# SOĞUKLAR PRENSİ#

112 18 86
                                    


Herkese benden kocaman selamlar sevgili canım okurlarıma :) :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Herkes eşlendikden sonra sıra bana gelmişti.

Minam Erkozan ,Tuna Yıldırım

İnanmıyorum dershane'nin en sapık kişisiyle aynı oda da kalacağıma inanmıyorum. Bu çocuğun kız arkadaşı var ama halen sapıklık yapıyor ve kız arkadaşı'nın haberi bile olmuyordu. Geziye geldiğime şimdiden pişman olmuştum. Etrafıma bakındığım da soğuklar prensiyle göz göze geldik sinirli gibiydi her kalde o da sevmemiz bu durumu yada oda arkadaşından memnun olmamış. Bu çocuğun resmen sinirden çene kasları sıyırıyordu. Bu çocuk neye kızıyordu anlamadım. Evren yanıma geldi.

Minam inanmıyorum resmen Tunay' la aynı odaya düştünüz.

Bak Minam dikkatli ol tamam mı yada gel görevli öğretmenle konuşalım.

Üzgünüm hem de çok üzgünüm neden bu kadar şanssızım neden hep böyle talihsizlikler beni buluyor. Zalim hayat hep tokat gibi vuruyor yanağıma zalimlikleri.
Başımı salladım umutsuzdum çünkü adam başta " ütürüz üstümüyürüm" demişti ben sesimi değiştirerek ve" ü" katarak söylediğim için Evren dayanamayıp gülme kırizine girdi. Zaten sinirlidim bir fe bu kız gülünce daha çok sinirleniyordum. Bende başımı neee anlamında salladım ve ona ;

Gülme dedim.

Evren ağzını fermuar varmış gibi kapattı ama dayanamadı tekrar hönküre hönküre gülmeye başladı bu sefer. Ben de dayanamadım onun gülmesine karşılık ben de güldüm. İkimiz hep bir ağızla gülmeye başladık.
Görevli öğretmen bizi resmen başından saldı. Yapabilecek birşey yokmuş herşey ayarlanmış. O da değiştirmede ne olabilirdi. Hazırlıklar sanki biz olmazsak beraber herşey bozulacaktı.
Sinirden yumruk tapmıştım her an dala bilirdim resmen etrafa zarar verebilirim. Ben o sapıkla nasıl aynı oda da kalırdım. Evren benim sinirlendiğimi gördüğü için beni çıkardı hemen odadan

Ben gidiyorum aynı odayı paylaşamam ben Tuna denen hergeleyle dedim.

Tamam idare et ben onun kız arkadaşıyla odalarınızı değiştirmeye çalışacağım dedi.

Bir an önce yaparsan iyi olur yoksa ben burda kalmam bilmiş ol.

Başım dönmeye başladı hafif sendeledim. Gözlerim karardı. Etraf ışığını yitirdi. Dizlerim beni taşıyamaz hale geldi. Tam ben düşecekken biri beni tutu gözlerim halen kapalıydı. Ben havalanmaya başladım. Güçlü ve bi o kadar da yumuşak tutuşa sahip biriydi.

Minam iyimisin canım Minam duyuyormusun beni

Beni Evren kaldırmış olamaz her halde değilmi!! Gözlerimi açtığımda şok oldum bu o ama nasıl olurdu.
Ben daha birşey diyemeden kendimi revir kapısında buldum. Ne kadar da güçlüydü , yüzü çok güzeldi, pürüzsüz bir teni vardı. Neden hep yanlış ve son zamanlarda onu hep görüyorum. Onu izlemeye dalmıştım.

Hemşire;

Gençler ne oldu? neyi var.

Evren tam konuşacaktı ki soğuklar prensi konuştu

Sanırım baş dönmesi hava değişikliğinden kaynaklanıyor olması gerekiyor. Birde açlık olabilir

Biz aval aval baka kaldık nerden anladı aç olduğumu Evren araya girdi.

Evet sanırım doğru sabah yemesi için zorladım ama aç olmadığını söyledi.

Hemşire;

Artık Bazı Şeyleri Sorgulama VaktiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin