Capitolul 41

147 14 0
                                    

Capitolul 41

Din perspectiva lui Taehyung

Nu am dormit deloc bine pe canapeaua asta. Ma dor toate oasele şi acum trebuie să mai si repetam. Nu e de ajuns ca am revenit acum 2 luni, mai revenim odată si prin octombrie. Merg in cameră şi chiar atunci Eunji se schimba.

- Iaa! Ieşi afară. Striga ea

- Ştii că nu e prima dată când te schimbi de faţă cu mine? O întreb

- E prima dată când ma schimb de faţă cu Kim Taehyung, fostul meu iubit. Spune ea si parcă cineva ma împuşcat fix in inimă

Nu o mai bag in seamă şi merg la dulap. Imi i-au nişte haine şi mă schimb. Imi caut încărcătorul dar e de negăsit.

- Ştii cumva unde imi e incarcatorul? O întreb pe Eunji

- Nu. Spune ea

- Ia! Ştiu că stii unde e. Spun eu

- Intreab-o pe Yookyung poate ştie ea unde e. Spune ea si pleacă din cameră

Cine ma pus pe mine sa fiu cu Yookyung? Aish! Trebuia să nu o fi ascultat. Cobor in bucătărie și Ma aşez la masă. Incepem cu toţi să mâncăm şi apoi mergem in garaj.

- Namjoon hyung pot sa rămân acasă? Il întreb

- Da poti, dar de ce? Mă întreabă

- Imi este rău. Spun

- Bine, dacă e ceva suni. Spune Namjoon

- Tae vrei să rămân cu tine? Mă întreabă Yookyung

- Nu multumesc. Spun

După ce ei pleacă, Ma duc direct in cameră şi mă intind pe pat. Nu imi e rău doar ca am vrut sa stau acasă.

Din perspectiva lui Eunji

Când Tae a zis ca ii e rau si vrea sa stea acasă am vrut sa il întreb ce il doare dar m-am oprit. Trebuie să trec peste despărţirea asta. Si de azi o sa trec. In octombrie vom avea primul comeback. Alte melodii si alte dansuri. Coregrafa ne arată dansul si apoi ne ia pe fiecare in parte sa ne înveţe. La mine a durat mai mult de 2 ore sa învăţ jumătate din dans. Si încă nu il ştiu perfect. Am filmato pe Coregrafa ca sa il învăţ acasă. Melodia e ciudat. Defapt toate sunt ciudate. Profesoara de canto începe să ne explice melodia si sa ne spună cum sa o cântăm.

                                                               ****

E ora 1 noaptea si noi încă repetăm. Azi ne-am ocupat mai mult de dans si Maine începem cu cântatul. Avem pauză din ora in ora câte 10 minute, dar tot nu e de ajuns încât sa ne odihnim. Am lesinat de 3 ori din cauza oboseli sau asa crede toată lumea. Cei de la antrenamente mi-au spus ca trebuie să ma transform in pisică măcar 3 ore pe zii. Doar la mine e asa. Din cauza ca nu am facut antrenamentul la 15 ani, acum am de recuperat.

- Eunji sa mergem acasă. Spune Chorong

- Duceti-va voi, mai stau Putin. Spun

- Bine, sa nu exersezi prea mult. Spune Naeun

- Bine, pa fetelor.

Dupa ce ele pleaca pornesc din nou muzica si repet dansul. Nu o sa reusesc niciodata sa invat dansul acesta.

Ora 06:40

Telefonul incepe sa imi sune si vad ca e Tae. Opresc muzica si apoi ii raspund.

CatwomanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum