Bu bölümün sonunda çok duygulandım yazarken. Umarım sizde duygulanırsınız hissedersiniz o duyguyu.
Yıldızcıkları unutmayın.
★★★
8 bölüm.
"Kuşi birşey olursa hemen beni arayacaksın değilmi?"
"Tike, Arnav ji merak etme."
"Hayır, böyle olmayacak sende benimle gel."
"Arnav ji? Ben çocukmuyum başımın çaresine bakamazmıyım? Hem herkes evde bana kim ne yapabilir? Yarın döneceksin zaten yarına kadar da evden çıkmam."
"Aniden bu toplantı nerden çıktıysa?"
Arnav aynanın önünde konuşarak kravatını bağlıyordur.
Kuşi arkadan sarılır."Git işini hallet gel. Ben evde ve güvendeyim. Merak etme."
Arnav Kuşiye taraf döner ve kollarının arasına alır.
Alınından öper."Yanımda olmadığın her saniye merak ediyorum seni."
"Are wah Arnav Singh Raizada romantik mi oldu?"
"Bozmasan olmaz değil mi?"
Kuşi kaşlarını oynatarak 'hayır'der.
"Unuttun mu en romantik anları bozmakta Amanla yarışıyorum."
Arnav güler. (❤)
"Kuşi dikkat et tamam mı? Söz ver!"
"Tiike Arnav ji. Söz."
Arnav çantasını da alıp çıkar.
Kuşi de Anjelinin yanına gider."Di? Uyuyormuydun?"
"Ha Kuşi ji? hayır uyumuyordum. Düşünüyordum."
"Neyi?"
"Meri Rac Kumari... "
(Benim prensesim.)Kuşi hemen Anjelinin yanına gider ve oturur.
Anjeli belli etmesede ağlamıştır."Di? Sen iyimisin?"
"Ha Kuşi ji iyiyim sadece-"
Kuşi Anjeliye sarılır.
Ve sırtını sıvazlar."Anlatmana gerek yok abla. Seni anlıyorum."
Sonra Anjelinin göz yaşlarını siler.
"Artık ağlamak yok. İnan bana sen gülünce çoook güzel oluyorsun. Ben çok şanslıyım senin gibi güzel, zarif, ve tatlı görümcem olduğu için."
Anjeli gülümser.
"Kadere baksana benim kardeşime de cadı kısmet oldu. Yaramaz ve haylaz cadı yengem oldu."
Kuşi şok olur. Ve her zamanki gibi ağzı yarım metre açık kalır.
"KYA?"
Anjeli kahkaha atar. Ve karnını tutup gülmeye başlar.
Kuşi öylece baka kalır.
1-2 dakikadan sonra Anjeli zar zor kendini toparlar."Kuşi ji ... sen... :D gerçekten ... delisin... "
"KYA?"
"Kya? Kya? Konuşmayı mı unuttun? Şaka yaptım sana hala aynı surat ifadesi . " :D
"Şaka mı? Kyu?"
"Ohoo Kuşi ji inandın mı? Şaka yaptım. Sen dünyanın en güzel, en tatlı, en akıllı, en iyi yengesisin. Biraz yaramazsın doğru ama sen çok cesursun. Seni sen yapanda bunlar zaten. Ve benim kardeşimin eşi olduğun için Devi Maiya'ya ne kadar dua etsem az."
(Tövbe Allahım sen büyüksün.)
"Di?"
Kuşi duygulanır ve Anjeliye sarılır.
Tam sarılma anında Nk odaya şapadanak diye girer."Vauu çok tatlısınız."
"Nk?"
"Biliyormusunuz? Sizin gibi iyi anlaşan görümce gelin çok az. Hatta hiç yok."
"Biliyoruz Nanhe ji. Biz di ile abla kardeşten öteyiz."
"Vuhuu Kuşi ji çok tatlısınız İ love you my family."
Nk Kuşi ve Anjeliye sarılır.
İkiside şaşırıp itekler Nkyi."Nk? Sen niye gelmiştin?"
"Ha? Aa doğru di çocuklar gülmüşler sizi bekliyorlar aşağıda."
"Gülmüşler değil Nahhe ji geşmişler."
"Oho sorry gelmişler."
"Kuşi ji çok heyecanlıyım."
"Sakin ol Di. Biz başaracağız."
Kuşi ve Anjeli beraber çocuklara ders verirler, masal anlatırlar. Anjeli yaptığı yemeklerden yedirir.
Arnav'sa uzakta olan toplantıya varmıştır. Ve her ne olursa olsun toplantıya girerken telefonun sesini açık bırakır.
"Kuşi ji senin sayende bugün çok güzel geçti. Çok eğlendim çok teşekkür ederim benim en sevimli yengem."
"Di? teşekkür etmene gerek yok. Sen eğlendin ya esas olan bu."
(Bencede Anjeli hep gülsün oyş :* )
Anjeli Kuşinin yanağını mıncırıp gider.
Kuşi ise çocukların dağıttığı odayı toplamaya başlar."Kuşi bidiya?"
"Efendim nani ji?"
"Arnav bugün gelmeyecekti değilmi?"
"Gelecekti ama hava kötüymüş yarın yola çıkacak."
"Tike. Hadi gidip uyu çok yoruldunuz ben Hari Prakaşa derim odayı toplar."
"Tike nani ji. Good night."
"Good night bidiya."
Kuşi odasına çıkar ve kapıyı örter.
Yağmurlu hava diye Arnav mecbur orada kalır.
Kuşi yatağa uzanır ve gözünü kapar.Şimşek çakınca elektriklerde kesilir. Kuşinin aklına Arnav kaçırıldığında olan an gelir.
(Hatırlatma: Karanlıkta kalınca korkar odada. Pislik şiyam elinde mumla pis-pis sırıtarak gelir hani.)
Kuşi gözünü sıkı-sıkı kapayıp uyumaya çalışır ki, telefona mesaj sesi gelir."Mrs. Raizada. Yarın eğlencemizin ilk günü umarım hazırsınızdır."
Kuşi mesajı okuyunca daha çok korkar.
Ve Arnavın yastığını alıp sıkıca sarılır.
(*Hep biz mi yastığa sarılacağız? Birazda sen sarıl.-,-Ay o yastık Arnav kokuyodur. Ağğh ağğh.*)Sıkı-sıkı kapadığı gözlerinden yaşlar süzülür.
"Arnav ji..."
Arnav uyumaya çalışırken sıkıntı basar ve yüzünü yıkar yeniden yatağa uzanır. Ve aklı Kuşi de kalsada rahatsız etmemek için aramaz. Sonunda gözünü kapatıp uyumaya çalışır ve o an Kuşinin onu çağırdığını hisseder. Ve hemen doğrulur.
"Kuşi?..."
8 bölümün sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Arnav & Khushi (Dizinin devamı)
RomantizmHerkes için 398 bölüm final olabilir ama bizim için hayallerimizde hep yaşıyor #ArShi aşkı ve ben hayallerimi kaleme almaya karar verdim. Allah utandırmasın :D