3. Kapitola

597 48 1
                                    

Pohled Newta
Zbývá jeden den. Na Place je chaos, protože se dokončují poslední detaily týkající se útěku. Nejhorší je, že nikdo se ani nezeptal jako se vede Nine, nebo jestli se už třeba neprobrala!

Rmtutové odvekli zase pár z našich. Je nás pouhých čtyřicet dva z šedesáti. Bojím se, co nás čeká na druhém konci brány. Ano sice jsem tam už byl s Ninou, ale to bylo jiné.

Nina...

Při tomto jméně mě píchne u srdce.

Osudný den
-pohled třetí osoby-
Nastal osudný den pro Placery. Někdo zde strávil 3 roky, někdo třeba měsíc, dva. Ale pro všechny to je jako věčnost. Placerů je již jen čtyřicet jedna. Thomas se ujal vedení. Jako jediný ví, co má dělat až se dostanou na místo.

Nastává večer. Rmutové vpadají do labyrintu se svým hrůzostrašným křikem. Placeři mají jasno. Dostat se co nejdříve na svobodu.

,,Honem, jděte! Jděte! Jděte!" naviguje Newt Placery do labyrintu, zatímco Rmutové zašli do lesa. Newt je mezi tím počítá. U dvaceti se zadrhne. Promluví ke zbytku, který se K
krčí u Dvora. ,,Notak na co čekáte pojďte!" křikne na ně. ,,Ne! Tam nás nikdy nedostanete!" křikne nazpět jeden ze skupinky. Alby s Mnohem zrovna vlečou bezmocnou Ninu. Newt se na ní krátce podívá a pak pohlédne zpět na skupinku zbabělců.
,,Notak neblázněte čóni! Mazejte dov.." nedořekne to, protože se z lesa vynoří dva Rmutové směřující k nim.


--


Tak co? :D Snad mě nezabijete za tenhle konec :D


Selekce labyritnu: Propast slz (Probíhá velká letní korekce!!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat