39: 2 sarbatorite, o singura petrecere

136 16 3
                                    

Capitolul 39

              A trecut mai bine de 3 luni de când am debutat. Ne merge foarte bine, chiar dacă nu am câştigat vre-un premiu suntem mulţumite ca avem fani. Suntem pe 17 august. Maine e ziua mea si sper sa fiu fericita. Nu vreau ceva mare cum a avut Bomi. Ea a avut o petrecere surpriză cu toţi angajaţi agenţiei. Eu as vrea o petrecere doar cu băieţi si fetele. Partea proastă e ca sunt născută in aceeaşi zi cu Yookyung. Chiar dacă o sa avem aceeaşi petrecere sper sa ma distrez. Încă nu o suport si nici ea pe mine. Cu Taehyung nu m-am mai certat, ne înţelegem bine. Puterile mele au revenit la normal de când am început sa fac un antrenament specific pentru noi. De 2 ori pe săptămana ma duc la o sală si ma antrenez. Sunt mulţi adolescenţi acolo dar nu am vorbit cu nici unul. De fiecare dată când merg imi pun şapcă in cap, ochelari de soare si mască. Chiar dacă ştiu ca nici unul de acolo nu va spune secretul meu tot ma imbrac aşa. Lui Tae i-am spus unde ma duc si el vrea de fiecare dată sa vină cu mine dar nu pot sa il i-au, nu am voie. 

 Ajung acasă si merg in camera mea. Se pare ca Tae deja s-a băgat la somn. Ma schimb in nişte colanti negri si un tricou alb si ma pun in pat. Adorm repede cu gândul la ziua de maine.

Rap Monster a venit din nou ca in fiecare dimineaţă sa ne trezească. Ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti albi si un tricou alb. Imi prind părul intr-un coc si cobor in bucătărie. Pe durata mesei nimeni nu mi-a urat la mulţi ani, i-au urat doar lui Yookyung. Sunt puţin supărată dar poate imi vor zice mai târziu. Ziua a trecut greu si sunt foarte obosita. Nimeni nu mi-a urat la mulţi ani. Se pare că nu ştiu că e ziua mea. Defapt ştiu ca e ziua mea pentru ca e profilul meu pe net. Sunt in maşina noastră, a fetelor şi ma uit pe geam.

- Unnie esti bine? Mă întreabă Bomi

- Da sunt bine, puţin obosita. Spun si ii zambesc.

Băieţii au plecat cu o oră înaintea noastră. M-am mai inveselit puţin când am auzit ca ei au plecat înainte. Poate or face vreo petrecere surpriza pentru mine si Yookyung. I-am luat si eu cadou lui Yookyung, o rochie. Ajungem acasă si mergem in sufragerie. Toate luminile sunt stinse si când ajungem noi se aprind. Ma uit si văd multe baloane si un banner mare pe care scrie "Happy birthday Yookyung". Deci chiar au uitat. Striga si ei la multi ani si apoi vin si o i-au in braţe pe Yookyung. Câteva lacrimi in curg pe faţă dar nu le vede nimeni pentru ca le sterg repede. O i-au si eu in brate si ii urez la multi ani. Toate fetele ne ducem sa ne schimbăm de hainele de antrenamente. Ma schimb in alte haine si merg in baie sa ma spăl pe faţă.

- Happy birthday Eunji. Spun si zâmbesc

Cobor jos si ma prefac ca nu e si ziua mea. Credeam ca acum ca mi-am facut prieteni imi voi face ziua de naştere dar uite ca nu mi-o fac. Până pe la 1 am stat si ne-am distrat, defapt s-au distrat. Eu nu m-am simţit deloc bine. Am fost live pe V app. Drăguţă petrecere dar daca era si pentru mine era bine. Mă întind pe pat si mă gândesc la ziua de mâine. In cameră intră cineva si crezând ca e Tae ma ridic dar e Jungkook.

- Noona imi pare rău. Spune si se pune lângă mine pe pat

- De ce îţi pare rău? Il întreb

- Pentru că nu ti-am dat si tie petrecere de ziua ta. Spune si isi lasă capul in jos

- Nu ii nimic Jungkook. Spun

- Am încercat să le spun dar nu m-au ascultat. Spune

- Lasa Jungkook. Ziua mea oricum a trecut. Spun

- La multi ani Noona. Spune si imi da o cutie.

- Mersi Jungkook. Spun si o deschid

CatwomanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum