8: Fanmeeting

466 38 0
                                    

Capitolul 8

Ma trezesc usor si vad ca Eunji în dormea in braţele mele, o sarut pe frunte si ma ridic usor din pat si merg sa ma schimb, dupa ce ma imbrac cu o pereche de blugi albaştri si o bluza alba, merg in dormitor si toti dormeau. Ma uit la telefonul lui Monster care licarea si avea un mesaj de la manager care spunea ca la 08:00 trebuie sa fim gata, ne trimite o maşină dupa noi.

- Băieţi trezirea, haideti o data. Strig eu ca sa se trezească odată

- Unde arde ma? Ma intreaba Suga

- Mai avem o jumatate de ora si trebuie sa ajunga masina sa mergem la filmări. Acum treziti-va! Strig din nou la ei

- Bine acum. Spun toti baieti in cor si pleaca sa se schimbe, dupa 10 minute toti se schimbă si mergem in bucatarie, mancam fiecare cate un bol de cereale si apoi mergem in curte sa asteptam masina. Până sa plecam ma duc repede la Eunji si o trezesc.

- Eunji, noi plecam la filmari, sa mananci si vezi tu ce mai faci. Spun eu si o sarut pe buze .

- Bine oppa, ne vedem cand vii. Spune Eunji si se intinde in tot patul, nu mai Spun nimic plec si eu in curte. Chiar la timp am ajuns, ne urcam in masina si pornim spre locul unde o sa filmam .

Din perspectiva lui Eunji

Ma intind prin tot patul si V nu mai era langa mine, apoi imi aduc aminte ca a zis ca pleaca la filmari. Ma ridic din pat si merg la baie , ma spal pe fata apoi merg sa ma schimb. Merg in bucatarie sa mananc ceva, iau un bol, laptele si cerealele. Mananc, apoi merg in sufragerie sa ma uit la TV, ma asez pe canapea si dau drumul televizorului . Caut pe toate programele si gasesc o drama. Ma uit la ea si simt cum incep sa ametesc, incerc sa ma ridic dar nu reusesc si cad pe canapea . Incepe sa imi fie din ce in ce mai frig, cred ca o sa racesc. Cu eforturi foarte mari reusesc sa ma ridic si ma duc in bucatarie sa imi fac un ceai. Imi iau ceaiul si merg in dormitorul meu unde ma b a g in patura si imi tine ceaiul in mana.

- Aishhh, m-am ars si iar vorbesc singura. Incep eu sa vorbesc singura ca nebuna. Imi pun ceaiul pe noptiera si ma invelesc mai bine. Si acum ce fac? Prin minte imi trec multe imagini de aseara, incerc să nu ma mai gandesc la Tae, dar nu reusesc. Ma ridic si îmi iau ceaiul si il tin in maini pentru ca era foarte cald. Beau dar de data asta nu ma mai ard, după ce imi termin ceaiul ma ridic si imi aranjez patul. Apoi ma duc in dormitorul lor sa le fac curat. Durerea de cap revine, dar trebuie să le fac curat, stau in casa lor pe gratis, atat sa fac si eu. Termin curatenia si merg in bucătărie, ma uit in frigider sa vad ce găsesc de mancare si imi iau salamul si caşcavalul si imi fac un sandwich. Imi iau mancarea si merg in dormitorului meu pentru a lenevi. Iau laptop-ul lui V si intru pe net, gasesc un articol in care Spune ca Bts au un fanmeeting intr-o jumatate de ora. Sa ma duc? Sa nu ma duc? Ma duc, mananc si merg in dress-ing pentru a ma schimba. Imi iau o pereche de blugi albi, o bluza roza si geaca. Ma duc in sufragerie si iau cheile si niste bani dupa masa, ma incalt si incui, apoi plec spre locul unde aveau fanmeeting-ul. Ajung acolo in 15 minute si astept la rand pentru a lua acel album. Il cumpar si ma asez la rand, a inceput sa semneze si ajung aproape de si si ii pot vedea. Tae este ultimul si primul este Monster, apoi Suga, Hopii, Jin, Jimin, Kookie ai Tae. Ajung la mine si dau albumul sa il semneze, nu ma recunoscut nici unul pana la Kookie care doar se uita ciudat la mine, am ajuns la V.

- Numele? Na intreaba el uitandu-se in album

- Eunji. Spun eu si zambesc si el ridica capul si se uita la mine

- Ce cauti aici? Ma intreaba el in soapta

- Am venit sa te vad. Spun eu si incep sa ametesc

CatwomanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum