36: O noua membra

176 17 0
                                    

Capitolul 36

Noaptea a trecut foarte rapid si a venit timpul sa ma trezesc. Imi fac un dus rapid si ma imbrac cu o pereche de blugi albi, um tricou albastru si in picioare niste teneşi albi. După ce ii trezesc pe toţi merg la extraterestrul meu care încă doarme.

- Iubitule trezirea. Ii spun la ureche

- Inca 5 minute. Spune Tae somnoros

- Trezeste-te. Spun eu

- Bine. Răspunde si se ridică din pat

Îşi ia nişte haine la întâmplare si merge in baie. Ma uit la unghile mele si văd că le am foarte mari. Nu înţeleg de ce păţesc asta. Ba ochii, Ba unghile, Ba ma fac invizibilă. Nu ma mai pot transforma in pisică. Habar nu am ce se întâmplă cu mine.

- Prinţesa sa mergem. Spune Tae

Imi revin si unghile mele revin la normal. Imi i-au o geantă si pun in ea telefonul, căştile, portofelul si cam atât.

- Sa mergem. Spun eu

Mă ia de mâna si coborâm jos unde sunt si restul. Pornim direct spre agenţia fără a mai mânca pentru că eram in întârziere cică. Nu înţeleg de ce sa mergem pe jos. Nu puteam să mergem si noi cu o maşină? Ma uit prin jur si văd un grup de fete ce au nişte pancarde cu numele celor din BTS pe ele si se îndreaptă spre agenţie. Bine ca suntem pe partea cealaltă a lor si sper sa nu le observe.

- Bangtan Boys! Ţipă şi se uită la noi

- Fugiţi! Spune Jin

Începem toţi să fugim si zici ca suntem într-un film. Am intrat printr-o straduta mai mica ca poate poate vom scapa de ele.

- Haideti sa ne despartim. Eunji cu Tae, Bomi cu Kookie, Jimin si J-Hope si noi 3. După ce scăpaţi de ele veniţi la agenţie. Spune Monster

- Bine. Spunem toţi

Când iesim de pe străduţa fiecare echipă dacă ii pot zice asa o luăm in diferite părți.

- Si Tae unde mergem acum? Il intreb

- Undeva unde sa scapam de ălea 2. Spune el si ma uit in spate si le văd pe doua care ne urmăresc

Ajungem la semafor si aşteptăm sa se schimbe culoarea dar nu prea are de gând sa facă asta si cele două sunt mult mai aproape de noi. Deja nu mai pot de picioare. Traversam si ălea la fel. Tae ma ia de mâna ca sa ma ţin după el si intram intr-un parc. Mă uit prin prejur si ii văd pe poliţişti care stau sa vadă care face mizerie. Ceva de genul nu ştiu sigur.

- Tae opreste-te. Spun

- De ce? Vrei sa ne prindă? Mă întreabă

- Nu am o idee. Spun

Când cele două sunt aproape de un coş de gunoi si chiar atunci acela se rastoarna si tot gunoiul se imprastie in faţa lor. Bineînţeles că acel coş nu s-a răsturnat din greşeală, l-am ajutat si eu puţin. Un poliţist se duce la ele si începe să le ţină morală si trebuie să adune gunoiul.

- Sa mergem. Spun eu

- Tu ai facut aia? Mă întreabă

- Posibil. Spun eu

- Acum putem să mergem mai liniştiţi. Spune el

- Etă ale dreacu ce repede au terminat. Spun eu

CatwomanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum