reverend Lovejoy: (při kázání) Vzpomínám si na jiného návštevníka z nebes. Přišel v míru a zemřel, jen aby mohl být znovu vzkříšen. Jmenoval se... E.T., okatý mimozemšťan. Měl jsem ho moc rád.
Marge: Ach jo. A pak mi vrátili můj pětiset dolarový vklad a vykopli mě z klubu.
Homer: Počkat, počkat. Zpomal trošku. Kdy říkali, že mají přijít ty palačinky?
prodávající na koncesním trhu: Jak vidím, jste připravena stát se svou vlastní paní ve vzrušujícím světě posunování rámů. Ano. Za minimální koncesní poplatek obdržíte pár srovnávacích rukavic, nádobu lepidla na zeď a příručku těch nejčastěji pokládaných otázek, které uslyšíte, včetně "Kdo jste?" a "Co tady děláte?".
(Homer s Marge jezdí "preclíkovým" autem.)
Cletus: Hej, zpomalte! Musím s váma mluvit. (Auto zastaví.) Dejte mi 300 preclíků.
Marge: (na Homera) Vidíš? Trochu vytrvalosti a trpělivost se vyplatí. (na Cletuse) Dělá to 300 dolarů.
Cletus: To v žádným případě. Mám 300 vašich kupónů.
Marge: (Sebere jeden kupón a dívá se na něj.) Hmm, "preclík zdarma". Měla jsem napsat "omezeno na zákazníka".
Cletus: Měla, ale nenapsala. Tak je navalte. Hej, děcka, dnešní večeři máme zadara. Tak lezte, Tiffany, Heather, Cody, Dillon, Dermit, Jordan, Taylor, Brittany, Wesley, Rumor, Scout, Cassidy, Zo, Clo, Max, Hunter, Kendall, Kaytlin, Noah, Sasha, Morgan, Kira, Ian, Lauren, Qbert, Phil.
Marge: Kdo vlastně jste?
Tlustý Tony: Vaši obchodní partneři. A jako takoví máme nárok na část vašich zisků... tak něco kolem... zhruba 100 %.
ČTEŠ
The Simpsons - hlášky
RandomNejvtipnější hlášky a obrázky ze seriálu The Simpsons!:) 5/11.2.2015 - #2 in Humor