Stupid alien boy

203 12 24
                                    

"Hey, Whatsupp?" Een jongen hurkte naast me neer. Hij had zwart  haar, bruine ogen, en nonchalance straalde van hem af. Geweldig, van iedereen die kon komen, kwam hij. Ik rolde geërgerd met mijn ogen.

"OMG! Hoe doe je dat? Ie-de-reen kan met zijn ogen rollen, behalve ik. "

Ga gerust verder met praten, het is niet dat ik bijna dood ga ofzo. Hoe kom je daar nou weer bij?

"Zou je het me willen leren?"

Sorry, ik heb het nu íets te druk met andere zaken!

"Mijn vrienden willen dat namelijk niet doen!"

Oh...heb je die dan?

"Je ziet trouwens een beetje wit..."

Jij klinkt trouwens een beetje dom!

"En je bent ook best schattig..."

Het is op dit moment ook érg belangrijk dat ik dat weet! 

"Hoe gaat het eigenlijk me je?"

Goed hoor, ik lig alleen maar op de grond, ergens in het bos, met een hevige pijn in mijn pols, samen met een vreselijk irritante jongen die waarschijnlijk van een andere planeet komt! *kuch kuch* jij *kuch kuch*

 "Pijn...Pols..." piepte ik zachtjes. Whoehoe! Het is me gelukt om twee woorden te zeggen. TWEE, HELE, WOORDEN!! Ik verdien nu wel een schouderklopje...Weet je wat? Ik geef het mijzelf wel als ik NIET meer verlamd ben.

Hij keek mij vragend aan, toen ging zijn blik naar  mijn pols,  en  begon hij te rommelen in zijn rugzak. Het leek alsof hij niet eens verrast was over  dat er twee gaatjes in mijn pols zaten. Misschien was dat ook wel zo...? Maar, hoe kan dat dan?! Had hij het al eerder opgemerkt? Waarom hielp hij me dan niet meteen? En waarom vroeg hij dan hoe het met me ging?Zucht,  ik begrijp echt niks van jongens. Oh wacht, Nee! Ik begrijp echt niks van hém!!!

"Oké, waar is het?" Hij zat bijna ín de rugzak. No kidding!

Maar, even serieus, wat heb ik misdaan om hém als gezelschap te krijgen op dít moment!? Ik zou niet eens verbaast zijn als het gene waar hij naar op zoek is een dora-speeltje is! 

"Hoe is je dit trouwens gelukt?" Hij haalde zijn hoofd uit zijn rugzak, waarna hij van mijn gezicht naar mijn pols keek, en weer terug. 

Door een kopje thee te drinken, nou goed? 

"Aha, hier is het!" Hij haalde een een prik tevoorschijn. Met grote ogen keek ik ernaar. Dat was duidelijk geen dora-speeltje! Wat was hij ermee van plan? Was dát voor mij bedoeld? Niet dat ik bang ben voor prikken, maar ik heb het liever niet van een stupid, strange dude in het bos. Noem me maar raar!

"Dit gaat even pijn doen."

Heeft hij echt nog steeds niet gemerkt dat ik niet kan antwoorden? 

"Hier gaat tie dan."

En ik weet niet wat er daarna precies gebeurd is, maar waarschijnlijk was het een verdovingsspuit en heeft hij me daarmee geprikt. Waarom ik dat denk? Nou, toen ik WAKKER werd merkte  ik één ding op: Ik was niet meer in het bos...






Hey, sorry het is een kort hoofdstuk. Maar dat komt omdat ik bij een soort onderzoek ben. Niks ernstigs ofzo, alleen om te zien waarom ik zo vaak ziek ben. We hebben trouwens de konijnen gereserveerd en over minimaal 3 en maximaal 5 weken krijg ik ze!!! Ze heten Bruno en Suzy. Suzy haar voet is geamputeerd:-( Maar ze is wel suppppeeeeeeeeerrrrr lief!!! Ze komen trouwens uit het asiel. Oké, ik dwaal af. Ik ga mijn best doen om nog een hoofdstuk te schrijven vandaag, en yay(!!!!!!) dit boek is al 26x gelezen(!!) Ik ben er trots op:-) Maar, waarschijnlijk was ik ook trots op 1x gelezen. :-))))  Laten we nu de 30 halen!!!! ;-) 

Oh ja, en voor iedereen die zich afvraagt wie dit persoon is (het is namelijk niet Luke Hunter): Moet je het boek verder lezen. :-)>  (Moet een smiley die zijn tong uitsteekt voorstellen!

En sorry, als het hoofdstuk niet goed geschreven is!!!! (En ik weet, de titel slaat nergens op.)


Doei!!!!!!!!!!


















Seven FantasiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu