///Říkej mi Daddy///

25.5K 876 98
                                    

   Zachvěla jsem se nad jeho slovy a kousla se do rtu. Bylo to tak smyslné, i když nechápu, o co v té hře jde. Jako by vytušil, na co myslím, ihned začal vysvětlovat:

,,Jsem dominantní, Samantho, a musíš vědět, že mi jde o to, abych poznal tělo své submisivní partnerky. Musím přiznat, že jsem to nikdy nenabízel panně, a z toho důvodu jsem tě od sebe odehnával. Jenomže ty mi to děláš ještě horší. Hrát se mnou tuhle hru je nebezbečné, honey, kór, když to jako hru neberu." Poslední slova zamumlá a já se nepřestávám divit. O co tu jde? Chce, abych byla jeho submisive, a poddala se mu? Ne, v žádným případě! Ale, co když o mě pak ztratí zájem?

,,Ehm, a ty... Kolik si jich už měl?" Nemusím zmiňovat ani koho, aby to pochopil.

,,Nesmíš se naštvat...já-''

,,Tak kolik?" vyhrknu netrpělivě.

,,Stodvacetčtyři..." Ne, to nemyslí vážně! To je vtip, že jo? S jakým magorem tu sakra sedím???! Vždyť to je čtvrtina naší podělaný školy!

,,Děláš si srandu, že jo...?''

,,Bohužel, ne..." polknu.

,,A jak víš, že jich bylo tolik?"

,,Zapisuju si to,'' odpoví okamžitě a já zalapám po dechu.

,,Cože?!"

,,Ano... zapisuju si úplně všechno. Když s nimi poprvé..."

,,Chápu! Nemusíš mi to říkat.'' Jsem mírně nevrlá, jelikož mě vážně děsí. Je divnej a je to sexuchtivej násilník. Odendám jeho ruku z mých stehen a pokládám mu další otázku.

,,Cítil si k nějaké alespoň něco?'' Ihned zavrtí rezolutně hlavou a mě píchne u srdce. Mám být jedna z nich. Mám mu svým způsobem sloužit, a když se do něj nedej bože zamiluju, nebude to oboustranné? Co je to za hru, sakra?!

,,A co po mně chceš? Na rovinu, řekni mi co chceš?!''

,,Tvoje tělo, Samantho." Zamrazí mě. Jeho pohled je palčivý a zabodává se do mě, čím dál tím víc hlouběji. Jeho vykrojené rty ty slova převalují na jazyku a já se můžu jen dívat, jak pomalu je ze svých úst vypouští.

,,A co když tvou nabídku nepřijmu?"

,,Přijmeš," odpoví sebejistě.

,,Jak to můžeš vědět tak jistě?"

,,Protože mě chceš, Samantho. Chceš mě stejně jako já tebe." Chce mě... Tak proč se mnou chce hrát ty hry?

,,Nechci být jedna z nich..."

,,Teď ti nerozumím,'' svraští obočí.

,,Nechci být další naivní pipka na jednu noc. Já hledám víc, Harry. Chápeš to? Víc!" Teď už se opravdu mračí.

,,Víc? To ti dát nemůžu," zavrtí hlavou v nesouhlasu.

,,Já ti zase nemůžu dát své tělo..." Vstanu z lavičky. Nepodvolím se. ,,Jsem dospělá a nepotřebuji svého dominanta, který mě bude bičovat a stíhat. Nechci aby-''

,,Ale ne, říkej mi Daddy, ne dominante, Samantho," napomene mě a já protočím očima.

,,Jaký je v tom rozdíl?" rozhodím nechápavě rukama.

,,Velký. Dominant má submisive, ale já budu mít svojí malou a poslušnou holčičku. Jsi jediná, s kterou hraju TUHLE hru. Vždycky mi říkaly pane." Hmmm, jsem poctěná...

,,Pořád si dominantní..."

,,Mám to v popisu práce, zlato." Tohle nezvládnu. Čekala jsem cokoliv jiného, ale tohle? Bože, kam jsem se to zase dostala. Všechno je to to samý, akorát, že stokrát horší. Je to můj učitel, ksakru!

,,Daddy, podívej..." Zpozorní a já si teprve teď uvědomím, co jsem vypustila z úst. Široce se usměje a mně se malinko podlomí kolena. ,,Harry, promiň... Vyklouzlo mi to a-"

,,Říkej mi Daddy! Sama to chceš, babe." Během vteřiny je na mně namáčklý a své rty má na mém krku. Automaticky se nakloním na stranu, aby měl lepší přístup.

,,Řekni ano, babe,'' vzdychne do polibku.

,,Na co?" vydechnu.

,,Na to, že budeš moje. Jenom moje..."

,,To nemůžu slíbit, Harry," zasténám, když se mi na krk přisaje.

,,Už mi říkej mi Daddy, krásko..."

Okay, nesnáším psaní na mobilu, ale co bych pro Vás neudělala, že?:D Děkuju za 2K:)

♡#I love my teacher||FF-Harry Styles#♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat