Part 5

593 51 13
                                    

Molim Vas da upalite Army od Ellie Goulding dok citate ovaj nastavak! Hvala!

Na komadice se raspada pored mene. Kako cu mu pomoc?

"Molim te mi reci zasto places?" uhvatim ga za obraze i podignem mu glavu

Palcima mu brisem suze dok on i dalje jeca. Pokusava ustabiliti svoje disanje i imam osjecaj da mu je lakse kad ga gledam u oci. Nadam se da ce mu to pomoc. Jos neko vrijeme gleda u moje oci i vidim da se smirio. Makenm ruke s njegovih obraza a on se trzne.

"Zelis da ti ispircam?" gleda mu u oci.

"Zelim." kratko odgovorim

Duboko udahne i kaziprstom pocese nos.

"Ne zelim te zbunit al imam osjecaj da sami sebe izludujemo i moram ti sve reci inace cu puknit kao kokica." rece jakooo brzo i nisam sigurna jesam li uopce sve pohvatala.

"Reci. Samo nemoj plakat..." recem tuzno i spustim pogled.

"Znaci ovako. Zovem se Harry Styles i pjevac sam..." zastane na trenutak

Primim ga za ruku i palcem pomazim po ruci.

"April ja sam tvoj decko. U vezi smo dvije godine." gleda me u oci i rece na cudan nacin.

Naglo i grubo maknem ruke s njegovih i dignem se s kauca. Naglo se spustim na kauc jer mi se momentalno zavrtilo u glavi. Sve sile ovo svijeta me vuku prema ovom decku pa cak i zdravestveni problemi. Zaklopim oci i uhvatim se za celo pokusavajuci premotati njegove rijeci u glavi. Sta ako mi laze? Uffff ma sigurno mi ne laze jer sve one sitnice sto san osjecala rezultiralo je ovome cega sam se najvise bojala.

"April jesi dobro?" panicno me pita pomazi po koljenu.

Samo mu mahnem rukom jer nemam snage za govorit. Razbistri mi se u glavi i dizem glavu te micem kosu s lica. Duboko uzdisem i shvatim da to jedno i drugo precesto radimo i nasmijem se al brzo prikrijem tak kratki o iznenadni osmijeh.

Neznam ni kako da se ponasan nit sto da mu recem. U ovom trenutku apsolutno neznam nista! Jebemu ma ja zapravo jebeno nista neznam. Iskocit cu iz vlastite koze. Najrade mi sad sve pobacala oko sebe i urlala iz sveg glasa. Moram ovaj bijes i tugu izbacit iz sebe. Trebam glas koji prepoznajem jer puno je nepoznatih.

Naglo padnem na pod na koljena i pocnem se cupati za kosu. Spustim glavu na pod i suze krenu iz mene. Obliju cijelo moje lice i jecam tj pokusavam izbaciti sve iz sebe.

"April molim te smiri se." klekne pored mene i pocne me grliti

Bez razmisljanja prepusim mu se a on me podigne u naramak i odvede me u sobu. Polegne me na krevet i zaklopim oci al samo na kratko. Odlazi iz sobe al se jako brzo vraca s malom bijelom tabletom i casom vode.

"Evo ti tableta da se malo smiris i odspavas. Nemoj mislit da te drogiram. Ovo ti je doktor prepisao." blago se nasmije i pruzi mi tabletu da je popijem.

Uzmem tabletu i stavim je u usta. Ispujem gutljaj vode te mu vratim casu. Legnem na krevet i Harry me pokrije. Zaklopim oci i tableta pocne djelovat.

(...)

Budim se i odmah osjetim da mi je bolje. Okrenem se na drugu stranu kreveta i vidim Harrya kako lezi pored mene. Spokojno lezi i rascesljava moju kosu. Gleda me onako nekako posebno, kako ljubav gleda svog andela.

"Kako si spavala?" gledam kako se njegove usnice micu na najlijepsi moguci nacin

"Dobro.." kratko odgovorim i oci protrljam rukama

Sanjala sam jako cudan san. Harry i ja smo bili jako sretni i zaljubljeni i nismo bili tipican par koji jedno drugom govorio tusici puta na dan Volim te i slicne dosadne stvari kod klasicnih "zaljubljenih" parova. U jednom trenutku plesali smo po livadi i odjednom je nesto zapistalo i to je to cega se ja sjecam. Vise mi nista nije ostalo u pamcenju.

Mozda je ovaj san znacio nesto. Mozda me to navodi na nesto. Mozda mi nesto govori da moram provest vise vremena s ovim momkom. Sve je to samo jedno veliko mozda. Moze biti a nit ne mora nista biti.

"Harry?" bokom se okrenem prema njemu da ga bolje vidim.

Zelim vidjeti kako se njegoce crte lica nesugurno pomicu svaki put kad mu nesto recem ili kad izgovorim njegovo ime. Mislim da se vise napregne kad recem njegovo ime jer kao da zeli da ga opet i opet ponovim. Kao da mu nikad nije dosta. Zelim vidjeti njegovo tesko i usporeno disanje svaki put kaf mu se obratim il dok ga promatram. Ovaj decko izaziva delirium u meni.

"Reci." vidim strah u njegovim ocima

"Mogu ovdje ostat spavat samo veceras?" sugurno ga pitam jer kad mi je rekao da mi je decko to je otkrilo sve moje sumnje i ovog puta sam sigurna da cu sljedit iskljucivo srce.

"Naravno da mozes. To me ne moras nit pitat." iznenaden je mojim pitanjem al odlucno odgovara.

"A Harry?" zovnem ga po tko zna koji put danas

"Hoces mi pricat kako smo se upoznali i sve to?" priblizim mu se i pomazim ga po obrazu

"Hocu." nasmije mi se i prvi put vidim iskru srece u njegovim ocima

"Mogu ja sad tebe nesto pitat?" ponasamo se kao djeca.

"Reci." gledam ga u oci

"Mogu li te samo u obraz poljubit?" stavi svoj dlan na moj obraz

"Da." odgovorim a njegove se usne za tren nadu na mom obrazu

Malo pomagnem glavu i samo malo njegove usne dotaknu kutak mojih na sto se trznem i dignem s kreveta. Mozda sam ipak malo prenaglila. Moram pazit zbog sebe i zbog njega jer ne zelim ga povrijedit. Ocito je da me voli a ne zelim se samo poigrat s njegovim osjecajima. Kunem se da je to zadnje sto bi htjela.

Udem u kuhinju i uzmem casu vode te se napijem. Ulazim u dnevni i palim televiziju. Naidem na neku seriju kija mi se cinila zanimljivom te dignem noge na mali stol nasuprot kauca. Ubrzo osjetim kako Harry sjedne pokraj mene i ispreplece svoje prste s mojima. Osjetim njegov pogled na meni al probam se ne obazirat jer ipak zelim ici polako.

Hellooo beautiful people!
Stvarno Vam se ispricavam sto dosta dugo nije bilo nastavka al ovog puta nije skola kriva nego moj nedostatak inspiracije i lijenost.
Htjela sam Vas pitat jel Vam smeta sto uz nastavam stavim odgovarajucu pjesmu. Ako Vam smeta slobodno napisitr i necu vise stavljat.
Lijepo mi spavajte!
L xxx :)

History is Perfect InfinityDonde viven las historias. Descúbrelo ahora