Biliyorum merakla bekliyordunuz bölümü.
Çok uzun süre ara verdim çünkü benim telefonumu babam olacak 'şahıs' elimden aldi.
Neyse işte hem uzun süre ara hem kötü giden sınavlar bi türlü yazamadım.Final yapıyorum sizde beklenti oluşmasın diye.
Şimdiye kadar beni destekleyen herkesr sonsuz teşekkürler.Ve son olarak.
Sorunlarımı halledip kafamı toparladıktan sonra yeni bir hikaye yazmayı düşünüyorum. Okumak isteyen olursa buradan bildiririm.Kendinize çok iyi bakın cancanlar😍
Final.
"Ama Chamkili anlamadan dinlemeden de olmaz ki?"
"Ne anlamasi Lavanya? Arnav ji'ye benim gözümün önünde kur yapıyo badtemeez larki."
(Terbiyesiz kız.)"Kuşi ji ben de şirkete geliyorum arada ama kızın bir yanlışını görmedim sadece biraz şey senin gibi."
Kuşi gözünü kısarak tehlike saçan bakışlarla Lavanyaya döner.
"Ney benim gibi?"
"Sakar işte, aynı senin gibi. Hiç itiraz etme öylesin daha demin duvara kafa attın."
Kuşi itiraz etmek için ağzını açar ama birşey demeden ayağa kalkar hışımla odasın doğru yol alır ve tabiki söylenmeyi ihmal etmez.
"Sakarmış ben mi sakarim?"- dediği anda ayaği merdivene takılır düşecekken Nkye tutunur.
"Kuşi ji tum theeko na? Bir yerine bir şey oldumu?"
(İyisin değil mi?)Lavnyada yanına gelir.
"Chamkili kendin sakar değilim diyorsun bebişe birşey olacak dikkatli olsana."
Kuşi hışımla kolunu çekip odasına gider.
Nk öküzün trene baktığı gibi baka kalır.
"Kya hua? Kuşi ji niye sinirli?"
(Ne oldu?)"Sakar olduğunu kabul etmiyor da ondan."
Lavanya gülümser Kuşinin arkasından yanağındaki gamzeleri belirir, Nk büyülenmiş gibi baka kalır.Lavanya durumu farkedince boğazını temizleyip odasına gider.
Nk yine öküzün trene baktığı gibi baka kalır.
****
"Ben Arnav ji'ye göz koydu diyorum sakarsın diyor bir de arkadaşım olacak? Hıh."
Parmağını ısırarak odada bir o tarafa, bir bu tarafa gidip gelir Kuşi.
Şirkette yeni işe başlayan kız fazlasıyla canını sıkıyordur.
Aslında kız birşey yapmıyordur.
Sadece Kuşiye çok benziyordur hareketlerde Kuşi kendisini görer gibi olduğu için koruyordur Arnav ona aşık olursa diye.
(Hamilelik hormonları
*-*)"Arnav ji'yi arasam mı?... yok yok daha yeni geldim eve birşey oldu sanar."
Çaresizce yatağın kenarına oturur.
"En iyisi oturup bekleyeyim... hoff ama saat daha çok erken vakit geçmez ki."
Yine ayağa kalkıp odada tur atmaya başlar ki birden bağirir...
-"JALEBİİİİ." 😂
----Arnav sonunda toplantıları bitirip eve dönmek için ayaklanır.
Kuşi erken çıktığı için merak etsede eve gidememiştir.
Tam kapıdan çıkacakken Priya ile çarpışır.
(Yeni kiz)"Yine mi sen?"
"İ am sorry bos ben dalgın.."
"Shut up!."
Priya bi anda susar.
"Get out.'
Priya arkasına bakmadan koşarak gider.
Arnav Priyanın arkasınan bakarken Kuşi gelir aklına.
Yarışmada, evde Kuşi ile çarpışmalari film şeridi gibi geçer gözünün önünden.Yüzünde gülümseme belirir.
Sonra hemen ofisten çıkıp eve yol alır.---
Anjeli, Payal kucağında Sanaya, Lavanya,Nk saklanıp mutfakta Jalebi pişiren Kuşiyi izliyolardır.
Arnav topladıklarını görünce sessizce yaklaşir.
"Ne oluy..."
Sözü boğazında kalır çünkü herkes korkudan çığlık atar.
"Chootee sen delimisin niye haber vermiyorsun?"
"Ars ödümüzü kopardın."
"İyide siz ne yapıyorsunuz saklanmış?"
"Şşt baksana Kuşi kaç saatdir Jalebi yapıyor."
"Niye birşey mi oldu? Ku-"
Kuşiye seslenecekken Anjeli ağzını tutar.
"Hayır seslenme çok gergin Lavanya anlattı şirkette yeni işe başlayan kızı takmış kafasına."
" what the? Priyayi mı?"
"Evet Asr, bence sen bir konuş."
Arnav kafasını sallayıp mutfağa gider.
Kuşi çok daldığı için farketmez.
Arnav jalebilerden birini alır.
"Hmm çok güzel olmuş ellerine sağlık Kuşi.""Hı hı afiy- ARNAV Jİİİ?"
Kuşi Arnavın elindeki Jalebiyi alır hemen."Yedin mi? Hemen su iç hayır git ağzını çalkala-"
"Relax Kuşi yemedim. Sen niye bu kadar gerginsin?"Kuşi önlüğünü çıkarıp tezgahın üzerine koyar. Ocağıda kapatıp Arnava döner.
"Aç mısın?"
"Hayır, Kuşi gelsene benle."
Kuşinin elinden tutup odaya götürür.
Yatağa oturtup diz çöker."Kuşi? İyimisin sen?"
Kuşi kafasını sallar evet anlamında.
Arnav gülümseyip yanağına öpücük kondurur.
"Böyle çok tatlı oluyorsun."
Aynı zamanda burnuna dokunur Kuşinin.Kuşi hafif gülümseyince sarılır sıkıca.
"Arnav ji? Priya ile çok benziyorum değil mi?"
"Hmm düşününce evet baya."
Kuşi sarılmayı bırakıp ayağa kalkar.
"Ben biraz hava alacağım."Havuz tarafa doğru gitmek isterki Arnav bileğinden tutup kendisine doğru çeker.
"Priya ile benzeye bilirsin, hatta ikizin de olabilir. Ama benim Kuşi'm yeryüzünde birtane. Ve o da bana ait. Haa, bir Kuşi daha doğabilir onu bilemem."Kuşinin karnına dokunur.
Kuşi başını Arnavın göğsüne yaslayıp sarılır.
"İ love you Damt it."
İkisi de gülümserler.
♡♡♡♡♡---
Eveet buraya kadar benden. Final yazdim ama final değil gerisi sizin hayal gücünüze kalmış. İsteyen hayallerini kaleme döksün benim gibi isteyen de hayal dünyasında saklı tutsun.
Ama yine de söylüyorum #Arshi aşkı asla bitmez bitmedi! Bizim hayallerimizde yaşıyor.Bu hayalde benimle olduğunuz için sonsuz teşekkürler.
Yeni hokayelerde yeni hayallerde görüşmek üzere...#SonsuzakadarArshi
Sizleri sevdim,seviyorum.
Khudahafiz güzel okuyucularım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Arnav & Khushi (Dizinin devamı)
RomanceHerkes için 398 bölüm final olabilir ama bizim için hayallerimizde hep yaşıyor #ArShi aşkı ve ben hayallerimi kaleme almaya karar verdim. Allah utandırmasın :D