GERÇEKLER

90 10 51
                                    


Miran bana bir şey söyleyeceğini söylediğinde Evren'in pastası geldi. Mirandan özür diledim ve sonra konuşalım dedim.

Miran bir şeyler homurdanmaya başladı ama pek anlamadım.
Pasta kesildikten sonra Evrenlerde kızlarla pijama partisi vardı. Bir süre sonra birinin kolumdan çekiştirdiğini hissetmemle o tarafa döndüm.

Minam konuşmamız lazım gerçekten.

Miran şuan olmaz daha sonra konuşalım mı?

Beni dinlemek istemiyordu bile ve Evren in yanına doğru sürükledi beni.

Evren, doğum günün kutlu olsun. Şuan Minam' la konuşmam gerekiyor daha sonra onu size getiririm.

Benimle konuşacak neyi var da bu kadar ısrar ediyor. Evren bir bana bir Mirana baktı sonra da Miran beni dışarıya doğru sürükledi. Dışarı çıktık arabasını yanına varmaya az bir mesafe kala kuyruklu elbiseme bastım. Ayağımda olan topuklu ayakkabılarda ayağımda ve ayağım burkulunca yere düşecektim. Tam yere kapaklanacağım sırada betona yapışmaya ramak kala kollarımda ani bir sıkılma hissettim. Beni kaldırdı ama bu seferde etek bunu engelledi. Ben bu sefer yeri değil, Miranın göğüsüne düştüm. Bu, bu Miranın kalbi ama neden böyle hızlı atıyordu. Peki ben neden böyle afallamış gibiyim. Miran neden bu kadar heyecanlandı. Beni omuzlarımdan tutu ve konuşmaya başladı.

Minam ben sana bunu nasıl söylemem gerektiğini bilmiyorum. Bana inan ben böyle olmasını istemedim. Her şey benim dışımda gelişti.

Sonra bir şey homurdanmaya başladı.
Benim anlayamayacağım bir şekilde.
Ne diyordu bir şey anlamıyordum.

Miran ne oluyor. Ne senin dışında gelişti ben gerçekten bir şey anlamıyorum.

Çok düşünceli görünüyordu. Artık kaldıramayacağı bazı şeyler varmışcasına ve bunu anlatarak ferahlayacağını düşünür tarzdan dı.

Bak Minam her şey için özür dilerim. Sana anlatacağım ama burası olmaz lütfen arabaya bin lütfen.

Ne anlatmak istiyor bilmiyordum. Ben neden korkuyorum peki neden kötü şeyler olacakmış gibi aramızın bozula bileceğini hissediyorum.

Arabaya bindim ve Miran da binince sürmeye başladı. Dışarıyı izliyordum nereye gidecektik bana ne söyleyecek bilmiyorum ama ben ilk defa birine koşulsuz güveniyorum.

Miranın tarafına doğru baktığımda onun da araba sürmeye odaklanmış olduğunu fark ettim. Elleri bir süre sonra dikkatimi çekti kanıyordu. Beni tutmaya çalışırken olmuştu galiba çünkü halen kanıyordu.

Miran durdur arabayı hemen.

Miranın ellerine pansuman yapmam gerekiyordu. Benim yüzümden böyle olmuştu.pansuman yapamazsam da en azından kanı temizlemem gerekiyordu.

Neden, bir yere gitmemiz gerekiyor.

Bu kadar önemli ne olabilir de bu çocuğun ha bire gitmemiz gerekiyor diye tutturuyor.

Tamam ama önce arabayı durdur ellerinin üstü kanıyor.

Şimdiye kadar fark etmemiş olması gerekiyordu ki yüzü ekşimeye başladı.

Araba durduktan sonra yanıma son anda aldığım çantamdan ıslak mendil ve peçete çıkardım. Arabanın kapısını açtım ve Miranın olduğu tarafa doğru geldim. O da kapıyı açtı ve bana yüzünü döndü. Kapının hemen yanında su şişe vardı ilk önce onu aldım. Miranın ellerini yavaşça yıkadım. Elleri hangi ara böyle oldu doğrusu bende anlamadım. Ellerine dokunduğumda sanki hep yapman gereken bir şeyi yeni yapmışsındır ve onun heyecanına kapılırsın ya, işte tam olarak öyle hissettim. Kalbim, ne saçmalıyorum ben yapmam gereken bir şey var. Miranın ellerini yıkadıktan sonra peçete yardımı ile kuruttum. Peçeteyle sarmak olmazdı şimdi dün saçıma bandaj takmıştım ve yanılmıyorsam çantamda olması gerekiyordu. Çantamı kurcaladıktan sonra bandajı buldum. Miran hiç ses çıkarmadan beni izliyordu. Bandajla sardıktan sonra eski yerime geçtim. Göz ucuyla Mirana baktığımda bıraktığım şekilde donmuş ve şaşkın bir vaziyetteydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Artık Bazı Şeyleri Sorgulama VaktiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin