Capitolul 18
Auuu, de ce ma doare capul? Imi deschid ochii si vad ca sunt pe jos, cred ca am căzut de pe canapea, dar oare cât am dormit? Imi iau telefonul si ma uit la ceas, ora 20:24 . Se pare ca am recuperat somnul de noaptea trecută. Ma ridic de jos si ma duc lângă patul lui Soo Hee. Stai asa dacă e 8 a trecut de ora când trebuia sa ii dau pastilele, trebuia sa pun alarma sa sune. Dar vad ca si Soo Hee doarme. Auuu. De data asta nu mai e capul. Ma prind de pat si ma asez uşor pe marginea lui. Imi ridic tricoul si ma uit la rana pe care o am. Am o tăietură in partea dreaptă a abdomenului care acum a inceput sa sangereze. Imi las repede tricoul in jos si pe usa intra o asistenta.
- Sa veniţi la cantină e ora cinei. Spune asistenta.
- Soo Hee, trezirea. O strig eu
- Încă 5 minute . Spune ea
- Te trezeşti acum. Spun eu
- Bine, bine.
Se ridica din pat şi îşi scoate perfuzia din mâna.
- De ce ti-ai scos perfuzia din mâna? O intreb eu
- Sa pot merge la masă. Spune ea
Ma ridic de pe pat si plecăm spre cantină. Bine ca am mai fost in spitalul ăsta si stiu unde e cantina, dacă nu stiam ma pierdeam de mult prin holurile spitalului. Ajungem la cantină si ii iau mancarea lui Soo Hee si ne aşezăm la o masa mai retrasă.
- Mănâncă. Ii spun eu
Ea începe sa mănânce si eu ma plictisesc de moarte. Imi iau telefonul si intru in camera. Fac un selca in care o prind si pe Soo Hee.
- Sterge poza imediat. Spune ea fara sa se uite la mine
- Dar am iesit drăguţ in poza si nu o sterg. Spun eu
- Hai sa mergem. Spune ea
Plecam din cantina si incepe sa ma doara din nou abdomenul. Ma uit in acea parte si vad ca tricoul a început să se înroseasca. Încetinesc pentru ca durerea e prea mare si o vad pe Soo Hee cum se întoarce spre mine. Pun repede mana in acel loc ca sa nu vada si merg lângă ea.
- Chiar esti bine? Ma intreaba ea
- Da sunt bine. Spun eu cu zâmbetul pe faţă
Dupa ce am mai mers putin ajungem in camera, eu ma asez pe canapea si Soo Hee se duce in baie. Imi iau mana de pe tricou si e plină de sange.
Pun din nou mana pe rana si imi iau telefonul. Intru pe instagram si vad o poza cu Eunji si Taehyung. Ies din aplicatie si Imi las telefonul jos. Ma uit pe geam, a început sa se întunece. Aishh, mama ce ma doare. Parcă durerea asta se duce in tot corpul. Zâmbesc din nou cand Soo Hee se întoarce dar nu se duce la pat ci vine langa mine. Se aşează în partea dreaptă a mea si se uita la mine.
- Tu nu esti bine. Spune ea din nou
- Sunt foarte bine. Spun eu
Ea nu mai spune nimic si imi ia mana dreapta de pe abdomen. O studiază puţin apoi imi ridica si tricoul
- Şi asta ce e? Ma intreaba ea
- E doar o zgarietura. Spun eu si imi las tricoul in jos
- Asta nu e doar o zgarietura. E taietura de cuţit. Spune ea
- Nu e nimic grav. Spun eu
CITEȘTI
Catwoman
FanfictionCine credea ca o pisica se poate transforma in om? Ei bine Taehyung nu credea ca asa ceva sa poate intampla pana ia acasa o simpla pisica de pe strada si o vede trasformandu-se in om. Viata lui se schimba cand o intalneste pe Eunji. Intre cei doi se...