///Vzpomínání a plány do budoucna///

16.7K 615 102
                                    

Pusťte si písničku😊 Miluju její covery😍👌🏻↑↑↑

Tak strašně to uteklo. Před devíti měsíci jsem touhle dobou usínala s pocitem, že mě čeká další nudný rok, a zatím? Mám o sedm let staršího přítele, jenž mě zaškolil do všech sexuálních praktik, o kterých jsem v září neměla ani potuchy. Během čtvrťáku jsem přišla o nejlepší kamarádku, která se ukázala jako děvka s životním traumatem, a znovu se setkala s klukem, kterému jsem zlomila srdce a on samotný mě opustil.
Když to řeknu takhle, zní to naprosto šíleně... Dokonce jsem se skamarádila s holkou, jíž jsem považovala za třídní couru a Barbie, a se svým třídním učitelem jsem si to rozdala v kině. Heh, zajímavý život, že?

Když už jsem se zmiňovala o Kelsie, tak už se nemusím bát, že špatně dopadne. Každý den chodí k psychiatrovi a padla do péče jakémusi klukovi, s kterým pár týdnů chodí.

Co se týče Nialla, řekla bych, že je bezhlavě zamilovaný do dotyčné ''coury'' Denise(myšleno ironicky😄). Denise je vážně fajn. Musím říct, že upřímnější kamarádku s hezčími nehty jsem nemohla dostat.
S Niallem se rozhodli jít na stejnou vysokou do Washingtonu, takže se mi po nich bude stýskat. Denise se opravdu dostala na módní školu a světe div se, Niall do toho šel taky. Prý svět potřebuje nového módního návrháře, či co... Ale já si stejně myslím, že je to kvůli Denise. Má ji tak moc rád, že se klidně obětuje, aby s ní byl.

... A Zayn?

Ach, Zayn...

Jsem za něj nesmírně šťastná, jelikož si získal srdce jakési pohledné a milé blondýnky, jejíž jméno si nedokážu zapamatovat.
Že by Patricie? Nebo... Patty?
To je fuk.
Každopádně jsem měla tu čest se s ní osobně seznámit, když ji Zayn přivedl na maturitní ples, a ihned se mi zalíbila. Ona na mě nejdřív jen se zaujetím hleděla a poté, co se podívala na Zayna, který jen letmo přikývl, se jí na tváři rozlil obrovský úsměv. Přátelsky mě objala a do ucha mi pošeptala ''Děkuju''. Nejdřív jsem nechápala, za co mi ta cizí milá osoba děkuje, ale když políbila Zayna na tvář, bylo mi to jasné...

Dále pak Louis. Hodně lidí, co žijí v mé blízkosti, se divili, že jsem mu tak snadno a rychle odpustila, ale to je jedna z mých dobrých vlastností... odpouštět.
Vím, že se kvůli tomu dlouho trápil, a tak jsem ho nechtěla dusit déle než několik týdnů. Přeci jen, je to pořád ještě nevyspělý puberťák. Louis se z Londýna přestěhoval do Glasgow, aby začal chodit na zdejší univerzitu. Hned po prázdninách mi prý napíše, jak to tam vypadá. Dokonce mi poslal fotku jeho nové holky Briany, tak doufám, že jim to spolu vydrží o něco déle.

Chce se mi skoro brečet, když vidím, jak se nám rozpadá naše třídní parta. Pan ředitel Colegrove na tom není o nic lépe, protože jakmile jsme opustili budovu školy, vytáhl si kapesník a začal si utírat mokré oči. I paní učitelka Lynnwoodová je měla vlhčejší než obvykle. Bude se mi po nich stýskat. Po všech. Jak po Zaynovi, tak po běsnící matikářce. Mimochodem, Zayn s ''Dívkou, jejíž jméno si nedokážu zapamatovat'' se také stěhuje. A to rovnou do Manchesteru. Musela jsem mu slíbit, že ho přijedu navštívit.

A teď asi to nejzásadnější... Já a Harry.

Po tom, co jsem se musela se svou střední rozloučit, došlo mi, že pokud se brzo nerozhodnu, můžu se rozloučit i s Harrym. Můj cíl byl od nástupu na střední jasný. Dostat se na ''University College London'', což je jedna z nejprestižnějších vysokých škol na světě. Dřela jsem noc, co noc, abych mohla dostat doporučení právě sem. A voala? Ono to vyšlo!
Jediný problém je, že se nachází daleko od mého domova. Když už jsem si myslela, že je to všechno ztracené, jelikož dojíždění by z několika důvodů nebylo možné, přišel na scénu Harry.

♡#I love my teacher||FF-Harry Styles#♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat