///Sam a Harry-Sarry///+CHARACTER ASK

17.8K 620 115
                                    

Máme tu konečně character ask!:D

CHARACTER ASK

Samantha

1) Hodláš Harrymu odpustit?

To je těžká otázka. Mé srdce říká ano a můj mozek zase ne. Chci mu odpustit, protože k němu cítím něco nepopsatelného, a mučí mě vědět, že on to tak necítí. Vím, že časem mu ale zase podlehnu...

2) Co by jsi udělala kdyby jsi byla zavřená v jedné místnosti s Kelsy / Kelssi kurva já nevím jak se to píše:D. No prostě s tou Mrchou😈? (Pozn. Mattonky-Kelsie, Valíku:DDDD)

Zeptala bych se jí jednoduše ''Proč?'' ''Proč mi chceš ubližovat a drtit mě zevnitř? Proč to děláš jen kvůli jednomu klukovi? Proč rušíš celé naše pouto přátelství? Je v tom opravdu jen Zayn? Nebo závist? Ale co by si mi mohla závidět, když vždycky budeš stokrát lepší než já. Já jsem přece jen nudná šprtka. Jen panna, s kterou jsi se začala bavit a přirostla jí k srdci. Tak moc mě mrzí, že je to pryč Kelsie. Že jsi to zničila a vlastně mi neřekla pravý důvod.''

Něco takového bych jí řekla a potom si jí nevšímala. Nebrala bych ohledy na jeji reakci, protože ji ani slyšet nechci. Byly by to jen výmluvy a lži, protože Kelsie umí skvěle lhát. Nikdy bych jí ale neublížila tak, jako ublížila ona mně. Jen chci dosáhnout spravedlnosti kvůli Niallovi. Za to ji budu vždy nenávidět. Že ublížila člověku, na kterém mi tolik záleží.

3) Budeš se účastnit pomsty s Ni-ným?

Trochu pozdě řečená otázka... možná je to tím, jak pomalá Mattonka je, že nedokázala napsat Character ask dříve...(pozn.Mattonky-Já nebudu řvát...Já nebudu řvát...)

Ale co se týče pomsty, jsem ráda, že jsme ji s Niallem uskutečnili. Ne proto, že chci vidět Kelsie trpět, ale proto, jak už jsem říkala, že chci dosáhnout spravedlnosti...

4) Co doopravdy cítíš k Harrymu?

Popravdě... nevím, co přesně odpovědět, ale vím, že je to určitě spojené s láskou. Ano, to co k němu cítím je nejspíš láska, anebo možná vášeň, touha...
Všechno se však ničí vždycky, když má Harry příležitost říct mi, co ke mně vlastně cítí, a neudělá to. Neudělá to, i když má tolik možností. Možná je to tím, že ke mně nic necítí. Nebo možná tím, že se bojí říct ty dvě pitomá slůvka, která by všechno zachránila...

5) Chceš s Harrym přijít o svou nevinnost?

Tahle otázka je dost osobní, ale já vám na ni stejně odpovím upřímně. Ano, chci, aby byl první, ale nedám mu to jen tak. Musí vědět, že si to musí zasloužit...

(Tahle otázka mě dostala:D)

6) Kdy Harrymu zase vykouříš?

Sakra! Tak tohle už je přes čáru(smích). No, uspokojím ho až teprve potom, co si budu jistá, že je mezi námi vše v pořádku. Dřív opravdu nevím. Bůh ví, jestli s ním někdy ještě budu v tak intimní chvilce...

Harry

♥Harry♥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
♡#I love my teacher||FF-Harry Styles#♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat