Din perspectiva lui Eunji
Cu greu reusesc sa ies din bratele lui Taehyung si de sub patura si apoi merg in bucatarie unde revin la forma mea umana. Deschid frigiderul si scot din el salamul, sunca si cascavalul. I-au 2 felii de paine si le pun in prajitor. Cat timp astept sa se prajeasca tai cateva felii din fiecare ingredient.
Sunetul prajitorului de paine ma sperie si tip putin. Tot ce sper e sa nu ii fii trezit pe baieti. Astept cateva secunde si cum nu aud nici un zgomot imi continui treaba. Mai pun paine la prajit si dupa ce se face imi fac cateva sandwich-uri. Ma asez la masa si incep sa mananc in liniste.
Din perspectiva lui V
Un tipat se aude in toata casa si ma uit la baietii sa vad daca unul dintre ei e treaz. Cum toti dorm imi indrept atentia asupra pisici care nu mai e in pat. Cobor usor fara a ii trezi pe baieti si merg spre bucatarie. Deschid usa usor si intru doar cu capul si o vad pe Eunji stand la masa.
- Ce faci acolo? O intreb eu intru in bucatarie
Si cum mi-a zis mai devreme, s-a speriat si s-a transformat in pisica.
- Eunji sunt eu. Spun si ma asez pe un scaun langa Eunji, dupa care ea se transforma in om
- M-ai speriat, alta data bate la usa. Spune
- Bine de acum voi bate la usa. De ce nu dormi? O intreb
- Nu am somn, dorm toata ziua trebuie sa stau si treaza.
- Dar tu ce faci cand noi suntem plecati? Intreb eu dupa care i-au un sandwich din farfurie
- Pai va fac curat in camere, fac mancarea si apoi ma uit pe geam la lumea care trece pe strada. Spune ea
- Vrei si tu pe afara? O intreb eu
- As vrea si eu sa vad cum este pe afara, nu am mai fost afara de cand managerul de la EXO m-a dat afara din casa. Spune ea suparata
- Hai sa mergem pe afara, vrei sa ne plimbam? O intreb eu
- Eu vreau dar nu putem sa iesim din casa nu stii de unde apare un paparazzi si apoi aparem in ziare.
- Nu o sa ne vada nimeni, asteapta-ma aici ma duc sa ma schimb si apoi mergem pe afara.
- Bine, daca tu zici ca e in regula atunci mergem.
Ma duc in dressing si imi i-au o pereche de blugi negri, rupti in genunchi, o bluza alba subtire si o geaca de piele. Noapte pe la noi este destul de frig. Imi iau o sapca si mi-o pun in cap si o masca pe care o pun la gura. I-au o geaca, o şapca si o masca pentru Eunji si apoi plec in bucatarie.
- Ce sunt cu hainele acelea? Intreaba ea si vine la mine
- Sunt pentru tine, doar nu credeai ca te las sa mergi afara doar intr-o bluza? O intreb si ii pun şapca in cap si masca la gura.
- Mersi dar le puteam pune si singura. Imi spune ea si se imbraca cu geaca
Mergem la usa si ma incalt cu o pereche de tenesi si iau dintr-o cutie o pereche de tenesi cu platforma si ii dau lui Eunji. Avem haine de fete si incaltaminte din cauza lui Suga. A avut o iubita acum ceva vreme si venea des pe la noi iar ea isi lasa hainele aici. Unele sunt noi, cumparate de Suga dar nu a mai avut cand sa i le dea. S-au despartit inainte sa i le poata oferi.
- Deci unde vrei sa mergem ? O intreb dupa ce iesim din casa
- Nu stiu, unde vrei. Spune
- E un parc in apropiere, mergem acolo? O intreb si ea aproba cu o inclinare
Noi doi suntem singurii pe strada iar in parc ne mai tin companie niste ciori. Parcul e luminat de cateva felinare dar care nu acopera toata suprafata parcului iar in unele locuri pare infricosator.
- Hai sa ne asezam acolo. Spune Eunji si arata o banca asezata sub un felinar
Mergem acolo si ne asezam pe banca. Incepem sa vorbim despre subiecte simple. Mai mult vorbesc eu, ii povestesc despre viata de idol.
- Ai multe fane nu? Ma intreaba ea
- Cateva, nu pot spune ca sunt cel mai popular idol. Mi-as dori sa am fanii celor din Exo sau Big Bang. Spun iar ea rade
O privesc si vad ca a inceput sa tremure. Ma asez mai aproape si imi pun o mana in jurul ei si o trag mai aproape de mine. Ii observ zambetul si isi lasa capul pe umarul meu. Mai stam putin si apoi ne intoarcem acasa pentru ca sa nu observe baietii ca lipsesc.
Ajungem acasa si eu ma schimb in niste haine lejere si apoi stam in sufragerie si ne uitam la televizor. Ne uitam la desene dar eu nu vad prea mult pentru ca imi e somn.
- Mama ce somn imi e. Spun si casc
- Dute in camera si dormi. Imi spune
Nu o ascult si ma intind pe canapea si imi pun capul pe picioarele ei. Rad cand ii vad fata surprinsa si ea apoi aproape ca ma loveste.
-Ce crezi ca faci? Ma intreaba
- Dorm. Dormi si tu. Ii spun
- Nu pot sa dorm. Pot sa vina baietii in orice moment. Spune ea
- Atunci transformate in pisica si dormi.
- Bine. Spune ea si se ridica de pe canapea, eu dand cu capul de canapea
- Nu acum. Spun repede
- Bine, astept sa adormi. Spune
Din perspectiva lui Eunji
Taehyung adoarme foarte repede, se vede ca ii era somn. S-a trezit din somn si totusi a venit cu mine la plimbare. E atat de dragut. Ii dau bretonul de pe frunte si il mangai usor pe par.
- Nu sunt caine. Mormaie el si eu rad
Ma ridic si merg in dressing luand o patura dintr-un dulap si apoi revin in sufragerie si il invelesc. Ma asez jos langa canapea si ma uit la desene. Aud zgomote venind din dormitor si ma transform in pisica. Ma urc pe masuta de cafea si privesc in continuare desenele. Cel care sa trezit e Jin care singe televizorul si apoi se uita la V.
- Taehyung, trezestete. Spune Jin si il misca pe V
Taehyung se intinde si da cu mana in jur si apoi mormaie ceva pe care nici eu si nici Jin nu intelegem.
- V ce doamne iarta-ma ai mormait? Il intreaba Jin si tocmai atunci se trezeste si Taehyung
- Ce vrei? De ce ma trezesti ? Spune el si se aseaza in sezut
- Hai in pat, dormi mai bine acolo. Spune Jin si il ajuta sa se ridice
Taehyung ma priveste si apoi ma ia in brate mergand in dormitor. Ma pun pe mine pe pat si apoi se intinde si el. Nici nu ma mai ia in brate pentru ca adoarme destul de repede.
SFARSITUL CAPITOLULUI 5
~Am revenit cu noul capitol <3 sper ca va place si astept parerile voastre. Nu uitati sa apasati pe steluta :) <3~
#Editat
CITEȘTI
Catwoman
FanfictionCine credea ca o pisica se poate transforma in om? Ei bine Taehyung nu credea ca asa ceva sa poate intampla pana ia acasa o simpla pisica de pe strada si o vede trasformandu-se in om. Viata lui se schimba cand o intalneste pe Eunji. Intre cei doi se...