HAYAT SUPRİZLERLE DOLUDUR

128 25 20
                                    


Merhaba değerli ve kıymetlilerime okuyan biricik okurlarıma selam

O çocuğun gitmesinden sonra kendimi Minam'ın odasına atım. Ahmet amca koltuğun kenarına kafasını koyup uyuya kalmış.

Minam halen uynanmadı. Yüzünde ki yaraların izi bile kalmamış.Ahmet amca doktorlara kızıp duruyor.

Kızını bu kadar sevdığini bilmiyordum.

Minam'ın uyanması için elinden geleni yapıyor hatta doktora Amerika'ya götürüp tedavi edeceğini bile söylüyor.

Doktorlar beklemekten başka yapacak birşey olmadığını söylediği için vazgeçti.

Kaç hafta oldu Minam kendine gelmedi. Artık hastahanelerde kala kala hastahane gibi kokmaya başladım. Bu iğreç kokuyu zaten hiç sevmezdim ama arkadaşımı böyle zor bir günde böyle yanlız bırakmam bırakamam.

Doktorlar Minam'ın odasına girmemize izin verdikleri için artık rahat hareket edebiliyorduk.
Rahat edebilmemizi saylayan kişi Ahmet amcaydı.

Minam için özel oda tutmuştu. Oda aslında gayet güzeldi.Minam yataği, refakatçılar için iki koltuk, iki tanede sandalye, küçük bir masa vardı. Duvarları adeta bir bulutu andırırcasına mavimsiydi.

Minam'ı seyir etmeye dalmıştım. Sanki ellerini kımıldatıyordu.
Acaba halüsinasyon ( umarım doğru yazmışımdır.) görmeye başladım. Çok yoruldum galiba artık kaldıramıyorum. Baksana ya elini oynatığını görüyorum halen. Başımı sağa sola sallamaya çalıştım. Keşke uyansan, keşke buna inandırsan bizi...

Hey bir dk ya Minam az önce parmağını mı kımıldatı :) hemen Ahmet amcaya göstermek için seslendim.

Ahmet amca Ahmet amca Minam , Minama bak yanılmıyorum değil mi dedim.

Ne konuda kızım iyi misin sen dedi.

Görmüyormu ya kız ellerini oynatıyor. Yada ben delirmeye başladım.

Ahmet amca bak ellerine oynatıyor. Minam ellerini oynatıyor.dedim.

hıııı. Kim oynatıyor ne oynatıyor.

Ahmet amca baksana Minam ya Minam ellerini oynatıyor.dedim..

Minam kızım, sana şükürler olsun yarabim kızımı bana bağışladığın için şükürler olsu dedi.

Hemen kapının yanına gitti

Ben doktora haber verip geliyorum. Evren sen burda bekle başka bir şeyler yaparsa bilelim dedi.

Mantıklıydı aslında doktoru çağırmak için cıktı. Uyanıyor benim canım arkadaşım, hayata tekrardan merhaba diyor. Sevinç nidaları atarken içeriye doktor girdi.

Doktor muayene etti ve herşey normal bundan sonra Minam için gözlerini açmak kalıyor gibisinden birşey dedi.

Doktor çıktıktan sonra arkadaşımın elini tutum destek verircesine uyanması için, kalksın o zifiri kara dünyadan dönsün dünyamıza uyansın uyansın artık...

Minam'ın ağzından:

Üstümde ağır bir yük var. Ne yapacağımı bilmeden, nereye gideceği mi bilmiyorum.

Bir şey hissetim ellerim sıkılıyor. Gözlerim ağırlığını yitirmiş aralanmaya başladı.

Başta etraf zifiri karanlıkken yavaş yavaş aydınlık ışığa doğru yol alıyorum. En son her yer siyah beyazken renklenmeye başladı. Ne oldu bana ? Nerdeyim ? Burası da neresi oluyor? Kafam bu sorularla dolmaya başladı.

Başımı çevirdiğim de Gül bana bakıyordu. Şaşkın, mutlu ,seviçli...
Bakışmaları bütün duyguları içeriyordu. Etrafıma bakınmaya başladım. Nerdeydim ben ne olmuştu bana???

Kaza ; ben kaza geçirmiştim. Bir arabanın korna sesiyle irkilmiştim ama irkilmekle kalmiştım. Olanlar için çok geçti ben farkına varmadan motorbisikletim takla açarak kaza yapmıştı.

Tek hatırladığım buydu ondan sonrası silinmişti. Şuan karşımda otuziki dişini birden gösteren bir adet Gül bulunmaktadır.

Gül;" uyandın sonunda kaç haftadır burdayız haberin varmı senin haa" dedi.

Ben nerden bileyim ya hem ben daha yeni kaza geçirmiş hasta birine bunlar sorulurmu.

" ya kızım daha yeni gözlerini açmiş bir hastaya bunlar söylenecek şey mi? " dedim.

bana acıdı en son sustu sonra tekrar konuştu.

Minam baban doktoru çağırmaya gitti dedi.

Ne yani benim babam beni mi merak etmiş görsem de inanmam şimdiye kadar nerdeydi de şimdi mi tutmuş babalık yapma fikirleri.

Ben bunları düşünürken başım ağrıdığı için yüzüm buruşturmaya başladım. Bu nasıl bir acıydı. Beynime çivi çakıyorlardı.
Benim bu durumu mu gören Evren
( bundan sonra Gül demicem Evren diyecem bilginize :) .)
Bunu gören Evren hemen panik yapti.

Minam iyimisin neyin var ne oldu dedi.

İyim ama başımda horon tepip kolbaştı oynuyolar oda yetmemiş gibi bina dikiyorlar dedim.

Abartım galiba ama inanın az bile dedim. Ayy baş ağrısı çok kötü ya bide böylesi dayanilacak gibi değil.

Ben Ahmet amcanın yanına gideyim. Ahmet amca gitti ama dönemedi hem başın için ne yapabilit diye sorarım dedi.

Tamam. Evren çabuk ol olurmu dayanamıyorum.

Evren odadan çıktıktan sonra tek başıma kaldım; oda hastane olmasına rağmen büyük ve ferahtı.
İnsana hasta olduğunu değil de bir otel odasında gibi hissediyorsun.
Farklı bir havası vardı. Kapının kolu aşağı inmeye başladı. Çıkan ses odada yankılanmaya başladı. İçeriye doktor girmeye başladı. Babam ve Evrende hemen arkasından geldiler.

Doktor:

Evet kedini nasıl hissediyorsun. Ağrıların var mı? Dedi.

Başım ağrıyor üstüm de büyük bir yük var.

Doktor:
Bu normal kaburgaların da kırılma var ve bu yüzden ağrıların olabilir.
Başın ağrıyormuş sana ağrı kesiciler vermeleri için hemşireleri çağıracağım dedi.

Kaburgalarım mi kırılmıştı. Demek ki o yüzden kımıldayamıyorum.
Hareket etmelerim o yüzden kısıtlı kalıyordu. Başımı onaylar bir şekilde saladım hay sallamaz olaydım. Bu nasıl bir başağrısıdır. Doktor biraz daha konuştuktan sonra babamı yanına çağırdı ve beraber odadan çıktılar.

Evren sağa sola doğru yalpalanıp duruyor. Neyi vardı bu kızın sanki bir şey anlatacak ama nasıl anlatacağını bilmiyor. Ben biraz bile tanıyor olsam bu kızı beş dk kalmaz bana hastanede ki doktorların gebetesini çıkarıp hepsini tek tek anlatırdı. Bu sefer farklı bir şeyler var.

Evren bir şey mi oldu.

Yooo nerden çıkardın.

Cebinden çıkardım nerden çıkarcam yaa sanki anlamayacak kadar salağım kesin bir şeyler var.

Evren bak kızıyorum ne oldu diyorum. Sabahtan beri kıvranıp duruyorsun anlat hadi neler oldu??
Dedim.

Beli bir şey var baksana anlatacak galiba biraz daha sıkıştırmam gerekiyor.

Minam biliyormusun sen uyuduğunda neler oldu neler?? Dedi.

Ne olmuş olabilir ki ben uyuduğum da

Arkadaşlar bölümler kısa olduğu için kusura bakmayın bunun nedeni yaklaşan sınavdan dolyıdır.

Bölümü nasıl buldunuz ??

Eksikliklerim ve hatalarımdan dolayı şimdi den özür dilerim....

Yazar (S.G)

Artık Bazı Şeyleri Sorgulama VaktiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin