"Khushi ben duş alacağım sonra şirkete uğramam gerek. Sen ne yapacaksın?"
Khushi Arnavın söylediklerini duyunca sevinç dansı yapmaya başlar. Anjeliye yardıma gitmek için sabahtan beri düşünüyordur ama bir bahane bulamamıştır.Arnavın işe gitmesi büyük şans.
"Khushi? Duydunmu beni?"
"Evet. Duydum ee ben evde olurum. Sen ne zaman dönersin?"
"Egzersize çıkmışken Aman geldi çok önemli bir toplantı bugüne geçmiş. Yani gitmem gerek. 2-3 saat sürer herhalde."
Arnav konuşa-konuşa mutfağa doğru gelir. Khushi telefonla mesaj yazdığı için duymamıştır.
Arnav dalmış Khushiyi görünce sessizce yaklaşıp arkadan sarılır.
"Ağğğğğ... Arnav ji ödümü kopardın."
Khushi elini kalbinin üzerine koyup nefes alır.
Arnav Khushinin bu haline gülümser. (*Gözlerinde kalp olan emoji*)
"Relax, Khushi benim neden korkuyorsun ki? Başkası gelip sana sarılacak sanki."
"Kyu? Başkası olamazmı?"
Arnav Khushinin bileğinden tutup kendisine çeker. Yüzleri arasında 4-5 santimlik mesafe kalır.
Khushin her zamanki gibi gözleri pörtler."Sana benden başka kimse dokunamaz. Bir daha böyle bir şey ima bile etme."
"Hatırlıyormusun bana sormuştun sana bir kadın dokunursa ne yaparsın diye?"
"Evet. Sen de öldürürüm demiştin."
"Öldürmeden önce saçını yolardım."
"Ha tabi doğru. :D"
"Arnav sen ne yapardın?"
"Bence sormamalısın. Unuttunmu seni kaçan gelin sanıp iten adamı?"
"Ohoo doğru. Öldüreceksin sanmıştım."
"Öldürürüm. Hemde gözümü kırpmam."
Arnav konuştukca yavaşca yaklaşıyordur. Tam öpmek için yeltendiğinde.
"Arnav böyle konuşunca Salman Khana benzedin."
(Ve koca bir OHAAAA.)
Arnav geri çekilir.
"Yinemi Salman Khan?""Her zaman. :D"
"Niye sorduysam? Khushi ben geç kalıyorum duş alacağım. İstersen sen de gel şirkete?"
"Yok. Ben evde kalacağım. Sen git al duşunu bak saat 9:00 sular kesilecek birazdan."
"Oo yes. "
(Hadi öperler canısı.)Arnav hemen içeri gider.
Khuside Arnavdan zar zor gizlediği telefonu çıkarır. Ve Anjeliden gelen mesaja bakar.
" Tamam. Khushi ji Chootee gitdikten sonra aşağıdaki adrese gel. 1-2 saate biter iş.
Çok teşekkürler yengecim :* "Khushi mesajı okuduktan sonra yüzünde gülümseme belirir.
(Anjeli niye böyle tatlı ya?)
Sonra Arnavdan gizli iş çevirdiği için gülümsemesi solur.
Ve işine devam eder.
*****Arnav giyinip (kasları kes:D) hazırlanır.Sonra Khushinin yanına gider.
Khushi jalebi yapıyordur." Khushi? sen iyimisin?"
"Arnav ji? Kyu? neden sordun?"
"Jalebi?"
"Haa. Yok ben vuu çocuklara yaptım mahalleden. Yani öylesine. Gergin falan değilim yani. Hatta senin teriminle Don't vory."
"Ha? Ookey. Ben gidiyorum telefonunu açık tut."
"Tike. İşini hall et sen merak etme evdeyim ben."
"Gözlerin öyle söylemiyo ama?"
"Kya? Kyu? Ne diyorlar yine onlar?"
"Relax Khushi jalebi dağıtacaksın ya ondan dedim."
"Haa. Doğru. Hi hi." :D
"Khushi hamamböceji!."
"NEREDEĞĞ?"
Arnava sarılan Khushi Arnavın güldüğünü görünce hemen geri çekilir.
"Very funny!"
Arnav Khushinin yanağından öper."Very romantic.;) "
Ve şaşkın Khushi sırıtarak giden Arnavın arkasından baka kalır.
"Laad governer!"
"Duydum."
"Duy."
Arnavın arabası gözden kaybolunca Khushi hemen hazırlanıp çıkar ve Anjelinin verdiği adrese gider.
Bahçede koşuşturan çocuklardan birine Anjeliyi sorar. Onların tarif ettiği tarafa gider.
Anjeli patates soyuyordur.
Arkası dönüktür.
Khushi sakince önlüğü alıp giyer."Di? Ben nerden başlayayım?"
"Khushi ji? Geldinmi? "
"Biricik görümcem çağırdı gelmezmiyim?"
Gülüşüp Anjeli ile sarılırlar.
Ve çok beklemeden işe koyurlurlar. Çocuklar için önce öğlen yemeğini yaparlar onları diğer çalışanlar sofraya götürürken akşam yemeğini yapmaya başlarlar. Anjeli tek başına saatlerle uğraşırken şimdi 1,5 saatde iş biter.Aynı zamanda diğer tarafda Arnav şirketten çıkmış eve gidiyordur.
Ve telefonuna bir mesaj gelir.
Bilinmeyen numaradan bir fotoğraf gönderilmiştir.Arnav mesajı açınca çok şaşırır.
Çünkü Khushi ile bir adam gülüşürken çekilmiş bir fotoğraftır.
(Damn it!.)"WHAT THE?"
4 bölümün sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Arnav & Khushi (Dizinin devamı)
RomanceHerkes için 398 bölüm final olabilir ama bizim için hayallerimizde hep yaşıyor #ArShi aşkı ve ben hayallerimi kaleme almaya karar verdim. Allah utandırmasın :D