Facebook grubumuz
⇨⇨Hayallerim #Arshiİnstagram hesabım
⇨⇨Leyla.sebine26 bölüm.
"Kuşi ji? anlatsana ben yokken neler oldu Shantivanda, gerçi ben duydum bazı şeyleri örneğin Aarav. Başka neler oldu? Rane sahiba'm yani Anjeli neler yapıyor? "
(Rani sahiba- sultanım.)
"Senin yokluğunda o kadar mutluyduk ki bir kere bile hiç kimsenin aklına gelmedin."
"Anjeli beni çok seviyor o beni düşünüyordur. Hatta gitsem bir-iki oyun oynasam hemen affeder beni."
"Sen galiba hapishanede çok hayal kurmuşsun. Anjeli sensiz o kadar mutlu ki yalvarsan bile sana bakmaz artık."
Şiyamın yüz ifadesi aniden değişir alaycı ifadenin yerini nefret alır.
"Bunun suçlusu sizsiniz."
"Hayır, sensin sen bebeğine kıyacak kadar alçak birisin."
"Ben kaç kere söyledim mecbur kalmasaydım yapmazdım."
Şiyam ayağa kalkar.
"Hiç bir mecburiyyet bir bebeğe kıymanın gerekcesi olamaz. Ne savaş, ne siyaset, ne töre ne de senin gibi alçak birinin yalanları."
Şiyamın sinirden gözü döner sandalyeyi alıp duvara çarpar.
Kuşi hemen gözünü kapatır.
Şiyam delirmiş gibi etrafı yıkmaya başlar."Suss, suss sana diyorum suss artık. Ben mecbur kaldım. Suss."
Kuşi gözü dönmüş Şiyamı dehşetle izler.
(Kafayı yedi hapishanede aldırmayın -,-)Şiyam Kuşinin üzerine yürüyüp kollarından tutar ve sıkar.
"Benim hayatımı bir hiçe çevirdiniz her gece ama her gece o dehşet dolu sesler kulağımda uyudum o yerde."
(Kuşi ile Arnavın Şiyamı korkutmak için odada yerleştirdikleri bebek ağlaması ve kalp atışı sesinden bahsediyor.)"Hakettin sen herşeyi."
"Suusss sana sus diyorum bass."
Kuşinin sandalyesini iter ve kapıyı çarpıb odadan çıkar.
Kuşi elleri bağlı olduğu için kolunun üzerine düşer.
Canı çok yandığı için ağlamaya başlar.
Diğer adam yani Ranveer gelip Kuşiyi kaldırıp gider.
***
Arnav Kuşinin telefonuna gelen son aramadaki numarayı ve Şiyamın aradığı numarayı bir arkadaşına yollamış ama olumsuz yanıt gelmiştir kullanım dışıdır hatlar.Durmuş havuz başında yıldızları seyr ediyordur.
"Chootee?"
"Di? gel."
Anjelinin çok ağladığı yüzünden bellidir.
Gözaltları çökmüştür."Di? Sen iyimisin?
"Chootee b-ben özür dilerim çok özür dilerim."
Tuttuğu gözyaşlarını daha fazla tutamaz ve ağlamaya başlar.
Arnav hemen sarılıp saçlarını okşar.
"Şş Di? Ne oldu niye özür diliyorsun?"
"Benim yüzümden Şiyamı hayatımıza ben soktum. Şimdi-"
"Şş Di relax, senin özür dilemene gerek yok herşey o alçak Şiyamın suçu. Ama bu sefer istediğini yapamayacak Kuşiyi kurtaracağım."
Payal Manoramaya yemeğini götürür. Kapıyı tıklatıp içeri girer.
Manorama oturmuş düşünüyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Arnav & Khushi (Dizinin devamı)
RomanceHerkes için 398 bölüm final olabilir ama bizim için hayallerimizde hep yaşıyor #ArShi aşkı ve ben hayallerimi kaleme almaya karar verdim. Allah utandırmasın :D