Mrs. Demon

119 8 13
                                    

"Maar....Ik heb honger!' Zei ik met een zeurderig stemmetje. Wat? Als je honger hebt mag je je kinderachtig gedragen!....Of als je Rachel bent.

Ethan keek me hoodschuddend aan, maar kon een glimlach niet onderdrukken. Demon lachte ook, alleen dan omgekeerd.

Grr, Wat heeft hij toch? Hij lijkt wel ongesteld...misschien is hij het ook... OMG, een ongestelde..... wat-hij-ook-is!!

"Is Demonnetje een beetje humeurig....zoals altijd?" Vroeg ik met een stem alsof ik tegen een klein kind praatte. Oh wacht....Dat is hij ook.... Demon keek me met een WTC-face (what the cookies-face) aan en gromde wat onverstaanbaars.

Of ja, het moest grommen voorstellen, het klonk eerder als....een verdwaalde puppy. Alleen véél minder schattig. Of eigenlijk gewoon niet schattig...

"Wat moeten wij daar aan doen?" Vroeg Demon Nors. Ik weet niet, misschien minder humeurig zijn!?

.....Oh, wacht.... hij heeft het over dat ik honger heb, of niet? Nou ja, normaal gesproken stil je iemands honger met eten. Dus, wat zouden zij dan moeten doen? Misschien, VOOR ETEN ZORGEN!!!!????....Of een meet en greet met Shakira voor mij regelen.....

Wat? Zij is geweldig! Ik zou mezelf laten verhongeren om haar te ontmoeten........

Of toch niet.....

of toch wel....

of niet.....

wel....

niet....

wel...

niet...

wel...

niet....

wel...

niet...

we,-

"Hello?" Ethan's hand ging op en neer voor mijn gezicht.

En op...

En neer....

En op....

En neer...

En op....

En neer...

En,-

Ja, jullie begrijpen het wel.... Hoop ik...Anders zijn jullie hersenen waarschijnlijk ontploft door Demon's irritantigheid....OH NEE! Wat zou er dan met mijn hersenen zijn gebeurd? Straks zijn ze ook ontploft! Als ik ze tenminste had.... (Word Rachel nou beledigd.... door haarzelf!?)

Wacht, hij zei "hello".....Hm, wat zou een leuke reactie daarop zijn die Ethan verdiend? Want ja, hij is ook leuk.

............Nee!

...........Absolutely not!

............nicht (Duits)

................aucune chance (Frans)

......Na-ah

N,- JA!

"On the other side!" Zong ik met een glimlach. Kenen jullie dat liedje? Ja, natuurlijk kennen jullie dat wel! Iedereen kent dat liedje! Tenminste, zolang je in deze 6 maanden een keer de radio hebt beluisterd. (Serieus, dat liedje hoorde je continu op de radio! Er zijn zelfs meme's daarover gemaakt")

Demon zuchtte geergerd. Wat was er nou weer?! "Niet jij ook al." Zei hij terwijl hij een boze blik naar Ethan wierp. Wat? Demon is echt raar! Ik bedoel, hoe kan je boos zijn op Ethan!? Ik kan het namelijk niet terwijl hij het super vreselijk erg verdiend!...OMG, Demon is beter in iets dan ik ben!!!...Dat is onmogelijk....Ik bedoel, ik ben geweldig! En hij....niet! Niet-geweldige mensen kunnen niet beter zijn dan geweldige mensen, dat is toch logisch! (Bedoel je net zo logisch als keelkabouters?)

Seven FantasiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu