een lange reis

18 0 0
  • Opgedragen aan Cara-mae Shipley
                                    

'Wakker worden iedereen' riep een iets te enthousiaste Jordy. Hij rende door de basis om iedereen wakker te maken. 'Ik heb het gevonden' riep hij door het dolle heen. Slaperig kwamen de rest van de rangers uit bed. 'Wat heb je gevonden, Jordy?' vroeg Tygo terwijl hij een lange geeuw onderdrukte. 'Kom zitten dan leg ik het uit' zei Jordy. Toen iedereen zat kwam ook Meester Jordaan de basis binnen. 'Waar heeft u gezeten?' vroeg Jordy. Nog voor Meester Jordaan kon reageren ging Jordy verder. 'Het maakt ook niet uit. Ga snel zitten dan kan ik beginnen'.

'Beste rangers, ik heb de sleutel gevonden tot de nieuwe krachten' legde hij uit. Meteen waren de rangers wakker en ze luisterde geduldig naar wat hun slimste ranger te zeggen had. 'De magische krachten zijn verborgen in een grot in engeland. Hier zijn ook enkele beproefingen die we moeten doen maar verder niks ergs. de enige vraag die ik nog heb is: hoe beschermen we de stad tegen scorpina terwijl wij weg zijn?' sloot Jordy af. de rangers hadden geen idee.

Meester Jordaan kwam uiteindelijk met het antwoord. Hij zou klonen van de rangers maken en die zouden de stad beschermen in afwezigheid van de echte rangers. Iedereen ging accoord om te helpen en Rick voelde zich al wat beter dus die ging ook mee. Alle rangers bereidde zich voor om de volgende dag af te reizen naar een klein dorpje genaamt zweinsveld.

magic force power rangersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu