Ehmmm..Varuju...Tenhle díl je tak trochu 13+
Draco
Její rodiče odešli ze dveří a já se zákeřně pousmál.Herm si radostně poskočila,skousla si ret a zamířila do obýváku.Vzala si knížku a chtěla si sednout na gauč, ale já jsem k ní zezadu přišel a vášnivě ji začal líbat na krku.Ona jenom vzdychla slastí a otočila se s úmyslem mě políbit.Rozhodilo ji že mě nevidí.Využil jsem situace a pohodil ji na sedačku.Naše těla do sebe zapadla jak puzle.Její krk napadly mé rty a já ji rozepnul podprsenku.Pohlédl jsem ji do očí ze kterých vyzařoval chtíč,ale i vášeň. Slabě jsem vydal slastný vzdych, když si sundala své tričko.Moje pýcha se tam dole vzpřímila a Mia to určitě pocítila v klíně,i když jsem měl pořad kalhoty.Hluboce se nadechla a začala se zvedat.
Nechápal jsem to.Hodil jsem po ní tázavý pohled,který vlastně neviděla.Mia ale myslela na všechno takže se natáhla po hůlce ze stolu a jemně s ní mávla.
Byl jsem z toho rozpačitý,ale Mia si jenom olízla rty a přisála se na můj krk. Ta moje chytrá sexy čarodějka myslí na všechno....
Jen jak se svými rty ode mně odtrhla tak na jejím obličeji byl hravý úsměv. "Když tě vidím...Tak to je mnohem lepší Draco..." řekla toužebně.
Potom se opřela o moji hruď a provalila mně na gauč.Zajiskřily se jí oči a já se pro sebe pousmál.
Chytla mně za lem trika,které bylo rázem pryč.
Zvedl jsem se do sedu abych mohl spojit naše rty.Poté jsem se ale rozmyslel a vzal ji do náruče. Jenom se na mě vyjeveně podívala a políbila mě na tvář.Hermiona
Draco mě vzal do náruče a já po něm hodila tázavý pohled. Následně mi došlo co má v úmyslu,tak jsem ho políbila na tvář.Došli jsme do ložnice a Draco ně pohodil na postel.Neodolal a usmál se. Hmmmn.. Bez toho trika je k sežrání....
Zahnala jsem svoje myšlenky hodně daleko a svoji pozornost jsem věnovala jenom Dracovi.
Ten na mně ležel a jeho polibky pořád směřovali na můj krk.
Najednou jsem ale znovu vydala slastný sten a Draco své polibky směřoval víc dolů.Zastavil se u mých ňader. Slastně jsem si zkousla ret abych nevykřikla.On ale stále provokoval. Zkousl mi bradavku a svojí rukou jel pořád níž, až k mému bříšku. Přestal se věnovat mé bardavce a sáhl po knoflíku mých kalhot. Rychlík obratem mi je sundal a já před ním byla jenom v krajkovaných kalhotkách. Studem se mi do červena zbarvily tváře ale můj milovaný Draco se jenom pousmál.
"Nemáš se za co stydět....Jsi překrásná..." a znovu mě políbil..Štvalo mě že má na sobě pořád kalhoty... Musej dolu!
Jak jsem si usmyslela tak jsem i udělala. Draco najednou přede mnou stál jenom v boxerkách. Na tváři mu hrál šibalský úsměv. Ano...Ten dokonalý,hravý a vášnivý úšklebek za které bych nějakou holku klidně zabila. Pche...jsem to ale mrcha..
Zasmála jsem se vlastním a trochu násilným myšlenkám.Draco
Nahoře v ložnici se to zatím opravdu pěkně vyvíjelo.Herm bez trika,podprsenky,bez kalhot...Já bez trika i bez kalhot...
Natáhl jsem se po těch krajkovaných kalhotkách a pomalu je stahoval dolů. Mia si povzdechla. Z jejího výrazu jsem nic nevyčetl ale nebyla by to Hermiona kdyby to neřekli její oči. Odráželi se studem. Proč se pořád stydí?!? Už jsem s ní přeci spal....2x..A navíc..je překrásná!
Podíval jsem se Mie do očí a snažil se ji uklidnit. "Ale Mio...Vždyť ty se vážně nemáš za co stydět! Máš tělo jako bohyně,jsi nádherná,hodná a rozumná! Jsi prostě ta nejdokonalejší čarodějka kterou jsem kdy poznal!"Moje slova ji asi utišila,takže mi dala pořádnou pusu.Neváhal jsem a najednou moje boxerky leželi snad metr ode mně. Rukou jsem ji roztáhl nohy a pomalu do ní vnikl. Hermiona si neodpustila hlasitý a slastný sten. Začal jsem zrychlovat a s Hermionou jsme skoro na minutu stejně dosáhly onoho vrcholu. Těžko jsem oddychával a Mia taktéž. Dolehly jsme celý udýchaní na postel a na mém obličeji pohrával zase ten uličnický výraz. Mia ho postřehla a dala mi pusu. "Miluju tě Mio" její pohled byl plný překvapení ale i radosti. "Taky tě miluju Draco"
Hermiona
S Dracem jsme leželi v posteli a už snad přes hodinu si nepřetržitě povídali. Zrovna jsem Dracovi vyprávěla Dracovi o mých mudlovských rodičích jak mě jako malou holku lechtali a já to nesnášela,když najednou si na mě Draco sednul a začal ně nepřetržitě lechtat. Můj smích se rozléhal snad po celém mém baráku. Měla jsem na sobě jenom Dracovo tričko,a Draco mel jenom svoje boxerky...Musel to být zajímavý pohled. Draco mě konečně přestal lechtat a já ihned utichla.
Vyskočila jsem z postele a letěla do kuchyně a hbitě otevřela ledničku. Byla poloprázdná a s mým neskutečným kuchařským uměním jsme neměli šanci se pořádně najíst. Takže jsem tedy vyndala toasty,natřela je máslem,dala tam nějakou zdravou zeleninu a nějakou tu šunku. Draco za mnou zezadu přišel a chytil mě za boky. Pousmála jsem se a Draco mi zašeptal do ucha "Copak mi to vaříš dobrého,lásko moje?" Pffff....On si prostě neodpustil narážky na moje 'úchvatné' vaření....Jsem zvědavá co teda bude jíst...
Vzala jsem talíře a nandala dva toasty na stůl. Draco byl už hladový,takže se do toastu hned pustil. Nepatrně jsem se pousmála a najednou uslyšela jako by někdo ťukal na sklo. Zvedla jsem pohled od hladového Draca a podívala se na nejbližší okno. Za oknem stála hnědá sova s dopisem v zobáku. Nechápávě jsem přešla k oknu.
Kdo by mi teď mohl psát? Že by Harry? Ne ten teď je někde lryč...Mamka nedávno odešla,tak jedině něco z práce...
Kývla jsem hlavou jako že to by mohla být správná odpověď. Otevřela jsem okno a propadla sobě dopis ze zobáku.Sova jenom mrkla velkými kukadli a následně odlétla pryč.
Podívala jsem se na dopis. Na jedné straně bylo moje jméno,příjmení,adresa a na druhé straně pečeť. Ne jen tak nějaká pečeť ,ale pečeť ministerstva kouzel. "Cože?!" vyhrkla jsem rozhozeným hlasem a do očí se mi nahrnuly slzy.•Zdravím Amigos!
•Každopádně se vám chci omluvit že píšu až po tak dlouhé době.Musím se učit mám toho teď fakt hodně.
•Tohle je ta slíbená milostná scéna kterou jste teda chtěli
Doufám že se aspoň trochu těšíte na další díl
•Moc děkuju za 590 vidění 117 to se mi líbí a 29 komentářů! Jen tak dál Amigos! děkuju hrozně moc!
•Adios Mučačos
ČTEŠ
V lásce je dovoleno všechno
FanfictionKdyž skončí válka v Bradavicích tak ministerstvo většinu smrtijedů pošle do Azkabanu.Někdo má to štěstí že se tomu vyhne,ale Draco Malfoy to štěstí nemá. Když se ale po měsíci podaří Dracovy uprchnout tak potká někoho koho by nečekal. Najde totiž ča...