"JIJ,"
Ik? Ik keek om me heen maar zag niemand. Oké, ik.
"WAT HEB JE MET TEDDY GEDAAN, EENHOORN!"
Ik zou die vraag graag willen beantwoorden, alleen is er een probleem.....
........
......
WIE THE COOKIES IS TEDDY!?
"ALS JE HET NU NIET ZEGT,"
Waarom maakt ze de zin niet af? Moet ik dat soms doen? Ehm...laat me denken....
.....
Als je het niet zegt....
.......
dan....
.....
zeg...
je...
het....
.....
niet....?
Ja, dat is het! Als je het niet zegt, dan zegt je het niet.
"IK TEL TOT TIEN,"
Oké, en dan?
"1"
Oh nee! het getal 1! DRAMA!!
"10"
Wat?! Waar is 2!? ....en alle andere getallen!!!?!!!!!!
"JE GEEFT ME GEEN ANDERE KEUS,"
Ik keek haar bang aan. Wat was ze van plan? Was dit het einde? Maar...Ik heb Demon nog niet vermoord..... Life is unfair....
Ze haalde iets van achter haar rug vandaan....
Wat zou het zijn?
Een mes?
Een zwaard?
Een eenhoorn?
Justin Bieber?
...Kijk me niet aan alsof ik gek ben! Ook al ben ik het ook... Luister het is heel logisch: Eerst was Justin Bieber een hele schattige teddybeer....Maar, toen werd hij ouder....En gegijzeld door de eenhoorns en gedwongen om met de eenhoorn koningin te trouwen, en toen vervangen door een slechte eenhoorn die....slechte dingen deed...
....Wacht....dat betekent....dat....SELENA GOMEZ MET EEN EENHOORN HEEFT GEDATE!!!.....Arme selena... Of Selena is de eenhoorn koningin.....NEEEEEEEEEEE!!!!! NIET SELENA!!! WE HEBBEN ZO'N MOOIE MOMENTEN GEHAD!!!....in mijn dromen....
Mijn aandacht ging weer terug naar dreig-meid en mijn ogen veranderde in schoteltjes toen ik zag wat ze in haar handen hield...
het was een.....
(Zou ik nu stoppen? Nee, maar ik ga wel een beetje gemeen zijn, sorry... Ik ga heel veel spaties overslaan. MWAHAHAHAHHAHAHAHAHA,- *hoest plots erg hard* Mag ik soms wat water?)
JE LEEST
Seven Fantasies
FantasyIedereen kent Cinderella, Snow white en the sleeping beauty. Tenminste, dat hoop ik. Maar wisten jullie dat er nóg veel meer bestaan. En nee, dan bedoelen we niet the Snowqueen of Mulan. We hebben het over the rose fields en bloodred. Nog nooit van...