Laat Aardappelen Stikken En Niksen

103 5 13
                                    


Het leek alsof Sten en Myrthe elke keer iets wilde zeggen, maar net op het moment dat de keelkabouters een geluid wilde produceren, ze zich bedachten  

Ugh, zo'n lastige vraag is het toch ook weer niet!? Ik bedoel, ik vroeg toch niet iets zoals, of ze chocolade koekjes of vanille cupcakes met hun chocolade melk wilde? 

Want dat, dat is pas een lastige vraag. Ik bedoel, ze zijn allebei overheerlijk, en allebei heilig en allebei FGHJFJJNVRONJFJR. 

Als je nu denkt dat ik overdrijf, probeer zelf eens tussen deze twee te kiezen... Zie?  gewoon onmogelijk! Wacht ik spel het zelfs even voor je... awh...wat ben ik  toch ook lief voor jullie. 

L-E-O-N-A-R-D-O   D-I-C-A-P-R-I-C-O-N (Leonardo Dicaprio)

Wat?  Kijk me niet zo raar aan! Hij is gewoon het synoniem van onmogelijk! Ik bedoel, wie kan nou een award winnen voor beste acteur als hij al is overleden in de Titanic?! Even serieus, hoe?! Waarom heeft niemand daar ooit over nagedacht....Eh.. hallo... gebruik  eventjes je hersenkabouters... ja, dank u zeer! Ugh...

"Eh..." Begon Sten. 

Geweldig antwoord. Ik begrijp het nu echt helemaal... Nee, tuurlijk is dit geen sarcasme. Hoe kom je daar nou weer bij!?

Misschien door...ik zeg maar wat... HET OOK DAADWERKELIJK SARCASME IS?! 

"Het is..." Ging Myrthe verder.

Een eenhoorn?

Een koekje?

Een panda?

mij? 

WAT IS HET?! MAAK JE ZIN IN GEROOSTERDE DONUTSNAAM AF! DAT IS TOCH OOK NIET ZO LASTIG?!  ZEG HET GEWOON! ZEGGEN DOE JE TOCH AL SINDS JE KLEIN BENT!? 

Of... er is iets heel erg mis met je.... want zelfs eenhoorns-demons praten vanaf kleins af aan

En dit, dit is gewoon echt een van de grote redenen waarom ik eenhoorn-demons haat... altijd vinden ze wel weer een manier om je te irriteren.....

...wacht eens even....

...................

happy lama, sad llama....

....................

...........................

mentale disturbed llama

..................

.........................

super llama, drama llama, big fat mama lla,- 

WAAROM BEN IK NOG MET EENHOORN-DEMONS?! 

...Ach ja, ik heb toch nergens om voorlopig heen te gaan.... omdat deze twee geflipte donuts mij niet vertellen hoe ik bij fantasyla kan komen!.... Heel erg bedankt Steen en Mier.... dat waardeer ik echt enorm... 

"Lastig." Maakte Sten de zin die een eeuwigheid duurde af.

Zeker.. het is vast net zo lastig als die 4 woorden zeggen? Want, man, man, man, man, man, man, wat was dat lastig zeg....... man.....

"En waarom dan?" Vroeg ik terwijl ik ze met priemende ogen aanstaarde... Ik hoop dat ze een goeie reden hebben... voor hun dan....

"Nou..eh...kijk...het is... Je kunt het zien... als...ehm... nou ja... kijk... eh.."  PROBEERDE Sten uit te leggen terwijl hij Myrthe met een blik aankeek die zei "Help-even". Want, zoals je waarschijnlijk wel hoorde, ging het uitleggen niet al te vlekkeloos..

Seven FantasiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu