64

343 32 1
                                    

Homer: Viděl jsem to ve filmu o autobusu, kterej se musel pořád prohánět po městě nejmíň stovkou. Kdyby zpomalil, tak by bouchnul. Myslím, že se to jmenovalo... Autobus, který nemohl zpomalit.  


Líza: Hurá, začíná páteční zábavný program ABC.
Bart: Lízo, až budeš trochu starší, tak pochopíš, že pátek je jenom vycpávka mezi nepřekonatelným čtvrtkem na NBC a sobotní sračkorámou na CBS.  


Líza: Tati, v časopise mladý skeptik psali, že pravděpodobnost setkání s odlišnou formou života je jedna ku 175 milionům.
Homer: No a?
Líza: Lidé, kteří tvrdí, že viděli mimozemšťany, jsou zakomplexovaní jedinci s nudným zaměstnáním. A... a ty tati... no... vždyť víš.  


(Homer se Spasitelem mají narozeniny ve stejný den, avšak děti společně s Marge se tulí jen k Spasitelovi a Homera si nevšímají.)
Homer: Pitomej roztomilej pes!  


Homer: (Otevře dveře po zazvonění, venku stojí skupina lidí.) Ehm, jsem připraven odpovědět na všechny otázky. Odpovím na jakoukoli otázku... Doktore Dlaho?
doktor Dlaha: Je ten mimozemšťan ustrojen na uhlíkovém nebo silikónovém základě?
Homer: Ehm... to druhé... zilifón... další otázku.
Barney: Není to převlečenej děda Mráz?
Homer: Ano, je.
Ned Flanders: Neukradl jsi mi včera ze střechy větrnou korouhvičku?
Homer: Tiskovka skončila! (Bouchne dveřma, korouhvička padne ze střechy před dveře.)  

The Simpsons - hláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat