Merhabalar sevgili biricik ve özel okurlarım. Herkese selamlar.
Ben koridordan sınıfa girmek için tam kapıya yaklaşmıştım ki birinin aniden çıkmasıyla çarpışmıştık. Çarpışma sonucu ben dengemi kaybetim ve yeri boyluyordum. Yere düşmemek için bir yerlere tutunmam gerekiyordu. Çarpıştığım çocuğa tutunmak için ufak bir hamle yaptım yapmaz olaydım. Tutunduğum çocuk da dengesini kaybeti ve hazin son yeri boyladık.
Aahhhh
Diye çığlık atım neden ben ya neden ben resmen üstüme düşmüştü pis kas yığını anlamıyorum o kadar spor yap gel bir kızı tutmaya çalışma üstüne de düş.
Şuan daha ileşmemiş olan kaburgalarım tekrar kırıldı. Çok kötü ağrıdı. Resmen şuan gözlerim kızardı her an ağlaya bilirim. Ağlaya bilirim dedim ben değil mi? Kim di. Bu çocuk halen üstümde resmen hiç kımıldayası yok galiba babasının yatağını serdik. Beyfendiye bak ya halen kalkmıyor aval aval bakıyor bakması saniyelikti pardon neyse en sonunda kalkmak için hareketlendi. Üstümde bir hafiflik hissetim uçuyorum göklerin o eşsiz maviliğin ve beyazlığın hakim olduğu o manzaraya doğru yol alıyorum. Etrafımız benim cığlığım sayesinde kalabalıklaştı ben daha bunu düşünürken çocuk çekip gitti. Terbiyesiz,öküz ,dangalak , ayı insan bi yardım eder. Kibarlıktan yoksun cani..
Her yerim ağrımaya başladı. Evren benim tarafıma doğru koşuyor. Bu kız olimpiyatlara girse kesin birinci olur biricilik ney ya resmen bir kaç yıl olimpiyatlar düzenlenmez iptal olurdu. Ben halen bir seksen uzanmaktayım. Evren çöktü yanımaKızım ... bu neee...hal
Kesik kesik nefes alıyordu panik yapmıştı. Ben halen ağrılar içinde uzanıyorum kaldıran yok mu ??
Yardım etseniz diyorum, kaldırsanız beni bir zahmet ağrılarımı mı düşüneyim yoksa soğukluğumu anlayamadım.
Dememle Çakıl ile Evren beni kaldırmaya çalıştılar.
Nida da hazırda bekliyor bir sorun çıkarsa hemen bir şeyler yapmak için. Yavaş hareketlerle beni kaldırdılar. Her vücudumun her zeresi ağrı ve sızı içerisine hapsolmuştu.Minam iyi misin bir şeyin yok değil mi
Ahh. İyim yani iyi gibiyim biraz ağrım var sadece geçer birazdan dedim.
Ama geçmiyecek biliyorum çocuk ne kadar düşmeyi hafifletse de üstüme düşmesi kırık kaburgaları harekete geçirdi tekrardan o yüzden ağrım var. Evren'e bunu çaktırmamam gerekiyor. Zaten fazlasıyla yük oldum.
Minam bak doğruyu söyle nasıl oldu nasıl düştün yine bi sakarlık yapmışsindır sen kesin.
Çakıl:
Yok kız hani şu yeni gelen çocuk sınıftan çıkıyordu bizim safoz da içeri giriş yapim derken pat diye çarpıştılar.
Demek yeni gelen Evrenin bahsetiği soğuklar prensi sensin ama neden soğuklar prensi ki. Gerçi üstüme düştü ve beni kaldırmadan çekip gitti. Sana gösterirdim ben anya'yı konya'yı da dua et ağrım vardı. Derse giremiyecektim çünkü çocuğun üstüme düşmesiyle tekrar ağrım artmıştı. Evrenle ve kızlarla vedalaştıktan sonra eve geldim.
Ders çalıştıktan sonra yatağa uzandım. Bir anlığıma aklıma geldi aslında düşünmemem lazımdı beni düşürdü ne bir özür ne bir nezaketlik vardı. Ne kadar çok bakmıştı bana bir an üstüme düştüğünü unutmuştu. Halen çok kızgınım ama yakışıklıydı. Hem ne diyorum ben ya uyu Minam uyu hadi boş şeyler düşünme ygs yaklaşıyor. Kendi kendime konuşuyorum. Bir süre sonra dalmıştım.Sabah yatağımda zıplayan bir Evren'i beklemiyordum. Bana bakan bakışlarıyla bir şey isteyeceğini bildiren belirtilerdi.
Minam canım arkadaşım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Bazı Şeyleri Sorgulama Vakti
General FictionBu bir mücadele savaşı ; aşk, nefret,sevgi, mutluluk ve başarının hikayesidir. Minam ile Miran ikilisinin aşkı mı yoksa mecburiyetliliği mi savaşıdır. Geçmişin izlerinin kalıcı yıkımlarıdır. Sonu mutlu mu? Mutsuz mu? gelin beraber bakalım. Kütüphan...