O víkendu jsem přemýšlela, jak mu to vrátit zpátky. Vím, že bych neměla, je to teď můj dominantní partner, ale malinko poškádlit bych ho mohla. Když on mě ''dráždil'', proč bych to neudělala i já, že?
Připravila jsem se na svou první hodinu s ním a potutelně se uculovala nad svým nápadem. Suverénně nakráčel do třídy a prohrábl si vlasy. Pár holek v první lavici vzdychlo a já protočila očima nad jejich chováním.
,,Doufám, že jste si víkend užili, a-''
,,Pane učiteli?'' skočím mu do řeči a on se pohledem zastaví na mně. Malinko se zamračí, ale vyzve mě ke slovu. ,,Můžu jít prosím na záchod? Udělalo se mi nevolno.'' Nevinně zamrkám řasami a on přikývne.
,,Jdi, a kdyby se cokoli stalo, tak na mě zavolej.'' Bylo mi jasné, že mě za pár minut bude následovat, a tak jsem se cestou na holčičí toalety schovala do jeho kabinetu. Sledovala jsem klíčovou dírkou až půjde, a když byl v těsné blízkosti dveří, zatáhla jsem ho dovnitř. Překvapeně vyjekl, ale než stačil něco říct, shodila jsem ho na židli a sedla si na něj obkročmo.
,,Co-co to děláš, Samantho?'' Vypadal trochu v rozpacích, ale nijak se nebránil.
,,Přišla jsem Daddymu ukázat, jak moc zlobivá holčička jsem.'' Pohnu se pánví proti jeho rozkroku.
,,Ne-Neměli bychom to-''
,,Ticho! Teď mluvím já!'' Přikryju mu jeho plné rty ukazováčkem a jazykem sjedu po jeho čelisti. Cítím, jak je pode mnou napnutý, a s úsměvem pokračuji. Rukou mu zajedu mezi nohy a silně zmáčknu.
,,Sa-Samantho, nech-'' Sotva ze sebe něco vypraví, protože mu strčím jazyk do krku.V rukou pořád drtím jeho rozkrok a snažím se zopakovat pohyby, které dělal u mě doma. Nepřestávám a rozhodnu se zajít dál. Holou rukou mu zajedu za černé skinny a ucítím jeho silnou erekci. Líbí se mi, co s ním dokáži udělat. Má pro mě slabost, stejně jako já pro něj. ,,Kurva, přestaň, nebo se ti tu udělám do ruky,'' zavrčí mi do ucha a ztěžka vydechne.
,,Ale to je přesně to, co nechci, zlato.'' Skousnu mu ušní lalůček a on nasadí nechápavý výraz.
,,Jak- jak to my-'' Ještě silněji stisknu jeho holé přirození a ruku mu z kalhot vytáhnu. Mile se usměju a slezu z jeho klína. ,,Co- Co si myslíš, že děláš?'' zeptá se naštvaně.
,,Tomu se říká pomsta, miláčku,'' zavrním a provokativně cestou ke dveřím zavrtím zadkem. ,,Užij si to,'' mrknu a kabinet opustím. Slyším ho, jak na mě volá, ale nereaguju. Neměl si začínat. Zapluju do třídy a s potěšením zjistím, že si mě nikdo nevšímá. Usednu do lavice a Niall se ke mně otočí.
,,Už si v pohodě?'' zeptá se starostlivě a já se zářivým úsměvem kývnu na souhlas.
,,Jo, díky,'' odvětím. ,,Co máme dělat?''
,,Ale, jen si přečíst nějakej úryvek z učebnice. Stejně na to každej prdí.''
,,Aha,'' zalknu se, když do třídy vejde naštvaný Styles. Vlasy má rozcuchanější a na čele se mu leskne pár malých krupiček potu.
,,Fajn, doufám, že jste si to přečetli, a ten, kdo ne, bude mít teď veliký problém, až ho budu zkoušet.'' Třídou se ozve nespokojené mručení a Styles zdvihne prst na znamení, ať sklapneme. ,,Pane Horane? Mohl byste se prosím dostavit k tabuli?'' Niall tiše zanadává, ale zvedne se ze židle a poslušně dojde k tabuli.
,,Sim, co potřebujete?'' optá se drze a já vyprsknu smíchy. Všichni svůj pohled stočí na mě a já jsem opět středem pozornosti. Niall se taky pobaveně zasměje, a to Harryho dostane ještě víc. Žárlivec.
ČTEŠ
♡#I love my teacher||FF-Harry Styles#♡
ФанфикUčitelé nejsou vždy nevinní. Harry Edward Styles je jasným příkladem. ,,Ty jsi vážně panna?!'' zeptal se nevěřícně. ,,Jo, a co je na tom?!'' odsekla jsem. ,,Nic, alespoň se pobavíme.'' V jeho zelených očích zajiskřilo a ladnou chůzí se vydal ke mn...