Part 32

256 20 6
                                    

Sastavili smo popis ljudi koje cemo pozvati. Najuza rodbina i prijatelji. Sve skupa 60-ak ljudi.

"Mislim da je ovo uredu. Sad moramo odabrati cvijece za buket, revere i stol, pa sutra naruciti u cvijecari." Drzim papir ispred sebe i sve pisem

"Meni se astromerije predivne." Predlozi

"Da i meni, ali jako volim tulipane."

"Ti napravi svoj buket kako god ti zelis."

Pricali smo tako mozda nekih uru vremena. Cemu svo to cvijece, hrana, haljine, sminka, cipele, sale i sve ostalo. Dovoljno je imati voljenu osobu uz sebe. U meduvremenu smo se dogovorili da cemo ici odmah na medeni mjesec i sve tamo nadoknaditi. Ipak ne mozemo zaboraviti osobe koje su nas usrecivale cijelo vrijeme.

"Mum jesi zauzeta?" Nazovem je

"Nisam, sto je bilo?" Odmah se pojabi onaj majcinski instikt da nesto nije uredu

"Moram samo s tobom popricati."

"Okay. Odmah dolazim po tebe pa idemo negdje."

"Odlicno!"

Spremim se i zvrcne mi da je ispred zgrade. Odemo u bar "5 P.M." na Camden Townu

"Reci sto te muci." Nasloni se na stol i vec naculi usi

"Ovih dana pocela sam se svega prisjecati. Prvo sam se sjetila sestre i onda One Directiona i clanova. Zatim mi je jedno jutro sinuo falkutet i moje zanimanje. Svakog dana sve vise i vise saznajem o sebi i drugima oko sebe." Gleda me s ogromnim smjeskom na licu

"To je odlicno." Otpije gutljaj kave

"Sad cu nazvati doktora Normana da zakazem termin

"Odlicno!" Nasmijem se

(...)

"Evo me!" Otkljucam stan i javim se, ali cini mi se da Harry nije kuci

Skinem patike i nastavim hodati bosa po kuci sto neopisivo volim. Volim se osjecati slobodno, bez ikakve obveze. Izvadim mobitel iz ruksaka i nazovem Harrya.

"Hej. Gdje si?" Hodam po stanu u potrazi za gumicom za kosu

"Izasao sam obaviti neke stvari." Ostaje tajnovit

"Mogu li znati koje su to neke stvari?" Naslonim se na radni stol i uvijam pramen kose

"Saznat ces na vrijeme." Zagonetno odgovori

"A dobro. Kad ces doci?"

"Dolazim za dvadeser minuta dok se izvucem iz londonskog prometa." Po disanju cujem da se zuri

"Cekam te. Bye." Poklopim slusalicu i nadem gumicu za kosu u maloj zdijeli na stolu

Sjednem na fotelju i razmisljam se sto bi mogli raditi. Da mozda odemo do kina? Hm.

"April!" Cujem kako vikne s ulaza

Dignem se s kauca i zaletim mu se i zagrljaj. Okomotam noge oko njegovog struka  i ruke oko vrata kakone bih pala. Glavu zabijem u vrat i duboko udahnem jer nikad ne zelim zaboraviti njegov miris. Poljubim ga a on se za vrijeme poljubca nasmije i stvori vibracije osjecaja u mom tijelu.

"Falio si mi!"

"I ti meni medena!" Osjetim kako njegove ruke jos vise otvrdnu na mojim ledima

Spustim se i odemo u dnevni.

"Imas neku ideju gdje bi mogli ici, sto raditi?" Naslonim se na njegovo rame

Harry's POV

Dok je ona bila vani s mamom odlucio sam srediti neke stvari oko vjencanja. Nisam niti svijestan koliko se veselim tom danu. Dolazim kuci a ona mi leti u zagrljaj. Neodovljivo je kako mi se svaki put, iznova sve vise i vise veseli. Nasloni svoje pomalo ispucale usnice na moje. Nasmijem se za vrijeme poljubca jer me njezina gesta uzasno obradovala.

Napravio bih sve na svijetu da se osjeca sretno pokraj mene. Dusa bi mi bila prazan ocean da je tuzna. Puno toga smo prosli zajedno i moram priznati da mi u niti jednom trenutku nije bilo lako. Pucao sam po svim savovima i proplakao tko zna koliko noci. Onaj dan kad mi je rekla da se pomalo svega prisjeca nisam znao gdje cu od srece.

Zelim da me uvijek gleda punim ocima ljubavi. Tako volim zaspati kad me poljubi, kad se skupim pred nje.

"Imas neku ideju gdje bi mogli ici, sto raditi?" Nasloni se na moje rame

Tako je cijela predivna.

"Harry." Mase mi rukom ispred face

"Oprosti, zamislio sam se!" Mrdnem glavom i otvorim i zatvorim oci da se vratim u normalu

"Nisi bas raspolozen?"

"Jesam, kako ne bih bio. Samo sam se malo zamislio..." Recem istinu

"A dobro. Imas neku zelju za izlazak ili nesto slicno?"

"Htio bi jednu mirisnu kupku s tobom." Spojim na cela i zatvorim oci

"Idem nam napraviti." Digne se s kauca a ja je zaustavim

"Ne, ne. Ja cu."

Napunim kadu vodom i stavim sigurno pola boce kupke. Volim kad ima puno pjene, vise od vode. Izgasim veliko svijetlo i upalim samo ono iznad zrcala. Volim je vidjeti golu. Ne da bi vidio njene grudi, straznjicu ili intimni dio nego zato sto je kao umjetnina, umjetnost koju cu cijeli zivot shvacati i proucavati. Volim kad njena koza klizi i dodiruje moju. Osjecaj je apsolutno bozanstven i neuporediv s nicim.

Ulazi u kupaonicu u bijelom ogrtacu kojeg uvijek obuce kad se probudi i navecer kad joj je hladno. Ima male korake i gleda me zavodljivo. Smeda kosa joj je razvezana, slijeva se po njezinim ramenima i prsima. Igra se s prstenom na ruci sto izazove moje unutarnje veselje.

"Hocemo citati poeziju?"  Pitam ponavljaiuci slogove rijeci

Trenutno sam malo zbunjen i smotan, a razlog je upravo ona. Cini me drugacijim kad sam pored nje, na bolji nacin.

"Moze." Rece odvezujuci ogrtac

Otkrije samo mali dio grudi i zaustavi se.

"E-evo idem ja po k-knjige." Dogodi mi se oper isto

Toliko me u svakom pogledu osvaja da je nevjerojatno. Iz dnevnog uzmem knjigu i skinem majcu i hlace te ih odlozim na kaucu. Prodem rukama kroz kosu i pogledam se u zrcalo. Udem u dnevni a ona stoji naslonjena na zid. Nekoliko pramena kose joj je prebaceno na suprotnu stranu a kaziprst joj je na usnama. Pogled joj je usmjeren na pod, a kad shvati da sam se vratio samo me pogleda ispod obrva smiuljeci se dok joj se obrazi rumene.

"Zasto si tako zbunjen?" Dode do mene i ruke stavi na prsa

Vjerojatno sam gledao nju vise nego normalno.

"Ma.." Odmahnem rukom i nasmijem se

Skinem bokserice i naslonim knjigu na kantun kade. Udem u kadu i naslonim noge na rubove kade kako bih malenoj napravio mjesta. Skine ogrtac i padne na pod pored nogu. Ude u kadu i leda nasloni na moja prsa dok me niezina kosa skaklje. Dlanove stavi na moja koljena i povuce se dolje kako bi joj tijelo bilo vise prekriveno vodom.

Evo gaa!!!
Htjela sam vas pitati jel mozda zelite da odgovorim na vasa pitanja. Bilo koja pitanja biste mi slali u box i ja bih odgovorila u sljedecem nastavku. Ako zelite napisite u komentar.
Nadam se da vam se nastavak svida.
L xxx :)

History is Perfect InfinityDonde viven las historias. Descúbrelo ahora