Şarkıyı size söylediğim yerde açarsanız daha iyi olur.
Babamın kollarını açmış ,yaşlı gözlerle beni bekliyordu. Hemen koşarak gidip o hasret kaldığım sarılışı yaptım. Ben bu günü asla unutmayacağım babam, biricik canım babam ,bana sarılıyordu. İnsan böyle bir sevgiden mahrum bırakılır mı? Beni neden hiç sevmedin, baba...
Sabah Nalan ablanın dürtmeleriyle uyandırıldım. Saate baktım ve saat daha sabahın 6' sı bu saate uyandırılır mı? hiç. Benim gibi birine bu yapılır mı?
Ya Nalan sultan beni neden bu saate uyandırıyorsun.
Hadi kuzum hadi erken kalkan yol alır. Hem sen değil miydin dün akşam " beni kaldır. " diye söyledin.
Ben mi? ben bu gün ne yapacaktım ki!
Eyvahhhh ben nasıl unuturum yaa Evren beni gebertir.
Hemen hazırlandım. İlk önce gidip hep istediği paketi hazırlamaktı, sonra mekan ayarlamaları yapacaktık kızlarla, dershanede ki arkadaşlara toplu mesaj atıp partiye davet edeceğiz. Bu gün çok özel, güzel ve eksiksiz olmalıydı. Benim biriciğimin doğum günüydü. Ama unutmadan bir de ona bana almamı ısrar etiği orkideyi alıp evine yollayacaktım. Arkadaşlık bunu gerektirirdi ben onun istediği şeyi ona verirdim, oda bana verirdi. Hemen kızları aradım ve onlara talimatlar yağdırmaya başladım. Ben bazı konularda liderlik vasıflarını uygulamayı seven biriyimdir. Kızlar benim bu huyumu bildikleri için yanlış anlaşılma olmadı şimdiye kadar aramızda ve umarım olmaz da.
Alo Nida canım neredesin? her zaman ki kafe de buluşalım ona göre her şeyi dört dörtlük halledelim.
........
Tamam hemen geliyorum bende.
Nidalar kafeye gitmişler ve beni bekliyorlarmış, kızların yanına gitmek için aracıma bindim.
Buluşma yerine vardığımda beni Nida, Çakıl ve Doruk bekliyordu.
Nida benim onları görmem için elini salıyordu. Yanlarına gittiğimde hepsini selamlayıp oturdum.
Bu gün Evreni oyalamak çok zor oldu Allah'tan pek kurcalamadı tabi benim yersiz tiribimi de yedi yani, olacak o kadarı artık yapacak bir şey yoktu.
Kızlar hemen her şeyi halletmişti. Doruk dershanenin hacker olarak biliniyor. Bilgisayar manyağıydı. Doruk bizim sınıftan biri çocuk çalışkan ama başını teknolojik aletlerden kaldırmadığı için pek başarılı değildir. Doruk genelde iyidir ama dediğim gibi teknoloji onun hayat kaynağıdır.
Mesajlar atılmış, yer ayarlanmış, hediyeler alındı ve son olarak kıyafetler kalmıştı. Bunun için de kızların zoruyla Nida'nın annesinin mağazalarına sürüklenecektik anlaşılan. Nida kıyafet işinden iyi anlardı. Çakıl çok ruhsuz biridir, pek gülmez hatta konuşmayı bile pek sevmez. Biz Çakılın bu haline alıştık artık, kız yaşadığı onca şeyden sonra bu hale gelmişti. Çakılla olanları kimse bilmiyordu bizim grup hariç ona bunu yapanları bir gün çok fena bir şekilde ödetecektim.
Artık kahveler de içildikten sonra alışveriş için kalktık. Kızlar bu gün taksiyle geldikleri için benim arabamla gidecektik. Mağazaya geldiğimizde Nida'nın annesi bizi karşıladı. Nida'nın annesi çok tatlı ve sempatik biridir.
Selam kızlar, nasılsınız bakalım.
Teşekkürler Sevil teyze , biz iyiiz kusura bakma seni de yoracağız bu gün
Olur mu hiç öyle şey bu benim için bir zevk olacak :) Hem sizler de benim kızlarım sayılırsınız. Bu arada Evrenin doğum günü benim yerime de kutlayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Bazı Şeyleri Sorgulama Vakti
General FictionBu bir mücadele savaşı ; aşk, nefret,sevgi, mutluluk ve başarının hikayesidir. Minam ile Miran ikilisinin aşkı mı yoksa mecburiyetliliği mi savaşıdır. Geçmişin izlerinin kalıcı yıkımlarıdır. Sonu mutlu mu? Mutsuz mu? gelin beraber bakalım. Kütüphan...