FACEBOOK GRUBU.
⇨⇨Hayallerim #Arshiİnstagram hesabım
⇨⇨Leyla.sebineHadi cancanlar
iyi okumalarrrr.
😘😘😘22 bölüm.
"Please, Kuşi ji. Sadece bir kerelik."
"Nanhe ji biliyorsun ben öyle partileri sevmem üzgünüm ama kendine başka partner bul."
"Ofoo deminden beri ne anlatıyorum? Kime söylediysem hepsinin işi varmış tek umudum sensin Kuşi ji."
"Are Nanhe ji Di ile gitsen olmaz mı?"
"Sordum onunda işi varmış."
"Hmm, are Lavanya ji ile git. Hem o severdi bu tarz şeyleri."
"No, no, no asla olmaz o larki."
"Niyeymiş o? Hem sen yanlız gitmemiş olursun hem de Lavanya ji eğlenmiş olur."
"Ama Kuşi ji o kız çok gıcık biri partide moralimi bozarsa?"
"Are çup Nanhe ji, Lavanya ji bhuth açça larki."
(Sus, Lavanya çok iyi bir kız.)
(Bohot diyilişi Bahuth yazılışı 😉)"Lekin Kuşi ji-"
"Ben Lavanya ji'ye söylerim hazırlansın. İtiraz yok birlikte gidin. Ayrıca kedi-köpek gibi tartışmayıda bırakın."
Kuşi lafını bitirip gider.
Nk öylece kala-kalır.
"O larki tam bir şeytan. O god."
***"Whaat? Chamkili ne dediğinin farkındamısın ben ve o acayip partiye gideceğiz? Sorry Chamkili ben hiçbiryere gitmiyorum."
"Are itiraz yok. Hem senin içinde çok iyi demiyormuydun hintli rac rumar bulmak istiyorum diye, evde bulamazsın ki hena?"
Lavanya durup düşünür.
"Aslında doğru ama Chamkili o acayiple gitmek istemiyorum.""Lavanya ji öyle deme Nanhe ji çok iyi biri. Kavga etmeyi bırakın çocuk gibi."
(Diyene bakın..😜)Lavanya da kabul edince Kuşi sevinerek Nkye haber verir.
Ve kendisi odalarına çıkar.***
"Hiç bir hata istemiyorum iki güne her şeyi hazır edin."(----)
"Hayır, kızı bana getireceksiniz."
Telefonu kapatıp, aynaya bakarak konuşmaya başlar.
"4 yıl, tam 4 yıl bekliyorum bu anı sonunda size ödeteceğim."
Ve o sinir bozucu gülüşünü sergiler.
Sonra masanın üzerindeki silahı alıp tek-tek mermileri yerleştirir.
***
"Lavanya ji dikkatli ol tamam mı? Nanhe ji yanında ama o tür partilerde kendini bilmezler çok olur.""Chamkili don't vory. Sen Asr'a ne supriz yapacaksın ki?"
"Onu gelince öğrenirsin."
Lavanya ve Kuşi merdivenlerden gülerek inerken Nk aşağıda bir oyana -bir buyana volta atıyordur.
Sonunda merdivenlerden inenleri görünce volta atmayı durdurur.
Lavanyaya gözler takılıp talınca kafasını sallar.
(Arada Rabba ve anladız siz 😂)Lavanya geldiğinde hiçbirşey demeden yanından geçip gider.
Nk de söylenerek arkasınan gider.
***Kuşi odada oturmuş Arnav'a yapacağı suprizin 193030403 -cu kez provasını yapıyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Arnav & Khushi (Dizinin devamı)
RomanceHerkes için 398 bölüm final olabilir ama bizim için hayallerimizde hep yaşıyor #ArShi aşkı ve ben hayallerimi kaleme almaya karar verdim. Allah utandırmasın :D