///Zabydlování///

17.3K 649 83
                                    

   Jste neskonale úžasní a já jsem nehorázná blbka, ale to je teď jedno😂😂😂
Mám toho fakt moc a je pro mě těžké se učit a zároveň každý den vydávat kapitolu😔 Proto moc děkuju za skoro 70K! Omg! Jste úžasní, boží a prostě AW! Miluju vás lidi!☺️

Trochu nuda díl, ale musí se to zase rozjet... Znáte to😂

   Probudila jsem se do prázdna nového pokoje a musela se tiše zasmát nad tím, v jaké poloze jsem se právě nacházela.
Jelikož jsme si ještě nestačili koupit postel, museli jsme si lehnout na zem a já se v noci záhadným způsobem dostala nahoru na Harryho tělo. Celého jsem ho kompletně zalehla a svůj obličej zabořila do ohybu mezi jeho hlavou a ramenem. Naštěstí je Harry o mnoho vyšší a těžší, takže mu to nemohlo tolik vadit.

Měla jsem právě možnost, prohlédnout si ho v celé kráse. Viděla jsem ho už hodněkrát spát, ale teď to bylo něčím zcela jiné. Dlouhé řasy se mu lehce chvěly, kvůli vydechovanému vzduchu ze spánku, a rty malinko vlnily do poloúsměvu. Vždycky jsem obdivovala jeho jemnou a hebkou pleť, která byla jen poskvrněná množstvím inkoustových obrázků. Přesto si bez nich Harryho ale nedokážu představit. Patří k němu. Každé tetování něco vyjadřuje a pojí se s Harryho minulostí. Prsty jsem mu přejela po tetování, které se mi líbí nejvíc. Dokonce i víc, než velký motýl na jeho břichu.

Mé iniciály...

Pořád nedokážu pochopit, že to opravdu udělal. Že si něco tak osobního nechal vytetovat doprostřed hrudi. Co když se rozejdeme? Co pak? Bude ho tam mít stále? Co když si najde přítelkyni, které se to nebude líbit, a odstraní si ho? Nebo si ho tam už nechá navždy?

Pod návalem otázek, na které si nedokážu odpovědět, jsem nakrčila obočí. Vždyť já nechci Harryho opustit. A ani on mě. Zůstaneme spolu už navždy. Ale můžu si tím být tak jistá?

,,Nad čím přemýšlíš, lásko?'' vyrušil mě z mých znepokojivých myšlenek právě Harry a odhrnul mi pramen vlasů z obličeje. Miluju, když mi takhle říká. Díky těm slovům si pak můžu být stoprocentně jistá, že je můj. Že je můj a já jsem jeho.

,,Nad ničím důležitým,'' odbyla jsem toto téma ledabyle. ,,Jak si se vyspal?'' převedla jsem řeč jinam. Harry to dál neřešil a jen mě políbil na čelo.

,,Jo, šlo to. Až na to, že mě tu někdo v noci zalehnul a já se nemohl nadechnout,'' poškádlil mě Harry a uchechtl se.

,,Hele!'' zrudla jsem a začala se smát. ,,Jsi moc pohodlný polštářek.'' Na důkaz, že to myslím vážně, jsem hlavu položila na jeho nahou hruď a věnovala mu na ni letmý polibek.

Užuž jsem začínala podřimovat, když mnou Harry zatřásl se slovy, ať vstávám, že jinak nám vykoupí veškerý nábytek. Protočila jsem očima, protože to bylo zcela nemožné, ale i přesto jsem se na jeho rozkaz zvedla a nakráčela si to do naší prozatímní koupelny.

*

Oblékla jsem si úzké světlé džíny a bílé tílko. Venku bylo teplo, takže mi stačil jen přes ramena béžový cardigan a Air max boty stejné barvy, jako je tílko. Do ruky jsem popadla jen tmavě koženou kabelku, do které jsem naházela klíče, mobil a peněženku. S Harrym jsme se dohodli, že se na vybavení do bytu složíme. Protestovala jsem, jelikož Harry už koupil celý byt, ale dokáže být velice přesvědčivý, když chce.

Vyšla jsem z domu a zamířila na místo, kde má Harry zaparkované své auto. Už se o něj opíral a na očích měl své typické černé Ray-Banky. Miluju, když je nosí. Kór, pokud má na sobě své tmavé skinny a obyčejné černé upnuté tričko.

♡#I love my teacher||FF-Harry Styles#♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat