Önemli duyuru.
Arkadaşlar bu bölüme kadar 2012ci ilde olayları yazıyordum.
Şimdi karar verdim hani ek bölümler yayınlandı ya 8 bölüm 2015 aralıkta çekilen bölümler.
Kimler izledi?
İzlemeyenler izlesin. Mutlaka 😍
Çünkü kararım o bölümlerin ardını yazacağım yani 2016 ı yılda Arshi
Hem bakarsınız yeni suprizler yaparım 😜Hadi bakalım #ArshiAşkı2016da kimler olur diyor?
Birde Nkyi aşık etmek istiyorum.😍
Yeni aşk hikayeye rota verir. ☺17 bölüm.
Anjeli ve Nani ji çaktırmadan içten-içe dua ediyorlardır.
Arnavsa doktoru aramış Kuşinin başucunda bekliyordur.
"Chootee, endişelenme sen çok ... yani şey."
"Di? Nasıl endişelenmiyim üç gündür sürekli uyuyor uçak seyahetinden dolayı yorgun sanmıştım ama sencede bir gariplik yokmu?"
"Tikee doğru diyorsun ama hemen kötü düşünme."
Anjeli Nani jiye gözkırpar.
Nani jide çaktırmadan gülümser.Doktor odaya girince Nani ji Anjeli çıkar.
Arnav Kuşinin elini bırakmaz.
Doktor muayene etmek için Kuşiyi uyandırır.
Kuşi itiraz etmeye kalkınca Arnav öyle bir bakış atar ki sus-pus siner yerine.Doktor muayene edip bitirdikten sonra Anjeli ve Nani ji de odaya gelir.
"Her türlü sebepden olabilir. Daha yeni zehirlenme atlattınız bünyeniz zayıf düşmüş olabilir. Ama yinede kan numunesi aldım çünkü baş dönmesi ve mide bulantısı varsa Mrs. Raizada hamile olabilir."
Arnav Kuşi aynı anda."What the?"
Anjeli ile Nani ji sevinçten birbirlerine sarılırlar.
"Doktor ji yanlışlık olmasın?"
"Dediğim gibi kan testi sonuçlarına göre karar vereceğiz ben ihtimalleri söyledim. Şimdilik geçmiş olsun."
Doktor çantasını alıp odadan çıkar
Anjeli Nani jiye kaş göz işareti yapar onlarda odadan çıkar.Arnavsa garibim hala şaşkoloz gibi kalmıştır.
Kuşi de aynı şoka girmiştir.
"Ama bu nasıl?"
Arnav Kuşinin yanına oturur.
"Böyle birşey... yani bu?... sen? Nasıl yani?"Kuşinin eli istemsizce karnına gider.
"Ama bu? Ben ?... anne mi olacağım?"Arnavın bir anlık gözünün önüne gelir odada Kuşi gibi dans ederek zıplayan bir adet minyatür Kuşi.
Kuşininse gözünün önüne gelir sürekli 'what the' diye gezen Kuşiyi peşinde koşturan küçük chootee.
İkiside aynı anda bir-birlerine bakar
ve zoraki gülümserler."B-ben sana s-süt getireyim yani Hari Prakaşı getireyim yani Hari prakaşa söyleyeyim sana süt getirsin."
Arnav odadan koşar adınlarla çıkar.
Kuşiyse hala durumun şaşkınlığını üstünden atamamıştır.
Anjeli Manorama Nani ji Nk hatta Aarav bile odaya gelirler.
Hepsi tebrik etmeye başlarlar."Mom? Artık sizin bebeğiniz olacak ya beni sevmeyecekmisiniz?"
"Are Aarav o ne demek sen Kuşi ile benim Chooteemin ilk çocuğusun nasıl sevmezler seni? Sen abi olacaksın artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Arnav & Khushi (Dizinin devamı)
RomanceHerkes için 398 bölüm final olabilir ama bizim için hayallerimizde hep yaşıyor #ArShi aşkı ve ben hayallerimi kaleme almaya karar verdim. Allah utandırmasın :D