57

334 35 0
                                    

Omlouvám se za nepravidelnější vydávání a děkuji za 10k přečtení!❤

Bart: (na Marge) Kup mi Kostilam nebo běž do háje!
Marge: Barte!
Homer: Chlapče, zapomněl jsi na kouzelné slůvko "prosím".
Bart: Je to ten nejsenzačnější krvák!
Marge: Je mi líto, ale tyhle videohry stojí až 70 dolarů, je to drahé. Jsou plné násilí a odvádějí děti od učení.
Bart: To je všechno fakt, jenomže tenhle fakt mi nepomůže, abych tu hru získal.
Homer: (soucitně) Vím, jak ti je, Barte. Když jsem byl malej kluk, tak jsem si za každou cenu přál, abych dostal ping-pongovej stůl. Moji rodiče mi ho tehdy koupili, a to byl nejštastnější den mýho života. Dobrou noc. (Homer odchází.)  

(Rodinka čeká u vchodu, až se Bart oblíkne.)
Marge: Barte, kde jsi tak dlouho? Jestli si nemůžeš uvázat kravatu, pošlu nahoru tatínka.
Homer: To teda ne!  

Marge: Jéé, Houmí, koukni na ty hodinky. Po takových hodinkách jsem vždycky toužila!
Homer: Co ty víš... Možná je letos najdeš pod stromečkem.
Homerův mozek: Ta bude překvapená, až rozbalí ten povlak na žehlící prkno.  

ochrankář v obchodě: Váš syn, pane, porušil 11. přikázání... a to zní: "Nepokradeš!"  

(v obchodě s obleky)
Homer: Máte něco pro pořádného chlapa jako já?
prodavač: Rozhodně ne. Prodejna stanů je naproti přes ulici.  



The Simpsons - hláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat