Medyada ki Minam
Videoyu dinlemenizi tavsiye ederim. Müzik gerçekten güzel :) :)
Bir haftadır dershaneye gidiyor hemen eve geliyorumdum. Babam beni umursamıyordu. Her fırsata onunla konuşup ağzından laf almak için her şeyi yapıyordum ama nafile benimle konuşmuyordu.
Bu gün çok halsizdim yataktan kalkmak istemiyordum. Her şeye rağmen dershaneye gitmem gerekiyordu. Dershanede, Tuna artık bana yaklaşamıyor hatta beni gördüğü yerde kaçıyordu. İyi oldu bu ders ona, yap bakalım bir daha da gör gününü pislik herif. İnsanlar bazen gerçekten kendi saçma duyguları yüzünden bazılarına sıkıntı yaratmak için doğmuş resmen.
Giyindikten sonra hemen arabama atladım. Dershaneye giderken Evren'i aradım ama açmıyordu. Dershaneye geldiğimde onu ne de olsa bulurdum.
Dershanede soğuklar prensini gördüm. Elinde telefon vardı biriyle konuşuyordu. Ben koridorun dönemeç'inin hemen yanındayım ondan beni fark etmiyordu. Duvara yaslanmış, konuşuyordu.
Evet canım, gelecem merak etme....... Ben de seni özledim......
....tabi tabi..... Sen beni merak etme ben iyim.....bende seni......görüşürüz kendine iyi bak.dedi.Canım mı? Ben de ile başlayan kaç kelime var ki!! kiminle konuştu seni seviyorum dedi karşı taraf sanırım , ne oluyor bana ya bana ne hem ne yaparsa yapsın benim ilgi alanıma dahil değildi. Dönemeçten çıktım. Hiç yüzüne bile bakmadan çekip gittim daha doğrusu gitmeye çalıştım. Bir elin benim kolumu tutana dek
Bir selam vermeden çekip gidiyorsun.
Sana ne selam vereceğim git telefondaki canım dediğin kişi versin diyesim var ama demicem. Selam vermem için selama layık olman gerekmez miydi. Kusura bakma dalmışım seni görmedim. Bit kadarsın seni görmem imkansız diyecemde maşallahın var zürafa ile yarışır cinsten sin.
Gördüm ve telefon konuşmanı da üstelik dinledim. İyice paranoyak oldum.
Umarım bir sorun yoktur dedi.
Var bir sorunum babam kanser ve benim elim kolum bağlanmış vaziyette ne yapacağımı bilmiyorum. Aval aval bakmaya ve iç savaşıma bir son verdikten sonra sonunda konuşma yetimi tekrardan kazandım.
Teşekkür ederim bir sorunum yok, ders de görüşürüz.
Sınıfa doğru ilerlerken kaçak şahıs gün yüzüne çıkmıştı. Adımlarımı bbiraz daha hızlı atık hesap sormak icin kendimi hazırladım.
Evren'e kızacağım anda hoca derse girdi. Bu gün ilk ders matematik'ti sabah olması pek güzel değil ama ne yapalım, yapacak bir şey yoktu. Hoca ygs ye az kaldığını deneme çözme oranının artırılması gerektiğini söyledi. Bu konuşmadan sonra yoklama alındı.
Ahmet...
Burada
Neşe....
Burada
Evren...
Burada
Hakan...
Burada
Oktay....
Burada
Minam Erkozan,
Burada
Miran Puluçzan
Burada
Bütün kafalar bana döndü. Ben neden döndüklerini anlamadım. Ne oluyor herkese niye böyle tuhaf bakıyorlar bana. Bu tuaf bakışların anlamı ne olabilir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Bazı Şeyleri Sorgulama Vakti
General FictionBu bir mücadele savaşı ; aşk, nefret,sevgi, mutluluk ve başarının hikayesidir. Minam ile Miran ikilisinin aşkı mı yoksa mecburiyetliliği mi savaşıdır. Geçmişin izlerinin kalıcı yıkımlarıdır. Sonu mutlu mu? Mutsuz mu? gelin beraber bakalım. Kütüphan...