63

315 35 1
                                    

Doufám, že jste měli dobré vysvědčení a díky za všechny votes!♥


(Líza křičí z okna na Homera, který leží na houpací síti.)

Líza: Tati, vzbuď se!
Homer: Co je?
Líza: Myslím, že se blíží hurikán!
Homer: Lízo, neexistují záznamy, že by Springfield někdy zasáhl hurikán.
Líza: Protože první záznamy pocházejí z roku 1978, když něco záhadně odfouklo městský archiv!  


(Všichni obyvatelé Springfieldu se zapojili do rekonstrukce Nedova domu.)
Homer: Doufám, že se ti to líbí. Neměli jsme to nejlepší nářadí ani know-how, ale za to jsme měli kolečko plné lásky.
Apu: A taky míchačku plnou naděje s troškou cementu.  


(Ned se nechává zapsat na psychiatrické léčebně.)
Ned: Právě jsem urazil všechny své přátelé jen proto, že se mi pokusili pomoct. Rád bych se vám svěřil do péče.
zdravotní sestra: Tak dobře. Mám vás doprovodit nebo vás mám nechat odtáhnout a vy budete kopat a ječet?
Ned: Óó, kopat a ječet, prosím.
zdravotní sestra: Jak si přejete.  


Homer: A ten mluvící kojot byl vlastně jen mluvící pes!
pes: Nazdar, Homere, hodně štěstí s dvojčetem.
Homer: Tak moment! Mluvící pes přece neexistuje. (Koukne na psa, ten zaštěká.) To bych prosil!  


Homer: (radostně) Ach, Marge! Jsme šťastnej pár! Jsme šťastnej pár! A máš to, ty vesmírnej kojote!  

The Simpsons - hláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat