Capitolul 3
Din perspectiva lui Eunji
Acesti baieti incep sa ma enerveze. Puteam sa ma usuc si singura nu trebuiau sa ma usuce ei cu uscatorul. Acum, trebuie sa ma duc sa imi fac inca o baie pentru ca samponul ala nu miroase foarte frumos. Merg in baie si dau drumul la apa oprindo cand se umple. I-au toate sampoanele si gelurile de dus la rand pana gasesc unele care imi plac cum miroase. Timp de 2 ore stau in cada, in apa fierbinte si ma relaxez.
Cand ma intorc in camera vad ca baietii dorm. Oricum ei nu mai aveau ce sa faca. Mancare si curatenie le fac eu. Dar Rap Monster ar trebui sa invete sa manance si el ca toti oameni in bucatarie, nu cand scrie melodii. Ma duc si iau farfuria de pe birou dar nu merg mai mult de doi pasi ca ma impiedic varsand ce ramasese in farfurie pe mine. Grozav acum trebuie sa imi spal bluza. Las farfuria in bucatarie si apoi merg in dressing. Intru si ma opresc langa usa pentru ca nu mai pot inainta de hainele de pe jos. Doar ce le-am facut curatenie si ei nu au putut sa o pastreze macar o saptamana.
Ma uit la bluzele lor si observ ca pe eticheta au scrise numele. Vad o bluza roz cu bulinute pe ea si ma duc sa vad a cui este. E a lui Taehyung, dar nu cred ca o sa se supere daca o iau pe mine. Oricum nu va stii. Strang hainele murdare punand cateva in masina de spalat si pe restul in cosul de rufe. Ma duc in bucatarie sa pregatesc ceva de mancare si aleg sa le fac pizza si ca desert fursecuri cu ciocolata. Sper ca baietilor sa le placa fursecurile si mai ales sper sa nu mi se intareasca.
Dupa ce termin imi pun niste fursecuri intr-o farfurie si ma duc in dormitor. Ii privesc pe baieti si dupa ce ma asigur ca nici unul nu e inaintez. Incep sa rad usor cand il vad pe Namjoon ca doarme jumatate in pat si jumatate pe jos. Ma intreb cum de cei trei care dorm in paturile de sus nu cad iar el care dorme jos cade? Pun farfuria pe patul lui Taehyung si ma urc incet sa nu se trezeasca careva. Ii i-au incet telefonul din mana si il deblochez. Ce bine ca nu are parola. Printre jocurile lui gasesc unul in care trebuie sa evadez din camere. Incep sa ma joc si de la nivelul 12 am ajuns la 43. M-am jucat destul de mult asa ca hotarasc sa ma opresc. Intru in galerie si vad ca ii place sa faca selfie-uri. Cele mai multe sunt cu el si Jungkook, dar nici cu ceilalti membrii nu sunt putine. Taehyung incepe sa se miste asa ca ma transform in pisica. Se intoarce cu fata la mine si isi deschide ochii . Ma sperie pentru ca eram prea aproape de el si sar din pat. Ma urc pe patul lui Jimin si ma pun pe pieptul lui.
- Satanaaaa~ . Incepe Jimin sa tipe cand ma vede si sare in patul lui Jungkook, eu coborand
- Ce dracu sunt ochii aia rosi? Intreaba Monster speriat si ma duc spre el
Cred ca o sa ma joc putin cu ei. O sa ma razbun ca m-au chinuit cu uscatorul.
- Satana exista. Incepe Hopi sa tipe urmandul si restul
Incep toti sa alerge prin dormitor si eu dupa ei. O tinem tot asa pana cand Jin se intoarce si ma alearga.
- Ce mama naibi nu ma sperii de o mata. Spune Jin si toti incep sa ma alerge
Fug pana cand dau cu capul de biroul lui Suga si toate foile cad pe mine. Ma uit printr-o gaurica si il vad pe Kookie foarte aproape de foi. Sar din ele si toti incep sa se ascunda pe unde nimeresc. Suga se ascunde sub patura, Kookie se urca pe un dulap, Monster se duce dupa perdea, Hopii intra intr-un dulap, Jimin se baga sub birou, Jin isi pune chestia aia de la lampa in cap si V se ascunde sub pat. Cum a avut loc acolo nu inteleg. Ma duc la Monster dupa perdea iar acesta cand ma vede incepe sa fuga si sare in pat peste Suga si el incepe sa tipe, apoi fiecare pe rand incep sa se sperie de ei insasi. Vin spre mine si Jimin era sa ma prinda dar intru sub pat unde dau de V care incepe sa tipe. Eu ies de sub pat si dau cu capul in piciorul lui Suga. Il miros putin dupa care ma prefac ca am murit. Acest tip ar trebui sa se mai spele pe picioare, miros de parca ar fi murit un sconcs pe ele.
- Baieti cat este ceasul? Intreaba Hoseok
- Este 07:26 . Raspunde Suga
- Hyung mi-ai omorat pisica. Se plange V
- Teoretic nu eu am omorat-o, ci picioarele mele au facut-o. Spune Suga increzator
- Tot aia, esti un idiot m-ai spalate pe picioare. Spune Rap Monster
- Ce faceti baieti? Intreaba managerul lor
- Suga i-a omorat pisica lui V. Spune Jin
- Picioarele lui au facut asta. Spune Kookie razand
- Tu de partea cui esti? Intreaba V, iar eu ma trezesc
- A ta hyung, pisica nu e moarta. Spune Kookie si V ma ia in brate strangandu-ma foarte tare
- Nu va mai prostiti si la 08:30 sa veniti la agentie. Spune managerul si pleaca
Toti ii raspund aprobator si pleaca la baie pentru a se face gata. Cand revin in camera vad ca toti sunt imbracati in haine de strada. Isi lasa gecile si apoi pleaca in bucatarie unde ii urmez si eu. Jin deschide frigiderul si se uita pret de cateva minute in el apoi scoate mancarea preparata de mine.
- Cine a comandat pizza? Intreaba Jin
- Probabil a aduso managerul. Spune J-hope si Jin pune mancarea pe masa.
- Sunt 4 deci vom manca cate doi. Spune Suga
- Eu cu Kookie. Spune Jimin
- Eu cu Jin. Spune Hopii
- Eu cu Suga. Spune Rap monster
- Si eu cu pisica. Spune V si ma ia in brate, ne asezam pe scaun si toti incep sa manance.
Ma uit cu niste ochisori draguti la Tae, iar acesta imi da o felie de salam. O mananc apoi ma pun la somn si el ma mangaie pe cap.
- Tu tocmai o mangai pe satana. Spune Jimin
De fapt nu dorm doar stau cu ochii inchisi. Cand il aud pe Jimin imi deschid ochii si il privesc.
- Taci ma, in primul rand pisica mea e alba nu neagra si in al doilea tu esti copilu lui satana. Spune V
- Adica sunt copilul lui Do Kyung Soo? Intreaba Jimin
- Da. Spune Tae
- Incetati si mancati ca apoi va vaitati de foame. Spune Suga
- Bine, ma duc sa imi duc pisica in dormitor . Spune V si ma duce in dormitor unde ma aseaza pe patul lui.
Zambeste si ma saruta pe crestetul capului si apoi ma mangaie. Incep sa torc si cand ma mangaie pe burtica ma intind. Taehyung rade si apoi se intoarce in bucatarie.
SFARSITUL CAPITOLULUI 3
Am revenit cu un nou capitol, imi pare rau daca este cam scurt si daca sunt greseli gramaticale.
#Editat
CITEȘTI
Catwoman
FanfictionCine credea ca o pisica se poate transforma in om? Ei bine Taehyung nu credea ca asa ceva sa poate intampla pana ia acasa o simpla pisica de pe strada si o vede trasformandu-se in om. Viata lui se schimba cand o intalneste pe Eunji. Intre cei doi se...