4: My secret

569 54 1
                                    


 CAPITOLUL 4

Din perspectiva lui V

Imi invelesc pisicuta cu patura si ma asigur ca doarme si nu va veni dupa mine. O tuse ma opreste din drumul spre bucatarie si ma opresc abia dupa ce beau niste apa ma opresc. Privesc ceasul asezat pe perete si vad ca ceasul nu tine cu noi si trebuie sa mergem la agentie.

- Baieti trebuie sa plecam. Le spun si imi pun apa intr-un pahar

- Dar nu vreau, mi-e lene. Se vaita Jimin si eu incep din nou sa tusesc 

- Usor. Spune Suga 

- Esti cam palid. Te simti rau? Ma intreaba Jin

- Nu, nu ma simt rau. Ma supara o tuse. Ii spun 

- Azi ramai acasa. Bea ceai fierbinte si dormi putin. Imi spune Rap Monster

Il aprob si ei se pregatesc sa plece. Isi i-au ghiozdanele si apoi pleaca eu ramanand singur acasa. Imi fac un ceai de fructe de padure si merg in camera. Nu trebuie sa racesc, nu acum. Daca racesc nu voi mai putea promova iar manager-ul ma va interna in spital pentru a ma face bine. Trebuie sa ma fac singur bine. Imi beau ceaiul si apoi incerc sa adorm.

Din perspectiva lui Eunji

      Dupa ce toti baietii pleaca ma duc la V si ma pun pe burta lu. Incep sa il ling pe mana si ii vad zambetul.Incepe sa ma mangaie pe cap. Ma opresc din tors atunci cand el nu ma mai mangaie. A adormit. Ma dau jos din pat si revin la forma mea umana.

      I-am observat imediat fata palida. Ii ating fata usor si arde. Merg in bucatarie unde i-au un bol mare in care pun apa si iau cateva prosoape mici. Le las in bol cateva minute pana se uda apoi revin in camera. Storc bine un prosop si il asez pe frunte apoi cu altul ii sterg usor fata. Zambesc si il mangai usor pe obraz. Ud din nou prosopul de pe frunte si dupa ce il asez pe fata merg in bucatarie. Vars apa in chiuveta si il spal apoi cand sa il pun in dulap imi cade din mana. Cioburile se imprastie pe gresie si zgomotul provocat sigur la trezit pe Taehyung. 

Din perspectiva lui V

Un zgomot ma trezeste si ma ridic din pat. Imi simt fruntea uda si imi i-au prosopul de pe frunte. Cineva a venit acasa. Ori unul dintre baieti ori manager-ul a trimis pe cineva sa ma supravegheze. Merg in bucatarie si gasesc o fata destul de tanara.

- Hei, cine esti? O intreb si aceasta isi ridica privirea spre mine 

Nu imi raspunde ci ea cade pe podea. Cred ca a lesinat. Pasesc langa ea si vad cioburile de pe jos si e norocoasa ca a cazut putin mai departe de ele. O misc putin dar cum nu se trezeste o ridic de pe gresie. O asez pe un pat si incerc sa imi dau seama cum sa o fac sa se trezeasca. Imi aduc aminte de spusele lui Jin si merg in bucatarie. I-au sticla de otet din dulap si pun pe un servetel. Mirosul ma face sa ma stramb dar sper ca pe ea sa o trezeasca. Ma intorc la ea si ii pun servetelul pe la nas. Isi deschide ochii si ma priveste.

- Esti bine? O intreb eu si indepartez servetelul de fata ei 

Se ridica in fund si o ating pe mana apoi ea lesina din nou. Ii pun servetelul la nas si ea se trezeste.

- Te rog nu mai lesina din nou. Spun repede inainte sa o faca din nou

- Ce miroase asa? Intreaba 

- Cine esti? Cum te numesti? 

- Numele meu este Eunji. Spune ea si isi priveste mainile

CatwomanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum