"Jutro malena." otvorim oci i nasmijem se.
Volim kad me tako zove a nikad mu to nisam rekla.
"Dobro jutro kovrcavi." recem mu i isto mislim da to voli, ali mi to nikad nije rekao.
Legne pored mene i gleda me i oci. Smijeska se. Oci i usnice su mu natecene i izgleda kao mala beba. Osijecaji mi podivljaju i ljubila bi ga dok ne bih imala zraka.
"Harry meni se ide negdje. Negdje daleko
"Di bi htijela ici?" stane zainteresirano na bok i glavu drzi rukom
"Pa mozda u Istanbul, ali tamk sad bas i nije sugurno. Mozda u San Francisco. Citala sam puno putopisa i kazu da je stvarno predivno. Inace jako skladan grad, i kako se kaze po mjeri." gledam u plafon i kad zavrsim stanem na bok i pogledam u Harrya.
"Kazu da je jako lijep grad, a nikad ga nisam imao priliku proucit." pocese se za nos
"Eee i Barcelona je predivna."
Morgan je bila tamo. Isuse. Opet sam se nje sjetila. Cesto mi prije spavnja zaju zabljesniti neke scene u glavi. Ponekad me stvarno izludi.
"Jel moze ovako. Prvo idemo pet dana u Barcelonu, pa onda koliko bide potrebno u San Francisco i onda bi te htio odvest u Los Angeles. Znam da je vec pomalo izlizan, ali vjeujem mi grad je odlican. Istina da nema Bog zna kakve povijesne gradevine, ali duh grada je nevjerojatan." cijeli se uzivio u pricu.
Stvarno voli taj LA ili takozvani grad andela. Nekidan san malo istrazivala po intrenetu. Ime Los Angeles na španjolskom znači anđeli i predstavlja skraćenicu izvornog naziva naselja koji na španjolskom glasi El Pueblo de Nuestra Señora la Reina de los Ángeles de Porciuncula ili u prijevodu Grad naše gospe, kraljice anđela od Porcijunkule.
"Kad krecemo na avanturu. Znas da moramo sve prije proucit prije nego sto krenemo." najozbiljnija sam
Volim organizaciju. Ne volim kad ljudi ide sve s brda s dola. Ili kad se s nekim dogovaram i onda pitam sat ili mjesto pa mi kaze Dogovorit cemo se. Na to dobijem blagi zivcani slom. Nije da sam control freak ali volim organizaciju.
"Naravno. Ne smijemo bezveze gubit sate. Sto se mene tice mozemo sve danas istrazit i krenit odmah danas." i on je ozbiljan sto mi se svida.
"Odlicno. Harry moram kupiti nekoliko stvari prije puta." srecom da imam zapisam pin kartice na biljeskama na mobitelu.
Dobro da sam stedila sve dane dok sam zaradivala pa imam dosta novca na kartici. Mogla bi kupiti novi mobitel zato sto je ovaj vec zastario i kamera mu je slaba a ne planiram cijelo vrijeme slikavat fotoaparatom.
"Pokret!" pljesnem rukama i dignem se iz kteveta.
Iz ormara izvucem jeans hlace i obicnu crnu majcu. Obucem hlace jer ne spavam s hlacama. Idu mi na nerve, jer se cijele okomotaju dok spavam. Skinem majcu od pidzame i iz ormara izvadim grudnjak. Skinem donju majcu i zakopcam ga. Pri tome okrenem Harryu leda.
"Ne moras okretat leda." dode do mene i obgrli me oko struka te poljubi u kljucnu kost.
Krenem obuci majcu i malo se odmakne od mene ali jos uvijek drzi ruke na mojim bokovima. Cvrsto su stsnute i palcem prelazi gore dolje. Iz ormara izvadim njegove crne hlace i crnu majcu. Okrenem se orema njemu i obucem mu majcu. Nasmije se i makne ruke te popravi kosu koja mu je pala na lice. Hlace mu stavim na rame i odem u zahod. Obavim nuzdu i ocistim lice i kao svako jutro stavim kremu. Stavim primer na lice jer se puder puno lakse stavlja a lice izgleda lijepse. Iscjedim puder na gornji dio ruke i uzmem cetkicu za puder. Sve izblendam sa beauty blenderom. Stavim bronera na kaoke da mi napravi sjenu te puuuno maskare na trepavice. Volim kad su mi oci istaknute. Pojacam obrve sa gelom te naravno blago iskonturiram lice s bronzerom. Neizostavni dio svakog makeupa. Stavim highlightera na jagodicne koati i izmedu obrva dto daje prirodan i svijezi izgled. Harry ulazi u zahod. Obavi nuzdu i opere ruke te me pogleda. Uzme ruz u mojoj prirodnoj boji usta i pocne mi ga stavljat.
"Aa Harry!" maknem se i rukom pomaknem ruz al on podigne ruku i pocne ga stavljat.
"Samo da probam." zamoli me.
Lagano vuce poteze po mojim usnicama i osjecam da niie promasio usne. Zokruzim usne da bi mogao stavit u uglove usnica. Zaklopi ruz i pogledam se.
"Harry ovo je skroz solidno."
"Samo?"
"Samo. Nemoj se umislit."
"Hahahaha moram se pohvalit Lou." nasmije se i zagrli me.
Stisne me uz sebe a ja se namjerno sklupcam na njegva prsa. Pomazi me po ledima te se odmakne. Otkinem komad papura i stabim ga izmedu usana. Stara mrtoda uklanjanja viska ruza sa usnica.
(...)
"Jesmo kupili sve?" stanem na tren na klupici u centru Londona.
Kupili smo one putne maramice i kupke te dezinfekcijska sredstva. Bez toga ne mogu okolo ici, pogotovo po podzemnim zeljeznicama. Jos smo uzeli dva velika ruskaka da nam sve stvari stanu jer sve sto kuci imam je staro. Mum sam zvala da provjeri ali je sve u raspadnutom stanju. Odlucila sam kupiti udobne Nike tenisice jer mi treba udobna obuca. Ipak cu setat cijeli dan po gradu i ne zelim da me pete bolu i vise nego sto bi trebalo.
"Pa ja mislim da jesmo. Ja imam sve kuci, samo sam kupio ruksak." pogleda u vrecicu.
"Eee i idem kupiti mobitel jer je ovaj vec star i kamera je zastarila." pokazem mu na mobitel.
"Moze."
Dignemo se s klupe i uputimo se u Apple Store koji je odmah nasuprot. Udemo i prodavaca pitam iPhone 6s od 128 gb jer mi treba puno memorije za sve slike. Recem mu srebrni jer svi ostali, osim osim crnog, su seljacki. Nisam kupila crni jer ga ima pa ne zelim da ih mijenjamo.
Dodem na blagajnu i izvadim karticu, a on me zaustavi.
"Harry istog trena prekini inace cu se naljutit. Ima vremena za poklone i zato to odmah spremi. Ima i lijepsih poklona od glupog mobitela." skupim obrve
Zavrne ocima i spremi karticu. Platim i izademo iz trgovine.
"Stvarno sam umoran. Hocemo kuci?" vec umorno uzdahne
"Dap."
(...)
Listam po Internetu i citam putopise iz Barcelone a Harry sva imena zapisuje na mobitel
"Stvarno ima puno lokacija."
Harry zaklopi laptop i nasmije se na jedan obraz jer sam napravila smijesnu facu. Cijela sam se uzivila u to a on mu zaklopi laptop. Rezervirali smo karte i hotel. Bukirali smo za sest dana i nadam se da ce nam to biti dovoljno. Pogledam na sat i skuzim da je vec deset sati. Boze kako je vrijeme brzo proslo. Zjevnem i kovrcavi me digne i narjucje i odnese u sobu. Plegne me na krevet i skine jeans hlace. Legne pored mene i sklupca se. Spoji nase ruke i spoji nam cela. Noge ispreplete s mojima i poljubi me u celo.
ESTÁS LEYENDO
History is Perfect Infinity
Fanfic"Loving can hurt sometimes..." -Ed Sheeran Cover by me :)