Capitolul 34

149 14 0
                                    


Capitolul 34

- Iubito trezeste-te. Imi spune Tae

- Cât e ceasul? Il intreb

- Aproape 10. Spune 

Mă trezesc si imi fac un dus apoi ma imbrac cu primele haine găsite. Mergem la ceilalţi si mergem la restaurantul hotelului. Începem să mâncăm si apoi mergem la plajă. Incepem sa ne jucăm prin apă si Tae m-a ingropat in nisip. 

- Stii că acum nu mai pot iesi nu? Il intreb si incerc sa ies dar Tae a pus foarte mult nisip pe mine. 

Mi-a facut chiar o coada. Bine la ajutat si un baietel. Tae a fost foarte fericit sa se joace cu el. Tae ma ajuta sa ma ridic si apoi mergem sa ne plimbăm cu o barcă. E prima dată când ma distrez cu prieteni. Defapt ei sunt primi mei prieteni. Barca începe să meargă puţin mai repede si Jimin cade din ea.

- Cine sare după el? Întreabă Rap Monster

Niciunul nu răspunde si apoi mai întreabă odata.

- Sari tu. Ii spun

- Vrei sa mor? Strigă el

- Idioţilor! Striga Jimin care acum era in barcă

- Multumesc ca m-ati salvat. Spune Jimin

- Cu plăcere. Spune Jungkook care si el era ud

Deci Jungkook l-a salvat. Ne continuăm discuţia până ajungem inapoi. Coborâm din barcă si acum băieţii m-au luat pe sus si ma duc in apa. Prin băieţi, vreau sa zic Tae, Jungkook si Jimin.

- Lăsaţi-mă jos ca nu imi place apa. Ţip eu

- Nu te mănâncă puţina apa. Spune Jimin

- Sa vezi ce te mănânc eu pe tine. Idioţilor dati-mi drumul. Ţip eu si ei imi dau drumul

- Ai zis sa îţi dam drumul. Spune Jungkook

Voi ati vrut-o băieţi.

- Rechin! Ţip

Toţi din BTS au început sa fugă până au ieşit din apa, rămânând decât noi fetele care muream de râs. După ce s-au prins si ei de fază au venit la noi si au început să ne alerge. A fost cea mai frumoasă zii. Acum ne face sute de poze.

Manager-ul vine la noi si ne spune sa venim la hotel pentru ca băieţii trebuie să se pregătească de concert. Il las pe Tae sa facă baie si apoi sa imi fac si eu. Ma imbrac cu o pereche de colanţi negri, un tricou alb si in picioare o pereche de tenesi cu platforma albii. Mă machez puţin si parul mi-l las desfăcut.

- Wow ce frumoasă eşti. Imi spune Tae

- Mulţumesc. Spun eu

Mergem la maşina si de data asta nu mai mergem separaţi, fiecare unde a apucat. Ajungem la locul unde se ţine concertul si mergem in spatele scenei ca băieţii sa se pregătească. E timpul sa urce pe scena si sunt si mai emoţionaţi ca aseară.

- Nu pot sa urc. Spune J-Hope

- Urcă acum. Spune manager-ul

- Prea multă lume. Spune 

Soo Hee se duce la el si il trage de bluză in jos si il sărută.

- Acum te duci? Il întreabă Soo Hee

CatwomanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum