Izlazimo iz shopping centra. Kupili smo nesto od odjece, a posije svega toga otisli smo u samoposlugu kupiti neke namirnice za kucu. Harry me cijelo vrijeme nagovarao da pogledamo neki horor, a ja i nisam neka ljubiteljica takvih filmova.
"Harry gasimo odmah ako bude pre strasno." Ulazimo u stan i ostavljam vrecice u hodniku.
"Dogovoreno." Nasmije se skidajuci cizme
Sjednem na stolicu i skinem patike. Uredno ih spremim u ormaric u hodniku, a to i napravim i s njegovim cizmama. Odemo oprati ruke i cijelo vrijeme mi se smijulji.
"A daj sta je?" Lagano u polusmijeu ga lupnem u rame i obrisem ruke te mu bacim rucnik
"Pa zapravo nisam niti ja ljubitelj horora, mislim mogu pogledat, ali zelim da skupa probamo pogledat. Ako bude uzas bacamo se na neke lijepe komedije." Rece i izademo iz zahoda.
Presvucem se u sobi u karirane hlace od pidzame i Harryevu hodicu u kojoj obozavam stati. Vezem visoku neurednu pundu.
Dok on namjesta film ja pripremam kokice. Za tren su gotove i ponesem sok i case. Ne volim se dizat dok gledam film, osim ako moram oci na zahod.
Sjednem na kauc pored njega i odmah uzmem jastuk da si mogu pokrit facu ako bude koja predivna scena.
"Kako se zove film." Ubacim kokicu u usta gledajuci u ekran televizije
Nista ne odgovara vec samo gleda u mene. Uputim mu zbunjen pogled a on se nasmije i poljubi me iza uha.
Film pocne i stoji veliki naslov Krug. Ajde pa bar naslov nije strasan.
Rachel Keller (Naomi Watts) je novinarka koja odlučuje na svoju ruku istražiti tajanstvenu smrt svoje nećakinje i njenih troje prijatelja, koji su svi, izgleda, umrli istog dana, u isto vrijeme. Nakon što sazna kako je nećakinja umrla sa zastrašujućom grimasom na licu, Rachel pregledavajući sobu nađe slike kolibe u kojoj je četvoro mladih provelo vikend prije smrti. Pronašavši kolibu, Rachel u njoj naiđe na neoznačenu videokasetu, za koju postoji glasina kako će svatko tko je pogleda umrijeti sedam dana nakon gledanja. Rachel je ipak pogleda te, zajedno sa svojim bivšim mužem Noahom (Martin Henderson), dolazi do detalja o autorici snimke. Neznane činjenice o Samarinom životu možda ih mogu spasiti prokletstva, ali za to treba pričekati sedam dana. ( ovo je kratki sadrzaj s interneta, jer nemam pojma sta se radi u filmu ).
"Ajme!" Pojavi se neka cura s nekim odvratnim licem i zabijem glavu u jastuk a on me zagroi oko vrata i glavu stavi na moja prsa i poljubi u tjeme.
"Ugasiti cemo mi ovo." Uzme daljinski i makne film
Uhvati me za ruku i dignemo se s kauca. Vodi mas u sobu koliko mogu zakljuciti. Noc je i stavi zastore na prozore sto me zbunjuje, jer je vec ionako mrak. Vrata ostavi malo oskrinuta zbog svijetlosti koja dopire samo u jednoj tankoj traci.
"Jeste li mozda za ples?" Nagne se kao gospodin i poljubi mi ruku
Ja se malo nakolnim i stavim ruku kao da imam haljinu na sebi. Naglo mas stisne jedno uz drugo i iz dzepa izvadi mobitel te upali pjesmu koja pase ugodaju. Baci ga na krevet i skine majcu. Ruka mu stoji malo povise moje straznjice a druga cvrsro drzi moju ruku u njegovoj. Obe ruke premjesti na rub moje hudice i skine je. Skine mi hlace i ja napravim isto s njegovim. Naslonim glavu na njegovo rame i uzivam u njegovom mirisu i glazbi koja ispunjava sobu.
"Predivan si." Sapnem mu na uho i on se nasmije
Taj osmjeh mi odzvoni u cijelom srcu i dusi. Obozavam kad me drzi svojim cvrstim rukama. Volim kad njegove dlanove osjetim na ledima, kad prste osjetim na kozi. Pronade kopcu mog grudnjaka i otkopca ga te ga osjetim na podu na nogama. Ruke stavim preko njegovih ramena i njisem se upijajuci u pamcenje svaku crtu njegovog lica. Volim taj madez desno od usnice kojeg poljubim skoro svaki put kad mu dotaknem usnice. Poljubim ga i skinem mu bokserice do koljena a ostalo on obavi iz pomoc nogu. Napravi istu stvar i s mojim gacicama i sad smo potpuno goli jedno pred drugim. Zar to nije predivno? Dva tijela jedna pokraj drugog koja se medusobno vole i postuju. Cijeli se nasloni na mene a glavu odmara na mom ramenu. Nisam puno niza od njega, inace ne bi to migao. Ruke stavim na njegova leda kako ga nikad ne bih pustila. Pocne me ljubiti po ramenu, isprekidano, tako da oznaci svako mjesto koje je svojim usnicama dotaknuo. Cijela se jezim i od emocija zabavim glavu unazad sto ga natjera da pocne istrazivati moj vrat. Kosa me skaklje po ledima, a on mas navodi na krevet. Legnem prva i maknem kosu s leda zabacujuci je unazad.
"Jedva cekam dobiti dijete s tobom. Puno djece." Rece prolazeci kaziprstom po mojim kljucnim kostima stojeci koljenima na krevetu iznad mene.
Vidim samo njegovu siluetu sto je dovoljno da osjetim njegovu trenutnu radost.
"Vjeruj mi i ja." Pogledam u njegov kriz oko vrata koji je zasvjetlucao
Spusti se na pod pokraj kreveta i pocne mi ljubiti cicak pa dolazi do koljena. Sto ide vise ja se sve vise jezim i stiscem nase ruke.
"Volim tvoje noge koje me prate u tami i svijetlu." Dode do kukova
"Volim tvoj trbuh koji ce za nekoliko mjeseci nositi nas smisao zivota." Dah mu se rasipa po kozi trbuha
Okruzi pupak i malo se vrati na donji dio trbuha. Ljubi mi grudi a usnicama udubi bradavice koje su se od napetosti ispupcile. Napokon dode do mojih usana i najlijepse i poljubi.
"Volim tvoje usnice koje ce zauvijek osjetiti moje na svojima." Ovo me oosebno prodrma, tocnije rijec zauvijek.
Zaklopim oci i poljubi mi kapke.
"Volim te cijelu." Dode so tjemena i digne se u polozaj u kojem je bio prvi put.
Polako se izvucem i sjednem pored njega. Cvrsro ga zagrlim kao da mi je zadnji put.
"Volim te vise nego sto mozes zamisliti."
Uzmem ogrtac i izadem iz sobe a on obuce samo bokserice.
"Nista nismo pricali o planiranju vjencanja osim o satoru." Govori mi iz kuhinje dok skedim na kaucu listajuci po mobitelu
"Onda je sad pravo vrijeme za to."
Evo gaaa!!!
Nadam se da vam se svida.
L xxx :)
ESTÁS LEYENDO
History is Perfect Infinity
Fanfic"Loving can hurt sometimes..." -Ed Sheeran Cover by me :)