Parodie la twilight

166 9 12
                                    

"Geef haar aan ons!" Zei een jongensstem. Ken je dat gevoel? Wanneer iemand iets zegt, en het eerste wat je denkt is "Ik mag die niet!" Door alleen diegene zijn stem? TRING TRING TRING!! Je weet hoe ik me nu voel. Nou ja, voor een deel dan. Je weet pas hoe ik me voel als je ook duizenden vragen in je hoofd heb, zoals: Wie was "haar"? Waren hier nog meer meisjes? Waarom had ik daarvan niks gemerkt? Wie was die jongen? En waarom moest hij precies op het moment dat Ethan en Norse Spin wilde vertellen waarom ik hier ben komen opdagen?..... Wat nou....als die jongen in het complot zit, en het allemaal een act is zodat ze het niet hoeven te vertellen aan mij? Ja, hun spionnen hielden mij in de gaten, dus waarom zou dit niet mogelijk zijn?

"Waarom zouden we? Zodat jij ons soort kan laten uitsterven?" Vroeg Ethan spottend. Wow wacht, "ons soort"? Waarom wil die jongen de mensheid laten uitsterven? Wat is er met dat meisje, dat zij dat kan? En als die jongen de mensheid wil laten uitsterven, wat is hij dan? Want een mens die de mensheid wil laten uitsterven? Niet echt logisch, maar als hij geen mens is, kan hij ook niet praten! Dit begint echt vreemd te worden.

"Ethan, doe gewoon open! Ik wil haar zien, je weet toch dat je me kunt vertrouwen?" Deze stem was van een meisje, het klonk vriendelijk, maar, er zat ook een bange klank in. Waarvoor was ze bang? Voor Ethan kan niemand bang zijn, en Norse Spin is alleen irritant... erg irritant.... heel erg irritant... super heel erg irritant.... super heel mega erg irritant....su,-

Wow, ik dwaal af! Volgens mij twijfelde Ethan, want het bleef een tijdje stil. Het zou fijn zijn als ik ook wist wat er aan de hand was!!!!!!

"Je weet dat we ook naar binnen gaan als je nee zegt?" Fijn, meneer Stom Stem bemoeit zich er ook even mee. Echt geweldig....Ik heb zo'n zin om naar hun toe te gaan, en hem in zijn gezicht te slaan.  En dan ook echt hárd in zijn gezicht.

"Insgelijks" hoorde ik een jongens stem zeggen. Begon ik nu ook stemmen in mijn hoofd te horen? Nee hé, ik was net zo blij dat ik normaal genoeg was om níet naar het gekkenhuis te hoeven.

Ik keek om me heen, in de hoop dat er toch nog een jongen was die op mysterieuze wijze in mijn kamer was gekomen, en wat ik toen zag was echt ongelooflijk: Er was echt een jongen!!!! Oef, geen gekkenhuis voor mij:-)! Nou ja, voorlopig. Ik keek de jongen onderzoekend aan, hij had blond haar, blauwe ogen en was best wel lang. Oftewel: knáp!!!

Ik keek hem met open mond aan. Whuuuutttt..... Hoe.... Wanneer.....Wie.....Is..... Oké, waarom zijn er plots zo veel jongens?! En waarom ontmoet ik ze op zo'n rare manier?!:

Norse Spin ontmoette ik doordat ik bijna dood ging aan een slangenbeet:-(

Ethan ontmoette ik doordat ik schreeuwde dat een spin mij wilde opeten...o-o

Stom Stem ontmoet ik door een gesprek over de mensheid vernietigen.

En... Deze jongen ontmoet ik doordat hij plots achter me staat.

Nee, dat is echt héél normaal. Ik bad in mijzelf dat hij net zoals Ethan zou zijn, en niet zoals Norse Spin of Stom Stem. Wat bedoelde hij eigenlijk met insgelijks? Hij kon niet weten wat ik dacht... Tenzij... HIJ GEDACHTE KAN LEZEN!!!!!!!!!

Ik sloeg beschermend mijn handen over mijn hoofd, niet dat het zou helpen... Maar toch! Waarom is mijn leven veranderd in een dramaserie geschreven door een wel héél fantasierijk iemand?! Ik  bedoel, spionnen, ontvoerd worden, wereld willen vernietigen, jongen die zomaar achter je verschijnt, én die kan gedachtelezen?! Wat komt straks? Eenhoorns die K3 liedjes gaan zingen?!

Wat zou readboy eigenlijk zijn? Een tovenaar? Nee, hij heeft geen sikje, kromme wandelstok, en hij is ook niet oud. Een geest?  Neh, die zou ik niet kunnen zien. Een vampier? Nee, die...die...die...

OMG HIJ IS EEN VAMPIER!!!!! Straks gaat hij mij bijten en leegzuigen, of in een vampier veranderen!!! Wat moet ik doen? Knoflook? Zonlicht? Houten staak?  Barack Obama!? 

"Ehm...gaat het?" Vroeg Vampier bezorgd. Een bezorgde vampier?  Is het  idee van de schrijver dat het een wel heel vreemde parodie van twilight wordt?! We hebben al Edward, nu nog Jacob, en Bella. Wie zou ik eigenlijk zijn? Als ik als een slecht of gek iemand wordt gezien.....Dan ga ik een "gezellig bezoek" brengen bij die schrijver. Dat ik daadwerkelijk ook gek ben laten we even apart

"Je hoeft niet bang te zijn."  

Tuurlijk, wie zou nou bang zijn voor een vampier? Eenhoorns, die zijn pas eng. Als je in de les zit, gaan ze echt heel raar doen, waardoor je hard moet lachen, en de docenten geloven het niet als je zegt dat het de eenhoorns waren. Dat is ook de reden dat ik en de directrice nu "beste vriendjes" zijn. Ik beschuldig geen enkele eenhoorn.... Maar het komt door Federick.

Plots begon kloon Edward te lachen. Heel erg hard.  Had ik iets grappigs gezegd? Of gedenkt? Heeft een eenhoorn die ik niet kon zien iets grappigs gedaan? WAAROM MOET HIJ LACHEN?! 

"Ik ben geen vampier."  Beantwoorde hij mijn vraag die ik via gedachte heb gesteld. Ja, dat zeggen alle vampiers, volgens mij.... DENK HIJ DAT IK DOM BEN!? 

"Hoe weet je dan dat ik denk dat jij een vampier bent?" Ik keek hem triomfantelijk aan. Ik verdien wel een schouderklopje. Oh, en ook nog van die keer dat ik twee woorden zei. Ach, doe ik,-

Wacht, praatte ik nou met hem?  Praatte ik serieus met iemand die mij straks ging leegzuigen? Ik ben echt raar....

Weer begon hij te lachen.  Oké, ik weet, ik ben hilarisch, maar is het dan nodig dat je elke keer als ik iets zeg meteen in de lach schiet? Oeh, misschien ben ik een eenhoorn! Dat verklaart waarom iedereen in mijn buurt moet lachen... Behalve norse spin dan. Maar, hij is ook...norse spin. Wacht, als ik een eenhoorn ben, ben in dus ook slecht?! Dat kan niet! Weet je wat, Ik ben  één van de weinige goeie eenhoorns en daardoor dus ook met uitsterven bedreigd. Waarschijnlijk boeit dat de Edward clone niks en gaat hij me toch leegzuigen. Want halllooooo!!!! Hij is een vampier!!!! En ik ben een mens/eenhoorn met verrukkelijk bloed in mijn aderen stromen!!!!! Geen enkele vampier kan dat weerstaan. Zelfs Edward heeft zijn geliefde bella gebeten...201 keer!!!!! 

"Je denkt hardop, lieve schat. " Oh.... dus zo wist hij wat ik "dacht". Ik voelde mijn wangen rood worden. Is dat eigenlijk mogelijk? Voelen dat je wangen rood worden? Ach ja, het maakt niet uit, ze werden het gewoon. Maar, hij dus is geen vampier? In dat geval, wil in één ding weten.

"Ik wil één ding weten, en het is écht héél belangrijk dat je eerlijk antwoord, wat sowieso altijd al belangrijk is, maar nu is het nóg belangrijker! Dus, beloof dat je eerlijk gaat antwoorden. Want anders....Heb je een groot probleem?" Hij begon weer te lachen. Hij is gewoon een lachmachine. Voortaan noem ik hem zo! Ik heb hem vanaf nu gedoopt tot lachmachine, totdat ik een weer een andere naam heb bedacht. Toen hij uitgelachen was, knikte hij. Oké, hij gaat dus eerlijk zijn, dan ga ik het nu vragen.

".

.

.

.

.

.

.

Ik ben het vergeten..."

O-O Wauw Rachel, gewoon wauw. Dit verdient echt een applausje! Je hebt een nieuw stadia van... Racheligheid bereikt!

  Maar nu, Wanneer komt een nieuw deel? Ik ga proberen vandaag of morgen een nieuw deel erop te zetten, met geluk gaat dat ook lukken. En met pech... lukt het...later dan morgen...? Duidelijker kan ik het niet maken!

Ander onderwerp, Ik ben zo blij!!!! ongelooflijk dat ik op 169 in fantasy stond, en dit verhaal al 64x gelezen!!!! Ik verdien wel een schouderklopje. Wat ik, in tegenstelling tot andere (Rachel), niet verzet.

Ik heb helaas ook minder leuk nieuws:-(    wat tegelijkertijd leuk is:-)   Ik heb pijn aan mijn voet:-( Maar daardoor kan ik meer schrijven!!:-)

Dus tot hopelijk snel!!!
  à tout à l'heure ( dat betekent tot straks (had  proefwerk frans) )

(Ben ik de enige die zo'n zenuwachtig gevoel heeft als de muis in de buurt komt van publiceren? En nog erger: Als die gepubliceerd is!?)

(Kom op iedereen, we zijn bij 99, nog eentje!) 

Seven FantasiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu