#KANSER#

100 20 66
                                    

Herkese selamlar.

Arkadan birinin genç adama vurması yüzünden kafasını çevirdi. Bir anlığına sevindi ama sonra herkesin onları izlediğini görünce sinirlendi. Sinirlenmesinin sebebi şuan Minam'ın üstünün olmamasıydı. Genç adam bunu kız için yapmıştı. Evren vurmaya devam ediyordu.

Sapık kimsin sen ne yapıyorsun Minam' a

Genç adam :

Evren dur sakin ol benim Miran dedi.

Miran da kim , çek o pis ellerini arkadaşımın üstünden.dedi.

Görevli öğretmen

Evren kızım dur yapma ve sen Miran bırak Minamı. Çocuklar bir battaniye verin beli ki ısınmak için bu tekniği kulanmış aferin sana sen olmasaydın kim bilir şimdi..

Nasıl yani soğuklar prensi sen misin senin adın Miran mı?

Evet neee soğuklar prensi mi ?

Bu lafın üzerine genç adam gülümsemeye başladı. Hem soğuk hem prens ilginç gelmişti ona

Birkaç saat sonra :

Minam kendine gelmeye başladı. O anı unutamam hem rezil olmuştum hemde çok şaşırmıştım. Onun adının Miran olduğunu Minam duymamalı yoksa çok üzülür. Minam tekrar annesinin o sözlerini hatırlar. Annesinin istediği isimler şuan bu ikisinde, tesadüfün böylesi insanı sorgulamaktan alıkoyamıyor. Neden onun adı Miran ve niye buraya geldi. Minamı sarmalamış bir vaziyette gördüğümde deliye döndüm. Arkadaşım hem çıplaktı ve o hergele ona sarılmıştı adını duyduğum an hemen Minam'ın  annesi geldi aklıma bu yüzden onu tehdit etim. Miran adını Minama söylemiyecek başlarda nedenini sordu ama ben bahaneler uydurdum. Benim onun adını Minama uygun bir şekilde söyleyip teselli etmem lazımdı.

Minamdan:

Ahhh ne oldu bana nerdeyim ben

Kendime geldiğimde kampın yapıldığı odalardan birindeydim. Bu oda sanırım Evrenin odasıydı. Sağa sola bakındım diğer küçük kulübeler gibi ahşaptandı.

Kendimi halsiz ve yorgun hissediyordum. En son hatırladığım şey Evreni kaybetiğimdi. Kaybettiğimde ormanda iyice dolanmıştım. Hava soğuduğu için bir ağaca sığındım. Ağaç beni ne kadar soğuktan korusa da pek başarılı olamamıştı. Bir süre sonra sesler duymuştum ve vücudumda bir baskı hissetim gerisini hatırlamıyordum.

Evren bana ne oldu ben en son ormanda kayboldum.
Evren:

Minam şey aslında seni çok aradık ama  seni bulamadık  seni bulan kişi soğuklar prensiydi.

Beni bulan soğuklar prensi miymiş. Beni nasıl bulmuş olabilir.

Beni soğuklar prensi nasıl buldu ki ve nereden öğrendi benim kaybolduğu mu?

Ben seni bulamayınca hemen kamp alanına döndüm. Beni telaşlı görünce mira şey soğuklar prensi beni durdu. Ben her şeyi anlatım hemen ormana koştu bende arkadaşlara haber verdim. Biz seni ararken onunla sarılmış bir vaziyette bulduk. Senin kıyafetlerin üstünde yoktu.

Ne benim kıyafetlerim mi yoktu ne yaptı o bana beni neden soymuş.

Bu nasıl olur neden benim kıyafetlerim yoktu.

Aslında kulandığı teknik eski zamanlarda uygulanan bir şey vücut ısılarınız birbirine değdiği an dengelenmiş oluyor ve soğuyan kişi üşümekten kurtuluyor.

Artık Bazı Şeyleri Sorgulama VaktiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin