like taylor swift

46 2 5
                                    


1 jaar..

1 heel jaar zonder updaten

365 dagen zonder updaten

8760 uur zonder updaten

525600 minuten zonder updaten

31 556 926 seconden zonder updaten

nee ik was niet ontvoerd door demon eenhoorns omdat ik teveel van hun geheimen vrijliet.


....Ik was mijn wachtwoord vergeten

jup, een kleine vergeetachtigheid zorgde ervoor dat ik voor een heel jaar niet meer op wattpad kon komen. Nu zie ik jullie twee dingen denken. Als eerst,¨Ja, maar dat kun je weer verifiëren met je email. Verzin betere excuses!¨ en ¨wie is dit?¨

op dat eerste: ja, dat klopt en op het tweede, daar probeer ik zelf ook achter te komen. Maar je hebt gelijk, je kan met je email je account verifiëren.. wel, tenzij je mij bent en ook het wachtwoord van je email adres vergeet. . of tenminste, mijn wachtwoord werkte niet meer en het was een erg simpel wachtwoord, dus ik kan hem niet vergeten zijn.. hierbij waren het vast die demon eenhoorns..

Maar genoeg smoesjes. Ik ga snel verder met het schrijven van dit verhaal, waarvan ik niet zeker ben hoeveel mensen er nog echt geïnteresseerd in zijn, want iedereen is ietsjes ouder, sommige zijn serieuzer geworden, anderen zijn dit helemaal vergeten enzovoorts.

Ook ik ben 1 jaartje ouder geworden. Ja, echt waar, ik ben niet iemand die nooit ouder wordt! Ongelooflijk hé? Ik geloofde het eerst ook niet..

ik was dus bang dat ik niet net zo vreemd zou zijn en zou kunnen schrijven als vorig jaar, maar dat is wel in orde zo te zien. Maar misschien ben ik niet net zo 'grappig'.

Dus het spijt me dat ik een jaar niet heb geüpload en als het is gebeurd dat jullie wel een update hebben gehad in die tijd:


oh en over de titel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

oh en over de titel. Hebben jullie het nieuwe lied van taylor swift gehoord? ¨look what you made me do¨ daarin zegt ze dat ze uit de dood is herrezen.. dus ja.. daarom ¨like taylor swift¨ ook al was ik niet dood.. ..

..of was ik?

wel, in ieder geval byeeee!! en nogmaals sorry!! byee

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 29, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Seven FantasiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu