56

344 35 0
                                    

Burns: Víte, Smithersi, myslím, že daruju místnímu sirotčinci milión dolarů... až budou prasata létat.
(Oba se začnou smát, před oknem přeletí prase.)
Smithers: Dodržíte ten svůj slib, pane?
Burns: Hm, ne. Zatím raději ne.


inspektor Chalmers: Seymoure, jste naprosto neschopný.
Seymour Skinner: Ale to není spravedlivé.


(Homera odvádí 2 ochrankáři.)
Homer: Ne! Ne, ne, ne, au, néé! Pro smilování Boží, nééé!
Smithers: Nikdy jsem neviděl nikoho tak zoufalého kvůli 5 minutám tělocviku.


(Marge přilehne k Homerovi do postele.)
Homer: Ahoj, zlato.
Marge: Ahoj, moc ráda bych se tě na něco zeptala. Připadá mi, že ses tenhle týden trošku spravil.
Homer: Mělo to sice být překvápko, ale k čertu s tím. Zlato, dělám, co můžu, abych dosáhl 150 kilo a dostal invalidní důchod.
Marge: (vylekaně) Óóó, ztratil jsi všechen rozum?! Pomyslel jsi na to, jak budeš vypadat? A na své zdraví?
Homer: (sarkasticky) Óó, tak ono je to takhle, Marge... vzhled... nevěděl jsem, že jsi tak povrchní.
Marge: Ale jdi! Měla bych tě ráda, i kdybys vážil celej metrák, ale...
Homer: Výborně, dobrou!


(Homer si sedá k počítači.)
nápis na monitoru: Stiskni libovolnou klávesu.
Homer: Která je libovolná? Vidím Esc, Ctrl, PgUp... žádnou libovolnou tady nevidím!



The Simpsons - hláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat