2. Kapitola

631 52 1
                                    

Pohled Niny

Je tu tma. Představte si tu nejčernější černou jakou dokážete. Už jste si jí představili? Tak tahle tma, je ještě tmavší. Chci otevřít oči, ale je to jako by mi je někdo slepil dohromady. Nemyslím si, že je toto další kóma, předtím jsem vnímala okolí, ale teď je to jako by mi někdo zacpal uši. Nemůžu se ani pohnout, ale citím se nějak..Divně? Jako by se mi někdo hrabal v hlavě. Nejhorší je, že když si chci vzpomenout třeba na Plac a mé přátelé, objeví se mi jen postavy bez výrazu. Nemají oči, nos ani ústa, je to jako když je někdo z toho obličeje vygumoval. To samé je u vzpomínek z minulosti. Žádné obličeje. Prostě nic! Asi z toho za chvíli zešílím!

Zatracená stříkačka! Kdybych aspoň tak věděla, co v ní bylo!

Pohled Teresy

Nesmím teď otálet. Musím jet podle plánu.  Ale mohli mi aspoň říct, než mě sem šoupli, že si po tom strávím každý den v téhlé hnusné díře! Hlavně nesmím ztrácet hlavu. Mám úkol a ten splním, i kdybych tu měla strávit celý život!

Pohled Thomase

Tak tohle jsem od Teresy nečekal. Příjde mi něčím povědomá, měl jsem pocit, že jí mohu věřit a ona udělá tohle Nině! Veškeré dobré mínění o ní, je teď pryč. Ale musím se teď soustředit na plán útěku. Našel jsem způsob útěku, ale nejsem si stoprocentně jist, že vyjde. Ale to nikdo neví.

Ve ZLOSINu

,,Už to máte?" zeptá se blonďatá doktorka vědců. ,,Ještě ne madam, chvíli to potrvá, má pevnou vůli. Snaží se za každou cenu vzpomenout." odpoví jí jeden z vědců. Doktorka si povzdechne. ,,Tak se snažte dál, nemůžeme si dovolit, teď vycouvat. Je mi jí strašně líto chudinky, ale je to nutné." řekne soucitně. ,,Ano madam." odpoví jí stejným tónem vědec.

-----

Tak co líbí? Vzala jsem to dneska z pohledů osob a nově i ze ZLOSINu :D



Selekce labyritnu: Propast slz (Probíhá velká letní korekce!!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat