Takže, tohle je konec The Simpsons hlášek. Doufám, že jste se bavili a děkuju za všechny komenty. I když jsem na ně neodpovídala, vždycky to potěší.
Děkuju za tolik čtenářů, a pokud by jste chtěli, na mém profilu najedete i hlášky ze seriálů Sherlock a Supernatural! Thanks♥
Šáša Krusty: A nyní přivítejte velkého Američana, bývalého prezidenta Geralda Forda.
Gerald Ford: Děkuji, Krusty, že jsi mě pozval.
Šáša Krusty: No, všichni známější prezidenti odmítli.
Líza: Maminka se pro nás obětovala už dost. Je načase, abychom něco obětovali i my. Já přestanu kupovat šatičky pro Malibu Stacy.
Bart: A já začnu kouřit, abych pak mohl přestat.
Homer: Výborně, synku. Přestat kouřit bude jedna z nejtěžších věcí, kterou kdy uděláš. Tady máš dolar.(Podá mu bankovku.)
Líza: Ale vždyť nic neudělal!
Homer: Opravdu, Lízo? Opravdu? Tak počkat! Máš pravdu. (Sebere Bartovi jeho dolar.)
Shary Bobbinsová: Dobrý den, jmenuji se Shary Bobbinsová.
Homer: Říkala jste Mary Poppins?
Shary Bobbinsová: Ne, to jsem neříkala. Jsem původní postavička, jako Myšák Ricky a Kačer Ronald.
Homer: Úú, ten krvavý pudink je ale dobrota!
Bart: Bodejť by ne. To dělá ta krev.
Homer: Krev?! To radši zůstanu u svýho mozečku, děkuju pěkně!
Milhouse: V mojí posteli spí babička a ta chrápe jako sbíječka.
Líza: I ta kočka tancuje líp než já.
Bart: Lízo včera došlo k vlakovému neštrěstí, chceš vidět oběti?
Líza: Hm tak jo.
Bart: Blééé.
Líza: Bárte ty si nechutnej.
Bart: Dobře, tak je pochováme, blééé.
Líza: Tatííí.
ČTEŠ
The Simpsons - hlášky
RandomNejvtipnější hlášky a obrázky ze seriálu The Simpsons!:) 5/11.2.2015 - #2 in Humor