Capitolul 33
Din perspectiva lui Eunji
In sfarsit a venit ziua in care vom merge in L.A. Imi pun câteva haine intr-un geamantan si apoi cobor jos unde mai erau câţiva. După ce vin toţi ne urcăm fiecare in dubita lui. Manager-ul a spus ca de acum vom merge separat. Bts cu duba lor si A Pink cu a lor. Azi e rândul meu sa conduc. Băieţi sunt in faţa noastră si asta nu imi place. Imi place sa fiu mereu prima.
- Sunati-l pe Namjoon si spuneţi sa oprească puţin. Le spun
Hayoung il sună si ii spune sa oprească. Văd că au oprit maşina si apoi eu merg înainte. Telefonul imi sună si văd că e Namjoon.
- Iaa! De ce m-ai pus sa opresc dacă nu ai uitat nimic? Mă întreabă el
- Trebuia sa fac cumva sa ajung in fata voastră. Spun eu
- Ce rea esti. Spune si inchide
Ajungem la aeroport si acolo il găsim si pe manager. Cu greu ajungem la avion din cauza fanilor nebunii. Ne urcăm in avion si el decoleaza. Mă uit pe geam si zâmbesc ca o proastă. E prima dată cand merg cu avionul si imi place. Tae isi pune capul pe umărul meu pentru a dormi cred.
- Noapte bună iubitul. Ii spun si il mângâi pe cap
- Noapte bună iubito. Imi spune si el
După nici 5 minute Tae a adormit. Soo Hee se intoarce la mine, ea stand pe scaunele din fata mea.
- Ai patit ceva? O intreb
- Nu. Spune ea
- Hoseok a adormit? O întreb si da din cap afirmativ
- Baga-te si tu la somn. Ii spun
- Nu imi e somn. Spune ea
- Ia zii ce e între tine si Jack? O întreb eu
- E Jake si nu e nimic între noi. Suntem prieteni atât. Spune ea
- Dacă tu zici. Spun eu
- Unnie, culoarea ochilor tăi. Imi spune Soo Hee
Imi scot telefonul si ma uit si văd că am ochii verzi. Clipesc de cateva ori si apoi când mă uit in ecranul telefonului au revenit la culoarea normală.
- Mi se mai intampla cateodata. Spun eu
- Bine. Spune ea
◆◆◆◆◆
Drumul a fost foarte lung si plictisitor. Toti au adormit, bine inafara de Suga. Compunea melodii. O noua melodie numita Begin. A spus ca vrea sa i-o arate manager-ului dar nu stie daca o va accepta. Eu i-am spus ca e foarte buna si ca trebuie sa i-o arate si i-am dat si idee de o noua melodie: "First love". Suga pare foarte obosit. Stiu ca nu doarme toate noptile ca sa compuna melodii, dar ar trebui sa aibe grija de sanatatea lui. Si daca i-as spune nu m-ar asculta, dar stiu o persoana pe care o va asculta, Jiwoo.
Cuprinsa in gandurile mele nu am observat cand am aterizat si nici zgomoyul pe care il provocau baietii. Coborâm din avion şi il urmăm pe manager. Fanele deja au început să tipe când i-au văzut pe Bts si nu se mai opresc.
- Mergeti inainte. Ne spune managerul
Si asta facem. Ieşim din aeroport si ne urcăm in 2 dubiţe care erau pregătite pentru noi. Iar conduc eu si iar sunt băieţii in faţă. De data asta ii las pe ei in faţă deoarece eu nu ştiu unde sa merg. Ajungem la hotel si acum suntem in faţa lui si ne gândim câte cameră sa ia.
CITEȘTI
Catwoman
FanfictionCine credea ca o pisica se poate transforma in om? Ei bine Taehyung nu credea ca asa ceva sa poate intampla pana ia acasa o simpla pisica de pe strada si o vede trasformandu-se in om. Viata lui se schimba cand o intalneste pe Eunji. Intre cei doi se...