Homer: Budeš můj kamarád?
robot: Přátelství mezi námi nemůže existovat, ale mohu simulovat zájem o vaše výroky.
Homer: Nejsi kamarád, jsi nejlepší kamarád!
Barney: Hele, jestli jsem něco pochopil z filmu "Do naha!" , tak to, že v ekonomický recesi se oškliví lidi svlíkaj za prachy.
Marge: A platí ti za to někdo?
(Nahý Barney začne přesouvat tři barevné buřinky z rozkroku a zase zpátky.)
Barney: Ne, ale je to v pohodě, doháním to hazardníma hrama. Sleduj klobouky - kde je pinďour? Sleduj klobouky - kde je pinďour?
(Homer si koupil drahý běhací pás se zabudovanou televizí.)
Marge: Na tom pásu buď běhej, nebo ho vrať!
Homer: A kde budu sledovat televizi?
Marge: Na televizi!
Homer: A po čem budu chodit?
Marge: Po zemi!
Homer: A kde?
Marge: Hloupější hádku jsme nikdy neměli.
Homer: Vsaď se že měli!
(Homer se stal závislým na seriálu Poztraceni.)
Marge: Homere, prosím tě, mírni se. Snažim se uspat Maggie.
Homer: Omlouvám se ti Maggie, ale máme tu s chlapama debatu o Poztracených. Ano, ano. Debatujem, proč to letadýlko hapalo, ale ty lidičkové nepochcípali.
Marge: Chceš říct, jak ten přiblblej seriál skončí? Za prvé, ten záhadný ostrov je dvacet mil od Long Beach. Navíc, brána tří vedla do pekla, přestože tvůrci seriálu opakovaně tvrdili, že nevede. A celý vesmír Poztracených je jen zrnkem písku v bedýnce kosmickýho kocourka.
Bart: To, co teď řeknu je sice úchylný, ale... mám vás rád.
ČTEŠ
The Simpsons - hlášky
RandomNejvtipnější hlášky a obrázky ze seriálu The Simpsons!:) 5/11.2.2015 - #2 in Humor