"Arnav bu çok güzel."Kolundaki bilezikleri gösterir Arnava.
"Senin kadar değil."
Khushini elini tutar ve ellerini kenetler eve gidene kadar.Khushi mutfağa giderken Arnav kapıyı kapatır.
Sonra Khushinin yanına gider."Ne yapıyorsun?"
"Çay. Yapmayı çok istediğim birşey var çay olmazsa olmaz."
"Nedir o?"
"Bekle 5 dakika göreceksin."
Khushi çayı yaparken Arnav onu izler.
Khushi bitirince Arnava fincanını uzatır."Çalo."
Arnav duymaz dalıp gitmiştir.
"Arnav ji huu çalo."
"Ha? Haa.. okey."
Bahçeye çıkıp merdivenlerde otururlar.
" Burdada gece çay içmeyi çok seviyorum yıldızlara bakarak. Seninle yapmak istedim."Arnav dikkatlice Khushinin yüzünü süzer.
Khushi yıldızlara bakıp gülümserken Arnav büyülenmiş şekilde Khushiyi izler." Çok güzel değilmi Arnav?"
Arnava Khushiden gözünü ayırmaz.
"Very Beaituful. ""Laknawdan geldikten sonra ablamla en çok burada yıldızları seyr etmeyi severdik."
"Khushi?"
"Hm?"
"Syham bu evde çokmu kaldı?"
"Arnav şimdi o nereden çıktı?"
"Öylesine birden aklıma geldi."
"Biz Laknawdan geldikten bir kaç hafta sonraydı galiba yerleşti bizim eve."
"Sahi? Nasıl tanışmıştınız?"
"Anlatmadımmı sana?"
"Hayır. sormadığım için."
"Laknawda o haberler çıktıktan sonra beni kurtarmıştı."
Arnavın suratı asıılır. Ve bakışlarını başka tarafa çevirir.
"Yani benim yüzümden Shyam hayatınıza girdi.Damn it!"
"Ney Arnav. Evet senin sayende oldu. Ama geçmiştir bizi var eden onca şeyi yaşamasaydık belkide sen ve ben olmazdık."
"Sen Laknawda motor kullanıyor olurdun.:D"
"Sende What the what the biçare Lavanya ji yi ağlatırdın."
İkiside gülümseyerek bir-birlerine bakarlar.
"Khushi ben-"
Khushi parmağını Arnavın dudaklarına bastırır.
"Şş biliyorum Arnav. Geçmiş geçmişte kaldı biz geleceğe bakalım. Mesela... 5 sene sonra sence ne olur?"
"2017."
"Hayır öyle değil. 5 sene sonra biz nasıl oluruz bence hala kavga ediyoruzdur. Sen 'what the, what the' diyip dolanırsın."
"Yaa? Sende hep başını belaya sokarsın. Ve sonunda benim kucağıma düşersin." :D
"Kya? Nahe düşmem yani dikkat ederim. Ama sen kesin sinirinle şirkette fırtınalar kopartırsın."
"O Really? Sen de hep işime burnunu sokarsın ama."
"Lekin Arnav ji matlab Arnav kavga etmezsek çok güzel olmazmı?"
"Çok güzel olur da sen beni delirtemeden yapamazsın."
"Yaa? Delirtiyorum seni öylemi?"
"Of course.!"
"Tike. İki gün sonra evine kendin dönersin ben halamla kalacağım."
"Okey. Kal."
Khushi sinirlenir ve ayağa kalkar. Tam gidecekken bileğine bir el dolanır.
"Beni delirtiyorsun evet. Ama ben bundan şikayetçi değilim ki. Senin beni delirtmeni bile çok seviyorum.Her ne olursa olsun içinde sen olan her şeyi seviyorum."
Heeee, heeeee...
Heheeee heeeeeeee.
Rabba vee, eeeeeeee Rabba veee eeee Rabba veeeee...♬♪♬♪♬♪♬♪
"Arnav..."
Khushi Arnava sıkıca sarılır. Arnav bir elini Kuşinin beline koyar diğer eli ile Khushinin saçını okşar.
"Khushi, ister 5, ister 10 sene geçsin. Biz ne yapıyorsak yapalım beraber yapacağız. Birlikte. Hamişa."
"Hamişa."
(Her zaman.)Arnav cebinden telefonunu çıkarır ve bir müzik açar.
(Kendi sevdiğiniz şarkıyla hayal edin.)Khushi başını Arnavın göğsüne yaslar.
Arnavda sıkı sıkı sarılır Khushiye. Ve müziğin ritmine kaptırırlar kendilerini.♪♪♪♪♪
Müzik bittikten sonra Arnav Khushiyi kucağına alır ve odaya taşır.
Khushiyi yatırıp ışığı kapatır...
Khushinin yüzüne gelen saçını Arnav yavaşca kulağının arkasına şıkıştırır.
Sonra yavaşca Khushiye yaklaşır...Ve burda herkes içinden desin
Ooo Rabba veee...
3 bölümün sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Arnav & Khushi (Dizinin devamı)
RomanceHerkes için 398 bölüm final olabilir ama bizim için hayallerimizde hep yaşıyor #ArShi aşkı ve ben hayallerimi kaleme almaya karar verdim. Allah utandırmasın :D